Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 17:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: el lærred hjælp mig? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 28 September 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Hej.
Jeg bruger lige for tiden en vidikron projektor med medfølgende el lærred som ruller ned når projektoren tændes.
Men snart får jeg en anden projektor, og så havde jeg tænkt mig at skille mig af med min vidikron projektor, men jeg har så alligevel overvejet at beholde den udelukkende for så kan jeg stadig få rullet mit lærred ned.
Så problemet er Hvordan får jeg lærredet til at rulle ned uden min vidikron projektor  ???

Det ville være smart hvis der bare kunne være sådanne en kontakt og så ville det rulle ned af sig selv når man tændte på kontakten, og når man så slukkede på kontakten ville det rulle op igen.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd Mange tak.




__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 28 September 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer med din nuværende projektor, men min Infocus har et lille jack-stik med 12v til netop et lærred. Det vil jeg da skyde på at mange andre projektorer har også.

__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 28 September 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

hey.

Jah okay men den er ikke sat til min vidikron med et Jack stik. ?!?


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 28 September 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Kan man ikke bare købe en omformer i t-hansen til 12 volt, og så sætte i stikkontakten, og så sætte lærredet til dér egentlig?


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes