| Sendt: 01 August 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
32 angiver selvfølgelig størelsen på fjernsynet. Samsung har 3 serier: T, R og M. T er den dårligste og billigste, mens M er den bedste og dyreste. Edit: De har vist også en S serie, men den kender jeg ikke ret meget til. Der er selvfølgelig så også flere modeller inden for serierne, og jo højere tallet er, jo nyere er modellen. Bare fordi det er nyt, behøver det ikke være bedre, men det er der dog ret stor sandsynlighed for, da teknologierne hele tiden bliver bedre. Hvis dit budget er 9000 kr., og gerne vil have en samsung, ville 32R71B eller 32R72B være et godt bud. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198644http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=196895Forskellen på disse 2 er udelukkende design. De er nok bedre end den 32R51B som du snakker om, men så også lidt dyrere. Jeg overvejede at købe en R71B, men valgte i stedet en 32M61B, som koster en smule mere. Det er netop kommet ind af døren idag, glæder mig sq til at få det smidt op i min nye lejlighed
|