Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 14:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Digitalt signal i flere rum? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige investeret i Canal Digital - bl.a. for at få digitalt signal!

Jeg troede at man derved havde adgang til digitalt signal i hele huset. Det har man åbenbart ikke. Det koster i hvertfald yderligere 99,- pr. måned at få digitalt signal i alle rum.

Mit spørgsmål til jer wizzards herinde er, om det kan være rigtigt?? Når først jeg har sådan en box i huset, hvorfor i alverden skal jeg så betale x-tra for også at få digitalt signal i et rum mere?

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  



Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
zipfer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:


Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet


Ahva? Det har jeg da aldrig nogensinde gjort :-)


edit: Til OP: Viasat har præcis det samme, med at man kan få flere signaler, mod en ekstrabetaling der ikke e rså stor som den første udgift. Jeg kender ikke lige til nogle fixfaxerier, som kan omgå det. Det svarer vel til pirateri ;)
Til top Vis zipfer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zipfer
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4620
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

Mit spørgsmål til jer wizzards herinde er, om det kan være rigtigt?? Når først jeg har sådan en box i huset, hvorfor i alverden skal jeg så betale x-tra for også at få digitalt signal i et rum mere?

Burde du ikke spørge Canal Digital om det? Det er jo dem der fastsætter vilkårene.

Eller går dit spørgsmål på, om man kan lave det selv i flere rum, uden at involvere Canal Digital?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Absalon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Hej

Du skal ikke betale extra for satelit signal i flere rum! Desværre kan man kun se den samme
kanal som tv-boxen er på.

Det Canaldigital tilbyder er flere boxe, så man kan se forskellige kanaler i forskellige rum.

Til Hattori Hanzo: Sikke noget sludder!

Med venlig hilsen



__________________
MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
Til top Vis Absalon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Absalon
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

zipfer skrev:


Hattori Hanzo skrev:


Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet
Ahva? Det har jeg da aldrig nogensinde gjort :-)


Joh den er såmænd god nok....Ved Stofa skal man have famlilieopkobling for at kunne bruge mere end en comp samtidigt...koster noget med 30 kr ekstra i mdr. så vidt jeg husker.

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Absalon skrev:

Hej


Du skal ikke betale extra for satelit signal i flere rum! Desværre kan man kun se den sammekanal som tv-boxen er på.


Det Canaldigital tilbyder er flere boxe, så man kan se forskellige kanaler i forskellige rum.


Til Hattori Hanzo: Sikke noget sludder!


Med venlig hilsen



Det må du meget gerne ringe og fortælle til Stofa's supportafdeling

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Absalon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Ok, det er vel offf-topic.

Undskyld!
Herhjemme har vi 7 computere på samme linie, når alle ungerne er hjemme.

At Stofa skal have extra for dette, er uanstændigt! Skift selskab.

Med venlig hilsen

 



__________________
MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
Til top Vis Absalon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Absalon
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo --> er det ikke kun hvis du har bestilt dedikerede IP'er??  Undersøg om det ikke er muligt at køre med dynamisk IP istedet... så kræver det kun en switch...

__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Mollovic skrev:
Hattori Hanzo --> er det ikke kun hvis du har bestilt dedikerede IP'er??  Undersøg om det ikke er muligt at køre med dynamisk IP istedet... så kræver det kun en switch...

 

Korrekt. eller næsten da. Stofa kræver 30kr om måneden pr. ekstra fast IP-adresse. Dette er kun relevant hvis du skal sætte en ftp server/ server op.

Jeg har selv stofa og jeg har en Router(ikke en switch), som får en dynamisk ipadresse hos stofa. Routeren tildeler så ipadresser til min xbox 360, bærbar og pc. 



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Mente også en Router, my bad :)

__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes