Davs..
Sys lige jeg ville også ville poste mit setup her på hifi4all. Dem af jer der også er på recordere en gang i mellem har måske set den før , så intet nyt i forhold til det ;)
Ja det hele startede ud med en PS3 sidste forår, men tog først for alvor fart på her i sommers og så de sidste par måneder. Men lige en præsentation af hvilke komponenter mit anlæg består af:
Setup:
- TH-42PZ80E
- Logitech Z-5500 Digital spiller godt 
- PS3 60GB
- PC med følgende specifikationer:
- Bundkort: Gigabyte GA-EP45-DS3L
- CPU: Intel Q6600 @ 2,4GHz
- Grafikkort: Sapphire Radeon HD 3870 Ultimate edition (512MB GDDR4) (Passiv kølet)
- RAM: OCZ Titanium 2x2GB (PC2 6400 800MHz)
- PSU: Antec Earthwatts 500W
- HDD: WD 250GB
- DVD/CD: Philips DVD brænder
- Kabinet: AeroCool ExtremEngine 3T Sort (ser fedt ud i mørke - 250mm på siden og 140mm blå LED blæser i front - køler rigtigt godt, 45 grader GPU, og 37 grader CPU under belastning)
Det hele er klemt ind i et ca. 4m x 3m lokale hvor de to "vægge" er ubrugelige (skabe på den ene og et vindue på den modsatte væg), så det er lidt svært at finde en optimal måde at stille det op på 
Kabler:
Clicktronic 2m HDMI (PS3 -> PZ80E)
Clicktronic 5m HDMI (PC -> PZ80E)
Clicktronic Jack - phono 3m (TV -> Z-5500)
Clicktronic 5m Coax kabel (PC -> Z-5500)
Home Theater Toslink 1.5m (PS3 -> Z5500)
Kabelkanal under tv (0,75m)
Kabelkanaler til højtalere m.m. er bare nogle plastik fra Harald Nyborg i forskellige størrelser
Fremtiden:
- muligvis et nyt tv-møbel (designet selv) - glas er ikke til at holde rent
men det var billigt 
- Sofabord til glas m.m. når man hygger med film
- diNovo Mini, diNovo Edge og MX Revolution
- En surround-receiver (Onkyo 806 måske?)
- nye højtalere (2x Dali Concept 8, Lektor 6 eller måske Ikon 6, 2x små baghøjtalere fra den serie jeg ender med at købe fronthøjtalere fra, 1x center Ikon Vokal 1 eller 2)
- ny Sub (Ikon Sub)
DIY TV-møbel:
Jeg har scannet nogle af skitserne ind (som sagt skitser, så målestoksforhold m.m. er der ikke taget højde for) Jeg har også lavet en enkelt optegning i MS Visio, hvordan den kunne komme til at se ud fra fronten, men har ikke lige fået lavet det om til et billede.

første skitse viser lidt om hvordan jeg vil have det til at se ud, eller godt nok skal der være nogle låger på.. om der kommer en eller 2 blæsere i bunden er jeg ikke blevet enig med mig selv om endnu.. Anden skitse viser lige hvordan jeg regner med at lave en "falsk" bagbeklædning hvor jeg så kan føre kabler bagved.. som sagt er der ikke taget højde for målestoksforhold, så nej, selvfølgelig skal bagvæggen ikke være så langt inde i møblet..
Billederne:
Ja og så til billederne af mit setup 

Ja sådan ser det ud nu.. undskyld billedkvaliteten, men det er bare min 6220C der er brugt til formålet..

ja så også lige et billede af min dejlige sovesofa.. den er simpelthen bare genial og rigtig lækker at ligge i når man ser film
Man kan her også se mine to baghøjtalere..
Hmm ja det er så hvad jeg lige har haft råd til indtil videre.
Nu må vi se hvornår min lærlingeløn tillader mig at udbygge med bedre lyd..
"Historie":
Det hele startede for alvor d. 19. juni 2008 hvor jeg fik min første fladskærm, og ja, siden hen er min "hjemmebio" bare vokset og blevet bedre
jeg fik allerede min PS3 i marts/april 2007.. på grund af mangel på penge m.m. (man kan jo aldrig få for meget) købte jeg kun et 21" billedrørs tv til at starte ud med.. men jeg har hele tiden regnet med at købe en flad med ordentligt billede til min PS3 lige så snart der blev penge..
Det har altid været min drengedrøm at få mig et ordentligt surround anlæg , men ja, som I kan se har jeg endnu ikke fået den opfyldt.. 
Regner dog med den bliver opfyldt i foråret/til sommer i år, 2009, når jeg har sparet lidt op igen efter de ekstreme udgifter jeg lige har haft her i sommers/efteråret, 2008.. 
jeg tænkte, at jeg lige ville vise nogle af de "gamle" billeder.. så kan man få et lille indblik i hvordan min "hjemmebio" har udviklet sig

Her har jeg næsten lige sat mit nye tv op og til PS3'eren. Det er Ice Age 2 - hvis nogle skulle være i tvivl
- på DVD, afspillet fra PS3 med upscaling slået til..
BILLEDER (28.09.08):

Her er jeg lige blevet færdig med "Operation Kabelskjul" 
Billeder 21. okt. 08

Her havde jeg lige købt og "installeret" mit Logitech Z-5500 Digital i min "hjemmebio", inkl alle kabelbakker.

Højre baghøjtaler og min sub med control center ovenpå.. Jeg har nu min PS3 via Digital Optisk, PC via Digital Coax og TV via phono på samme tid.. nice jeg ikke skal skifte rundt på kablerne mere..
Til hver højtaler købte jeg den mindste kabelbakke jeg kunne få 16x16mm.. Jeg ville ikke ud og give det hvide ud af øjnene for en Alu kabelbakke.. måske når jeg flytter, men ikke nu..
Jeg har lidt billeder af kabelskjulningen både bagved tvbord og bag skrivebordet hvis det skulle have interesse. ?
Det var så alt for denne gang. Alt ris og ros er meget velkommen