Forfatter |
|
EEK1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 167
|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gamle billeder slettet - da Jeg er flyttet (for over 3 år siden  ). Nye billeder ASAP - af følgende udstyr: i den deidkerede 13m2 hjemmebio: PS3 Denon AVR 2808 Sanyo Z5 B&W DM600+LCR600+DM603+ASW600. samt i stuen: Beovision 7-40 På vej: HDTV via parabol. __________________ Denon AVR2808, PS3, Sanyo Z5, B&W all the way.
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder rigtigt spændende, men jeg vil vente med flere kommentarer til der også kommer billeder, det gør det hele lidt nemmere.
Spørgsmål: Jeg er selv ejer af en 2910, og haft "problemer" med at den ved skift mellem forskellige DVD så at sige huskede den forrige, altså hvis Monsters Inc. var stoppet i kap. 6, så startede LOTR i kap 6samt at den skulle bruge flere forsøg på at starte DVD´en op (skuffen ind og ud flere gange)....derfor har jeg fået den byttet 2 gange, (jeg har altså nu min 3. 2910), og den nuværende er så begyndt at lave pixelleringer i flere forskellige film, som intet fejler på andre afspillere...har du oplevet noget tilsvarende? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
problemer" med at den ved skift mellem forskellige DVD så at sige huskede den forrige, altså hvis Monsters Inc. var stoppet i kap. 6, så startede LOTR i kap 6samt at den skulle bruge flere forsøg på at starte DVD´en op (skuffen ind og ud flere gange)....derfor har jeg fået den byttet 2 gange, (jeg har altså nu min 3. 2910), og den nuværende er så begyndt at lave pixelleringer i flere forskellige film, som intet fejler på andre afspillere...har du oplevet noget tilsvarende?
[/QUOTE]
Ja jeg prøvede her for 2 dage siden at en dvd startede op midt i filmen med dts og dk subs, og den film havde ikke været i afspilleren før..og nogle gange når man trykker stop 1 gang(resume) glemmer den resume-delen, ret belastende.
den eneste anden skavank jeg ellers har oplevet er at nogle skiver, primært cd-r(verbatim) tager op til 5 sek. at starte.
I sidste uge fik jeg lavet den kodefri hos HFK, med en firmware fra engang i oktober, og jeg synes det er som om der er en håndfuld nye småbugs efter det, har du oplevet det også?
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg prøvede her for 2 dage siden at en dvd startede op midt i filmen med dts og dk subs, og den film havde ikke været i afspilleren før..og nogle gange når man trykker stop 1 gang(resume) glemmer den resume-delen, ret belastende.
den eneste anden skavank jeg ellers har oplevet er at nogle skiver, primært cd-r(verbatim) tager op til 5 sek. at starte.
I sidste uge fik jeg lavet den kodefri hos HFK, med en firmware fra engang i oktober, og jeg synes det er som om der er en håndfuld nye småbugs efter det, har du oplevet det også?
[/QUOTE]
Det med den lange opstarts tid ja det kender jeg godt, også at det kræver flere tryk på play at komme igang...grrrrr.
Jeg ved ikke om det er fordi den er kodefri at disse småbugs er der, men de er temmeligt belastende (fik også min lavet i HFK, og har ikke haft den uden at den er kodefri).....har du oplevet det med pixelleringer? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg har oplevet pixellering en gang men det var en lejefilm som var så ridset at den sprang 2 min frem når den havde stået og hakket samme sted i lang tid. men egentlig pixellering hvor hastigheden er normal, men billedet bare ligner l*** har jeg ikke prøvet (har indtil videre haft 32" crt, hvor fejlene lettere gemmer sig, men fik min dlp som skal op i 80" i dag, så må vi se om den kære Denon afslører flere fejl...)
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kom der billeder.
screenshots er på vej men det hele skal kalibreres forfra, når man skifter fra component til DVI
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon og B&W-600 går man aldrig helt fejl af!
Ærgeligt 2910 ikke fås i guld..! __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige mine ord! jeg satser dog på at købe 2805 i sølv snart, og så hjælper det også at de 2 komponenter står i hver sin ende af racket..
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder sindsygt fedt.... en meget komplet sammensætning...nice
Er du tilfreds med Benq'en?
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja er du tilfreds med den, og kan du ikke evt. tage nogle screenshots ??
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg arbejder på det med screenshots, men er der ikke nogen der har et link til hvordan kameraet indstilles? jeg ved at lukketiden skal være lang, men ellers er jeg blank...
Men jeg er iøvrigt utrolig tilfreds med Benq'en. Jeg valgte den faktisk fremfor en Infocus SP4805 (gælder selvfølgelig kun fordi scaleren i Denon 2910 er med samme faroudja-chip som i 4805). Dog vil jeg sige at man skal være MEGET opmærksom på det med regnbue-effekten. jeg så en demo på 20 min. uden at opdage "effekten", men jeg er lidt modtagelig overfor det desværre(er dog så godt som elimineret hvis bare jeg slår undertekster fra).
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
EEK1 skrev:
jeg arbejder på det med screenshots, men er der ikke nogen der har et link til hvordan kameraet indstilles? jeg ved at lukketiden skal være lang, men ellers er jeg blank...
Men jeg er iøvrigt utrolig tilfreds med Benq'en. Jeg valgte den faktisk fremfor en Infocus SP4805 (gælder selvfølgelig kun fordi scaleren i Denon 2910 er med samme faroudja-chip som i 4805). Dog vil jeg sige at man skal være MEGET opmærksom på det med regnbue-effekten. jeg så en demo på 20 min. uden at opdage "effekten", men jeg er lidt modtagelig overfor det desværre(er dog så godt som elimineret hvis bare jeg slår undertekster fra).
|
|
|
Hmm... men du vil med tiden.....højst sandsynligt opleve en faldende følsomhed overfor disse..... mange oplever dette med tiden....også mig selv!!
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kom der et stk. motorlærred, yessir! 12 dage til jeg flytter- det har "desværre" medført at jeg nu har følgende opgraderinger der ligger og venter:
-2 stk. B&W DM600/601 til surr. back
-mørklægningsgardiner til 2*gulvvinduer og 2*små vinduer
-minianlæg til soveværelset, jeg vakler lidt imellem en ipod og noget billigt skrammel der kan tage MP3
NYE BILLEDER kommer senest 5/6 håber jeg på __________________ Denon AVR2808, PS3, Sanyo Z5, B&W all the way.
|
Til top |
|
|
EEK1 Forum Bruger

