Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: CD Skiven... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend_Larsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt 7 cd'er hos CD Skiven, 2 af cd coverne er flækket og 1 et andet har fået en rids. Det er ret irriterende syntes jeg, men er der noget man kan gøre ved det, skal jeg kontakte dem?

Til top Vis Svend_Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend_Larsen

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Svend_Larsen skrev:

Jeg har lige købt 7 cd'er hos CD Skiven, 2 af cd coverne er flækket og 1 et andet har fået en rids. Det er ret irriterende syntes jeg, men er der noget man kan gøre ved det, skal jeg kontakte dem?

Ja da... har selv gjort det samme med CDON. De har altid været venlige og kender også andre der har fået tilsendt nye hos CDON.

Nu ved jeg så ikke med CD skiven. Har selv handlet med dem uden problemer. Men lav et reply på den bekræftelse du modtog af dem og forklar den situationen...

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7050

Det er så latterligt. Jeg har ikke handlet der siden.

Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Jeg købte den nyeste David Bowie med en cd og en dvd i samme æske. Den var også gået i stykker, men det var ikke noget problem at få en ny æske eftersendt. Problemet var bare at æsken ikke passen med papiret i den "gamle" Bowie æske. Men ellers er det ikke noget problem at få tilsendt en ny æske. Men det er da et skår i glæden når der er noget galt.
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Juni 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Svend_Larsen skrev:

Hr.Larsen, det er jo sådan at hvis man vil reklamere over en vare man har købt, så henvender man sig vel naturligt til det sted hvor man ha købt varen.

Så er det nu også noget at lave en hel tråd om?

Svend_Larsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Det var også for at høre om der var andre der havde oplevet det samme som mig, og det var der…

Til top Vis Svend_Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend_Larsen

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået en 14-16 cd'er derfra den sidste måneds tid, de har allesammen været i ok stand, bortset fra en del af dem ikke var plomberede.

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr:

Læs min tråd før du svarer på det jeg skriver nu.

Problemet er jo, at selvom man kan få nye oem-covers tilsendt, skal man selv betale yderligere for at efterkomme deres krav om at få original embalage erstattet. That is - man skal sende cover, samt CD retur.

Oveni det, skal man så vente yderligere et par dage på at skidtet kommer retur - og det, forhåbentlig uden skader - ellers er man på den igen.

Deres fejl-procent, om man så må sige, er så overdrevet stor. Jeg synes istedet du bør takke Svend_Larsen, for at gøre dig opmærksom på cdskiven's dårlige service.

Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2004 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

stjalke skrev:

Ikke Slipsefyr:

Læs min tråd før du svarer på det jeg skriver nu.

Problemet er jo, at selvom man kan få nye oem-covers tilsendt, skal man selv betale yderligere for at efterkomme deres krav om at få original embalage erstattet. That is - man skal sende cover, samt CD retur.

Oveni det, skal man så vente yderligere et par dage på at skidtet kommer retur - og det, forhåbentlig uden skader - ellers er man på den igen.

Deres fejl-procent, om man så må sige, er så overdrevet stor. Jeg synes istedet du bør takke Svend_Larsen, for at gøre dig opmærksom på cdskiven's dårlige service.

Svend Larsen gør jo egentlig ikke opmærksom cd skivens service, han spørger om han skal kontakte dem for at reklamere over den vare han har købt der og det skal man jo, man kan ikke få den byttet hos slagteren.

Din tråd handler til gengæld om cd skiven halvdårlige service eller hvad vi nu skal kalde det, for et eller andet sted så er danskere blevet et meget klagende samfund, det ved  jeg selv da jeg er ansat i en reklamationsafd.I en stor dansk virksomhed.

Når man handler på nettet og får noget tilsendt med postvæsnet, så må man også forvente at de ting man får ad den vej KAN være bekadiget og disse plasikhylstre går altså nemt i stykker.

Et godt råd må være at have nogle tomme hylstre liggene, de kan købes i en hver radioforretning og får du een der har fået en skade, er det bare at skifte hylstret, så er den jo hjemme.

Selvfølgelig har man da ret til at reklamere til cd ckiven, men hvor hurtigt de kan sende en ny vare til een afhænger nok af om de har flere på lager af den pågældene plade,derfor vil det nok være det hurtigste at  gå ned i den lokale radioforratening og købe et par nye hylstre, de koster ikke alverdens, så et eller andet sted syntes jeg i overdriver lidt her, verden har altså større problemer,jeg kunne bedre forstå hvis selve cdéen var blevet beskadet.

Jeg handler i øvrigt selv hos cd skiven og har aldrig fået noget beskadiget derfra

Jeg kan ikke se dine billeder af pladerne og derfor ikke kommentere dirkte på din sag desværre. 

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2004 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Well, for mig er det en princip-sag. Jeg vil ha den vare jeg har betalt for, og jeg  vil ikke betale extra for den, i form af retur-levering.

Og hold li i baghovedet, at samplige covers jeg har har fået, har været beskadiget, og at andre også klager.

I mit tilfælde, har jeg fået 2 CD'er med stickers på. De er ikke skide lette at overføre. Det har resulteret i, at jeg har måtte sende skiverne tilbage, OG covers. Så skulle jeg lige vente 14 dage, da de skulle sendes ind til lageret.

Det er fandme ikk service jeg ville være stolt af..

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

stjalke skrev:

Well, for mig er det en princip-sag. Jeg vil ha den vare jeg har betalt for, og jeg  vil ikke betale extra for den, i form af retur-levering.

Og hold li i baghovedet, at samplige covers jeg har har fået, har været beskadiget, og at andre også klager.

I mit tilfælde, har jeg fået 2 CD'er med stickers på. De er ikke skide lette at overføre. Det har resulteret i, at jeg har måtte sende skiverne tilbage, OG covers. Så skulle jeg lige vente 14 dage, da de skulle sendes ind til lageret.

Det er fandme ikk service jeg ville være stolt af..

Vi kan da godt blive enige om at det er dårlig service. Hvis du vil klage effektivt så skriv til dem eller skriv et indlæg til et dagblad om cd-skivens dårlige service, herinde er det jo trods alt kun en meget lille skare af det danske samfund der er herinde. Formuler dig sobert, men på en måde så de kan mærke at de er ved at miste dig som kunde.

Jeg har altid fået en del ud af at klage direkte til den pågældene virksomhed, senest klagede jeg over et tørt stift rugbrød der skulle have været helt frisk, resultatet var en check på 100 kroner fra Koberg, noget mere end jeg havde givet for brødet.

Så kom igang i stedet for alt det brok herinde.

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Tro mig, jeg HAR brokket mig, men sådan var det bare. Og jow, jeg var sober, men meget bestemt.

Jeg holder bare mere på at hænge folk ud, end skrive et privat klage-brev. Er meget mere effektivt.

Svend_Larsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Juni 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Efter at have skrevet en mail, har jeg nu modtaget 3 nye covers...

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

Jamen så er alt vel i orden. Tillykke med det .  Jeg har selv handlet ca 10-15 cd'er hos dem og jeg har aldrig haft nogen problemer.
Til top Vis lpm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpm76

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes