Bruger siden: 31 August 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 19 November 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
Det lyder billigt.. specifikationerne er selvfølgelig ik helt top dollar og den er uden DVB-T receiver.. men alligevel 4000kr lyder rimelig billigt synes jeg alligevel..
Bruger siden: 22 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 52
Sendt: 19 November 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
Jeg købte en InFocus IN72 for 4500 inkl. porto fra InFocus selv for lige godt et år siden - kig på ebay, der sælger de returnerede maskiner, som er blevet reparerede og er i tip-top stand. Har aldrig haft problemer med min! Eneste forskel var, at der fulgte et engelsk strømkabel med ;) Den kom med UPS and all was well ;)
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 25 November 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
ubrugeligt og ubrugeligt!! kommer da HELT an på ens forventniger og krav til billede.
har selv fornyeligt benyttet et Sony 32" Bravia til 5000 (m/DVB-T) som tv i stuen og til de 5K havde den da et super billede. Og fordi det stod alene, og man ikke havde andet at samligne med, synes jeg også billedet var fantastisk.
Men kan da godt se at træerne ikke gror ind i himlen, for efter jeg har fået mit 40" (også fra Sony) så er billede ikke HELT så godt mere og der er flere ting mit 40" gør bedre (burde det så også).
men har været 100% tilfreds med det som "main" tv i stuen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum