| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har lige fået mig en Sanyo PLV-Z5 projector, og havde i tankerne at forbinde projectoren med xbox360 og PC på følgende måde:
PC -> Sanyo Z5
DVI -> HDMI
xbox360 -> Sanyo Z5
Component -> Component
Og lyden bliver således:
PC: Coaxial
xbox360: Optisk
Ser det fornuftigt ud, eller ville du/i sætte det anderledes sammen? __________________ /Erdmann
|