Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 16:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ret skal være ret (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
woodstock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Status: Offline
Sendt: 12 November 2004 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Jeg rettede tidligere i dette forum en klage over servicen fra firmaet Klaus Garde Aps. 

Bl. a mit indlæg bevirkede at Klaus Garde selv opfordrede utilfredse kunder til at sende ordrenr. direkte til ham således at han kunne kigge på sagen selv. Dette gjorde jeg og få timer senere fik jeg en check med mit tilgodehavende smidt ind af min dør. (Jeg bor i Århus)

Og ret skal være ret. Selvom jeg måske har været meget utilfreds med den måde firmaet har håndteret min sag, viser dette trods alt at Klaus Garde personligt rent faktisk har gjort en betydelig indsats for at yde god kundeservice.

Tak for det Klaus. Du har vist mandsmod og den rette vilje. Jeg vil næppe have helt så store kvaler ved at handle hos dig i fremtiden.

Til top Vis woodstock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woodstock

octo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 November 2004 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

Men det er vel ikke særligt reelt at man skal hænge ham offentlig ud før han reagerer, det burde jo foregå automatisk. Det er da ikke særlig fair overfor dem som f.eks ikke bruger dette forum, synes bare det lyder somom han køber sig til stilhed herinde.

Til top Vis octo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af octo

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 November 2004 kl. 01:36 | IP-adresse registreret  

jeg mener stadigt at det ikke kan være rigtigt at man skal rette en næsten personlig henvendelse til manden selv..

Du har ikke tænkt på at den ekstra serivce kommer i form af at du er medlem af dette forum?

med de ting ctacta har fremlagt, ja så bliver jeg aldrig kunde hos klaus.... 

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 November 2004 kl. 03:05 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nu også påstå at den omtalte mand er trængt meget hårdt op i en krog i en meget klam kælder. At han betaler dig, er vel fordi han indser at det blot vil skade mere at trække sagen ud.

Det har intet med mandsmod at gøre.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 November 2004 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Woodstock, ville du købe af ham igen, når du tænker over listen med de konkurser han har været involveret i? Hvor tror du din garanti bliver af næste gang han tømmer kassen og lukker biksen?
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 12 November 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

woodstock skrev:
Selvom jeg måske har været meget utilfreds med den måde firmaet har håndteret min sag, viser dette trods alt at Klaus Garde personligt rent faktisk har gjort en betydelig indsats for at yde god kundeservice.

Hmmm, GOD kundeservice!!!? Hvis det begreb fandtes i Gardes verden, så var der vel ikke så meget blæst om ham, vel...? Og ville der være skrevet så meget om ham i diverse medier...?

At han har sendt dig en check har INTET med mandsmod at gøre - han satser vel blot på, at andre lige høre om din "succes"-oplevelse, og så hopper på limpinden.

At du ikke vil ha' kvaler ved at handle hos manden igen, viser jo netop hvorfor at der overhovedet er grundlag for firmaer som Gardes og Powerplasma osv. Hvis bare man ikke skal høre dig klynke herinde senere, hvis det går galt, så er det vel fint, at du vælger at handle hos Garde igen... Men husk lige de andre, som har handlet med Garde og ikke har fået samme behandling som du selv...

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 November 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Woodstock, skal du have hjælp til at finde den vare, du skulle have haft hos KG, andre steder? Jeg kan kun love at det bliver til en lavere pris
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 November 2004 kl. 05:16 | IP-adresse registreret  

AV32R
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes