Så er turen kommet til at jeg skal vise min, i forhold til jer andre, low-price hjemmebio frem.
Jeg er 18 år og studerer så pengene hænger ikke på træerne. Til gengæld er jeg meget tilfreds med hvad jeg har fået kombineret mig frem til over et par år!
Anlægget er som følger:
TV: Panasonic Th-42PA50e (Perlen i opsætningen. Fik det fra Tyskland for en måned siden. Skarpt billede, nem opsætning og for f*nden hvor er det stort! Ufatteligt gode penge givet ud. Det har løftet min anlæg til endnu uanede højder!)
DVD: Sony DVP-NS333 (Gør et fint job men regner med at skifte den ud inden for et halvt års tid. Mit plasma TV fortjener en lidt bedre afspiller)
Receiver: Sony 5.1 STR-DE475 (Fantastisk surroundreceiver til pengene! Gør et bravt job, både ved Stereo og selvfølgelig surroundsound. Har også fået overraskende gode anmeldelser rundt omkring)
Fronthøjtalere: Infinity reference 31 MK II (De spiller rigtig lækkert og fyldigt, er specielt gode til surround. Har en meget slagkraftigt bas. Fik for nylig nye diskantenheder og spikes til dem)
Baghøjtalere: Eltax (Ja, jeg er ikke stolt af mærket, men de spiller fint, jeg har intet at udsætte på dem!)
Centerhøjtaler: Eltax (Igen, mærket praler jeg ikke af, men den spiller også rigtig fint og skal ikke skiftes før jeg skifter fronter.)
Subwoofer: Eltax Atomic A6.1 (Subs kan Eltax lave! Den dur ikke til musik, men den er perfekt rumlende og dyb nok til at uddele lussinger i film!)
Kabler: Div. fra HIFI-klubben (Scart med guld i enderne, Coaxial mellem DVD og receiver, godt tykt højtalerkabel til højtalerne)
Lamper: Herstal (Aner ikke hvorfor de skulle med, men pæne er de da og så kan de dæmpes!)

Billede af Infinity fronten...

Diskantenheden i up close...

Agent Smith fra en lidt skæv vinkel...

Lidt reality TV fra Zulu. Som det måske kan anes er TV billedet meget tilfredstillende...

Et overall billede af det vigtigste...

Skærmen set tæt på, fra siden...

Den berømte Herstal lampe!...

Eltax fronten. Den ser jo nydelig ud...

Min subwoofer. Den står mellem venstre front og TV bordet...

Det er vel nærmest blevet kutyme at have Dolby, DTS og THX mærker på sin væg. Og ja, min bio er også har også THX-Certifikat!...

Den ene baghøjtaler og den ser jo også pæn ud...

Sweetspot med de to baghøjtalere og et still fra en scene i verdens bedste film...

Det hele set lidt udefra...

Der skal ikke meget til, at spille et forholdsvis lille rum op, så her er rigeligt med kraft...

Udsigt fra sweetspot...

Måske verdens mest tilfredstillende lyd og billede, har jeg ret?...

Filmsamlingen fra den ene side...

Og filmsamlingen fra den anden side...

Og Sony grejet. På nederste hylde står der en såkaldt "VHS-afspiller". Ved ikke om noget har hørt om sådan en.....
Beklager at billederne ikke er for gode, jeg skal vidst snart have et nyt kamera..
I er selvfølgelig meget velkommende til at give jeres mening til kende og til at komme med forslag til forbedringer eller ændringer!!!
Venlig hilsen Lasse