Forfatter |
|
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Nicky Davidsen,
Vi må hermed oplyse om, at der er varer i din bestilling som er blevet forsinkede.
Vi kan desværre ikke give nogen eksakt leveringsdato, men lover at du vil få din/dine vare/varer så hurtigt som muligt.
Order ID 20317036 Dette gælder for følgende produkt/produkter: 1555737358, Walter Trout Band - Live (no More Fish Jokes) 1555663325, Furtado Nelly - Folklore 1555058620, Vaughan Stevie Ray - Texas Flood 1555100370, Smith Jimmy - Dot Com Blues 1555043262, Cohn Marc - Burning The Daze 1555002668, Cohn Marc - Marc Cohn 1555722575, Lysdal Jens - A Matter Of Time 1555012133, Waits Tom - Rain Dogs
Nedenstående varer i ordren sendes idag:
Du betaler naturligvis kun fragtomkostninger en gang, uanset hvor mange leverancer din bestilling deles op i.
For at holde dig opdateret om din ordrestatus kan du når som helst gå ind på Din ordrestatus og se din aktuelle status. Denne opdateres så snart noget sker med dine ordrer. Klik her: https://www.cdon.com/main.phtml?page=my_account&navroot= 903
Med venlig hilsen Kundeservice CDON.COM
__________________ Jeg har det ik' så godt i dag, jeg har HiFi feber...
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke helt se din mening med dett eindlæg?!?! fortæl fortæl!
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
NickyD Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke så go til det her, derfor kommer pointen først her! Jeg har lige fået denne mail fra cdon, efter at have bestilt for over en uge siden. det har været det samme de sidste 3 gange jeg har bestilt hos dem. det er da i orden hvis de mangler et par af cd erne, men at de mangler dem alle, og har gjort det de sidste 3 gange er sgu for dårligt. de vil bare ikke betale porto en ekstra gang de svin Jeg har handlet der for sidste gang
|
Til top |
|
|
ShookOne Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
AkilleuZ skrev:
Jeg kan ikke helt se din mening med dett eindlæg?!?! fortæl fortæl! |
|
|
jeg kan heller ikke helt dreje den...
syntes da det er et meget smart system...
|
Til top |
|
|
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu oplevet at de har betalt fragt 2 gange på en lignende ordre.
Til gengæld har jeg også oplevet at få en mail om forsinket levereing, og så efter 1 måned måtte de opgive at fremskaffe varen. Det var så også OK, hvis de ikke kunne få CD'en, men den står stadig på deres hjemmeside, så nu har jeg prøvet at bestille den igen. Så må vi se om de klarer den bedre i andet forsøg. __________________ hilsen sjorslev
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
NickyD skrev:
Jeg er ikke så go til det her, derfor kommer pointen
først her! Jeg har lige fået denne mail fra cdon, efter at have bestilt
for over en uge siden. det har været det samme de sidste 3 gange jeg
har bestilt hos dem. det er da i orden hvis de mangler et par af cd
erne, men at de mangler dem alle, og har gjort det de sidste 3 gange er
sgu for dårligt. de vil bare ikke betale porto en ekstra gang de svin Jeg har handlet der for sidste gang |
|
|
Okay nu kan jeg føæge din point
En af mine bekendte fortalte lige i dag han også var blevet røvrant af
cdon. Han havde bestilt en DVD hvor de havde sagt der var de og de
undertekster på, og da han satte den i spillen, var de der ikke  Han spurgte så om han kunne bytte den, meeeen nææ nej. Der stod heller ikke på coveret hvilke teskter den indeholdt.
Efter alt den dårlige kritik de har fået, så føj for dem
Brug endelige nogle af de mange mange andre med god service
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
NickyD Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen! er meget int. i nogle navne på dem med go service!
|
Til top |
|
|
NickyD Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så lige et spørgsmål! er jeg nød til at gå ud af tråden og ind igen, for at se om nogen har skrevet?
|
Til top |
|
|
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
NickyD skrev:
Jeg er ikke så go til det her, derfor kommer pointen først her! Jeg har lige fået denne mail fra cdon, efter at have bestilt for over en uge siden. det har været det samme de sidste 3 gange jeg har bestilt hos dem. det er da i orden hvis de mangler et par af cd erne, men at de mangler dem alle, og har gjort det de sidste 3 gange er sgu for dårligt. de vil bare ikke betale porto en ekstra gang de svin Jeg har handlet der for sidste gang
|
|
|
De betaler da gladeligt porto mange gange, de har bare ikke nogen af cderne, hvis de fik én hjem, kom den ene, uden mere beregning til dig.
Det skal også nævnes at det jo er en automatisk besked, som bliver afsendt ligemget om cderne kommer i morgen eller om en måned.
Jeg synes det er rart nok at man får disse automatisk mails, andre steder får man intet selvom der går mange måneder. Oftest ville det jo være den samme situation hos alle andre firmaer, de ville heller ikke kunne skaffe de titler hvis de ikke har dem på lager.
Ærlig talt kan jeg ikke forstå hvad du er sur over, ja der er lang leveringstid, det er træls, men sådan er det alle steder hvor man køber ting der ikke er på lager. __________________
|
Til top |
|
|
NickyD Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg køber ikke ting de ikke har på lager. Jeg køber cdèr de skriver at de kan levere på 5 dage, og så går der en måned  og det er hver gang. Hvis de ikke har dem på lager så få dem væk fra siden så vi kan se hvad de har
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
du betaler kun porto 1 gang,sådan er det og hvis de ikke kan skaffe varen får du en rabatkode værdi 29,-.Hvad mener du med de er nogle svin?mærkelig tone
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, jeg er nu heller aldrig blevet knaldet for fragt mere end en gang, og der er maks gået 21 dage med de meget sjældende cd'er.
selv da en cd gik tabt i posten var der ingen problemer med at jeg ikke skulle betale for den.
faktisk synes jeg det er en ganske ok side.
men ellers er der www.play.com www.danacords.dk www.crotchet.co.uk og www.cd-wow.com __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet mange gange med cdon.com og har kun haft gode erfaringer med dem. En enkelt gang har en vare været forsinket, men kun en uges tid. Især deres kundeservice er flinke til at tage varer retur som er defekt, det samme kan ikke siges om Fona . Med den indstilling til reklamationer bør det gå den vej for detailhandlen 
Så herfra til cdon.com  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
NickyD Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det jeg ikke forstår er, at jeg har kunnet bestille over 30 cdèr de ikke havde på lager, når de lover en leveringstid på 5 dage. Har de ingen på lager? eller kan jeg ramme 30 cdèr de ikke har, for så har de sgu da ikke særlig mange
|
Til top |
|
|
octo Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja at lagerstatus ikke er fuldt opdatere er et problem, men jeg kender ikke til en eneste butik hvor det ikke er et problem.
Ved mig har de også byttet og erstattet pakker posten har smidt væk, tror efterhånden jeg har købt 50-100 cder hos dem. Jeg har aldrig haft problemer, men jeg har da også haft lange leveringstider, men andre steder er det samme problem.
Du skal også huske at når der står levering 3-5 dage er det oftest ikke lagervarer, i hvert fald ikke på cdons lager, derfor er det ikke altid deres skyld hvis der forekommer forsinkelser. Indrømmet er de ikke verdens hurtigste butik, men ikke nok til at man kan kalde dem en møg-butik på det grundlag. __________________
|
Til top |
|
|
octo Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
NickyD skrev:
Det jeg ikke forstår er, at jeg har kunnet bestille over 30 cdèr de ikke havde på lager, når de lover en leveringstid på 5 dage. Har de ingen på lager? eller kan jeg ramme 30 cdèr de ikke har, for så har de sgu da ikke særlig mange
|
|
|
Du kan godt regne med at de stort set ikke har andet end top 10 på eget lager (overdrivelse fremmer forståelsen), det kan sagtens passe du ikke har bestilt nogen de ikke har på lager. Det er kendetegnende for mange e-butikker at de ikke har et stort lager, men bestiller når de får bestillinger. __________________
|
Til top |
|
|
nekoleg Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 27 Marts 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
har købt masser af cder der og har aldrig haft problemer, har prøvet at få 3 pakker samme dag derfra, uden at jeg skulle betale ekstra. så jeg har gode ord om cdon
|
Til top |
|
|
NielsB Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Niels Peter Bertelsen
|
Til top |
|
|
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
Sendt: 06 Juni 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun tilslutte mig www.cd-wow.com har altid fået super service og hurtig (og gratis self) levering.
|
Til top |
|
|
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
Sendt: 08 Juni 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også kun gode erfaringer med CDON.
Har aldrig haft problemer med at bytte defekte varer - tværtigmod De er altid hurtige medmindre det drejer sig om sjældne varer.
Så herfra
|
Til top |
|
|