Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 149
Sendt: 11 November 2003 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
Hej alle
I følge nedenstående link lander PT-AE500 i tyskland på 1699 euro. Det er er 300 euro billigere end Z2'eren som samme sted koster 1999 euro, og for den sags skyld kun 100 euro dyrere end PT-AE300..
Det bliver meget spændende at se om det også kommer til at gøre sig gældende her hjemme.... Jeg har i hvert fald besluttet at vente et par måneder med at købe....
Bruger siden: 11 November 2003
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 11 November 2003 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
Hej,
Jeg har på Price Japan (http://www.pricejapan.com/PriceJapan_com.htm) set samme tendens. Her er prisen på AE 500: 1506 euro, og prisen på Z2: 1653 euro. Så igen er prisen på pannyen betydeligt lavere end prisen på Sanyoen. Forhåbentligt bliver det samme tilfældet i DK. Jeg har selv en AE 100 som jeg er meget glad for, men jeg vil da gerne have en ny.... Hvis det her holder kommer AE 500 i DK til at koste mindre end hvad jeg gav for min 100....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum