Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 16:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: HJÆLP den er helt gal (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
christensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 November 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

ja jeg er så den heldige ejer af en cerwinvega sub af modellen RL-28w! som er bestykket med 2 solide 8" enheder!  denne sub blev købt i forbindelse med et juleudsalg i dec. 03.
denne subwoofer blev solgt som et restparti i danmark, da det var en udgået model!
jeg er nu så uheldig at den ene af de to enheder, stoppede med at spille her næsten et år efter købet!  jeg kontakter derfor min forhandler ( Hifiklubben Hillerød) ved at tage subwooferen med i forretningen, for at få et overblik over hvad der var sket sammen med ekspedienterne! vi fandt frem til at en ledning på selve enheden var knækket og at det selvfølgelig var årsagen til at den ik spillede!!
vi fik herefter en snak om at det måske ikke kunne lade sig gøre at skaffe en ny enhed, da det var en udgået model, men forsøgte alligevel at kontakte reservedels lageret!   vi fandt frem til at der godt kunne skaffes en ny enhed, hvorefter jeg regnede med at garantien dækkede det, da der ikke var tale om forkert brug!
ekspedienten lovede at ringe dagen efter og give besked om dette!!
4 dage efter afleveringen har jeg stadig ik hørt noget som helst fra hifiklubben, så jeg tager et smut forbi for at forhøre mig!    her viser det sig at den har været færdig i lang tid, uden at jeg var blevet kontaktet! men det er ik det værste!!
nu kunne der pludselig ikke skaffes en ny enhed alligevel, og en af ekspedienterne har derfor siddet i baglokalet og skåret den syge enhed op (fjernet støvhætten) og forsøgt at lave enhedden selv i stedet for at sende den til deres autoriserede værksted, som de i øvrigt er forpligtet til! sådan noget skal ik laves i et lille baglokale af en ekspedient! jeg ved ik hvad det ligner, men støvhætten mangler så der er helt åbent ind til svingspolen,! ik nok med det har han os kommet til at lave et hul i membranen der hvor tråden føres til svingspolen! det har man da bare fyldt op med noget der ligner sammenkrøllet papir!  resten af membranen ligner noget der er løgn da der er blevet skåret i den under afmontagen af støvhætten!! enhedden er rent ud sagt smadret, og magen til amatørarbejde skal man lede længe efter, hvis det findes!! utilgiveligt ringe udført!! herefter kommer der en vattet løsning..som lydder på at den spiller jo fint, man skal bare ha frontgitteret på, så der ik er nogle der kan se det! herefter begyndte han og skrue støvhætten af en b&w 801 højttaler for at vise at de var lige så grimme uden støvhætte! som min maltrakterede sub! det gør man altså bare ik! og ik nok med det! så skal det siges at de havde placeret min subwoofer på toilettet hvor de havde en masse gammelt skrot stående, som hvis chefen ik har måtte opdage at ekspedienten har lavet det selv, og har stilt den ud som skrot, til jeg har kunne hente den!
så det jeg ik kan forstå er at man i torsdags har kunnet få en ny enhed til min sub, og at han lovede at ringe for at underette mig om det dagen efter!! det blev aldrig gjort, og i mellemtiden har de siddet og klippe klistret ude i baglokatet, for at få den til at spille!  så det jeg fik tilbage var en sub...med en enhed i som ligner noget dr kan smides ud, hvilket den stort set kan!! men som ekspedienten sagde så kunne jeg få en ny subwoofer af en anden model i stedet! så kunne han jo fek.s bruge min gamle sub der hjemme!   manden er gal!!   godt nok købte jeg den for 2000kr. men var den blevet solgt til normal pris ville den have kostet omkring 5000kr. og lyder derfor os derefter! men jeg blev tilbudt en sub i prisklassen 2500kr, som jeg har hørt og som ik lyder nær så godt som denne! og af samme årsag vil jeg gerne beholde den! men har fået en service af hifiklubben som er så ringe at jeg ville have fået en væsentlig mere human behandling i bilka eller andre steder! selv i fona eller merlin vil deres produkter blive lavet professionelt, og ik i baglokalet med en hobbykniv og en loddekolbe, hvorefter den bliver placeret på toilettet!
jeg har altid købt lydudstyr i hifiklubben, da det betragtes som nogle produkter og en service som er af væsentlig højere kvalitet end i så mange andre forretninger!

så nu kunne jeg godt tænke mig at høre andres mening om dette og om andre har været udsat for så dårlig service! for hvis det er standarten i hifiklubben vil jeg råde folk til at holde sig langt væk!

tak til dem der har givet sig tid til at læse dette lange indslag!

ps: jeg har lagt billeder ind på hifiklubbens forum under Ris & ros

Til top Vis christensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christensen

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

de skal give dig en tilsvarende, hvis den ikke kan laves.. men eftersom den kan laves skal de bare ruppe fingrerne.. desværre p***er nogle af deres butikker (ik alle) på deres kunder. skriv det inde på deres cybertainment forum.. så får du den lavet.. (hvis de kan få enheden, eller en der kan bruges, hvilket ik er umuligt)

det er under al kritik de kan finde på at repererer på enheden, især når resultatet bliver så ringe

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

sims
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

det er godt nok for dårligt, det du har oplevet der. jeg er glad for den hifi klub vi har her i roskilde, men jeg siger dig, hvis det var mig de havde pi**e sådan på, var jeg gået amok.!!! det høre ingen steder henne, det du har oplevet.

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

De skal klart bringe det i orden med en ny enhed og selvfølgelig kan man få en enhed til den, har hifiklubben iøvrigt ikke 2 års garanti! Magen til amatør behandling af kunder

mvh Crede

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

damn.. godt de ikke er sådan her i odense

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

tag i morgen og ring til deres kontor i Lynge (mener jeg det ligger) og forlæg dem sagen (i en rolig og sober toner) så skal det hele nok løse sig, det er bare ærgeligt at nogle fjolser absolut skal irettesættes fra deres chefer istedet for bare at udføre et ordentligt arbejde.

men ellers lav et indlæg på cybertainment (som nævnt tidligere) det har hjulpet før ved jeg.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

Det lyder fuldstændig sindssygt.

Jeg ville kræve at få pengene retur, men selvfølgelig er det ikke så fedt, hvis du ikke kan købe noget tilsvarende for samme pris.

Men se det fra den lyse side, det er da altid noget at de ikke ville have penge for reperationen.
Ej, det er bare fis. Det er ikke sjovt.

Håber du finder en løsning på galskaben.

JBL

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Ja ring til deres hoved kontor
HiFi Klubben

Adresse:

Dali Alle 1

Postnummer / By:    

9610  Nørager

Telefon:

96 72 10 00
mvh. Crede
Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Daring Dane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 November 2004 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Christensen: Jeg ved at de hidtil har haft denne sub stående i Odense. Den er reserveret, men måske den ikke blev købt. Prisen er 4000 kr - alternativt kan den købes hjem fra UK/USA til ca 2500... Så må din Klub bare se at komme i gang!

Held og lykke!

Daring Dane

PS: En FED sub til prisen!!!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes