Forfatter |
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
Sendt: 27 April 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille update på side 2
Update på side 3 med sub og HIFI-rack
Update på side 3 med SVS PB10 subwoofer og Oppo DV971H DVD-afspiller. Kæft det er nogle gode investeringer
Update på side 5 med projektor m.v.
Update på side 6 med de seneste screenshots + mit hjemmelavede hjemmebioskilt 
Hej.
Efter i noget tid at have set på Jeres surroundsetups, og tilmed fundet megen inspiration, har jeg bestemt mig for at fremvise mit setup.
Dette består af følgende:
Anlæg
Receiver Yamaha RX-V595aRDS
DVD-afspiller Denver DVD-802
TV Samsung LE32R51B
Fra DVD-afspilleren til TV’et kører jeg med et component kabel. Lyden fra DVD’en til receiveren sendes via et optisk kabel. Lyden fra TV’et til receiveren sendes via kabler med phono-stik.
Da jeg er studerende vader jeg ikke ligefrem i penge, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig en bedre DVD-afspiller – allerhelst Harman Kardon, men jeg tror jeg vil vente til Blu-ray/HD-DVD-afspillerne kommer på markedet. Men spørgsmålet er så bare hvornår man kan få dem til en rimelig pris . især hvis det skal være HK.
Højttalere
Front Dali Ikon 6
Center Dali Vokal 2
Bag Dali W2 On-Wall.
Fronthøjttalerne samt centerhøjttaleren er forbundet til forstærkeren med Van Den Hul Clearwater kabel. Ved alle 3 højttalere har jeg fjernet metalbøjlerne bagpå og erstattet dem med et stykke kabel (også VDH).
Baghøjttalerne er blot forbundet med et tyndt kabel, da jeg mente det var for dyrt at købe dyrere kabler når vi snakker ca. 10 m. Går heller ikke udfra at det gør den helt stor forskel.
Som i kan se, har jeg ingen subwoofer – endnu . Jeg har tænkt meget på at købe en SVS PB10-ISD, og jeg regner da også med at købe en indenfor en overskuelig fremtid. Der følger selvfølgelig en update når den tid kommer.