|
Sendt: 17 August 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
UPDATE 17/8
Så kom der plasma i min lille bio.
Efter nogen overvejelse har jeg pillet projektor og lærred ned, jeg så ganske enkelt ikke ret mange film. Jeg gad ikke at tænde projektor, køre lærred ned,
trække 5 x gardiner for osv.

Panasonic th-42pa50, den bedste plasma jeg har set pt. (og det er ikke en smålig betragtning fordi jeg ikke vil betale for en HD-skærm) bortset fra at relativt mange DVD'er nu afslører deres komprimering, fejl som jeg slet ikke så på mit 32".
Efter nogle omrokeringer i det nye hus endte jeg med at nøjes med en 5,1 opstilling.

__________________ Denon AVR2808, PS3, Sanyo Z5, B&W all the way.
|
Til top |
|
|
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 18 August 2005 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker indretning, men står dine fronter ikke ALT for tæt på væggen ? 
|
Til top |
|
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 18 August 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se at du har sat dit projektor ophæng og dit lærred til salg. Hvad skal det koste jeg er muligvis interesseret
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 10 September 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej EEK1.
Flot setop, men jeg tror det vil hjælpe på "lydkvaliteten" fra B&W's
aluminiums membraner, hvis du flytter dine møbler ud af stuen.
Ha Ha. Så tror jeg at du opnår  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 11 September 2005 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&W hele vejen igennem på højtalersiden...det kan vi lide at se __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|