Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 22:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: http://www.ixxpixx.de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nappefugl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa,.

Nogle der har erfaringer med denne forhandler... har nemlig en Z3 til 8200,- incl. fragt til DK .

Mvh Bo

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Hvis du kan betale pr. efterkrav eller med VISA kort, og de ikke lægger dansk moms oveni prisen, så burde det ikke være noget problem at handle hos dem.

Jeg har selv lige bestilt en Z3'er hos http://www.technikdirekt.de

Den koster godt nok 8600 kr hos dem, men jeg har handlet der før, og det har været uden problemer.

Bl.a. Pixmania.com lægger dansk moms oveni

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Nappefugl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

ok. Jeg har dog lige set hos directshopper.de at der koster den ca. 8100 incl fragt. Og ved at søge på dette forum kan jeg se at andre har gode erfaringer med dem. Så det var da en anden mulighed.

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet med Ixpixx. Det var mod forudbetaling og ikke uden en vis ængstelse i perioden, der gik fra at beløbet blev hævet, til jeg stod med varen i hånden. Men det gik fint og jeg sparede en del i forhold til andre forhandlere.

Jeg vil dog ikke generelt anbefale forudbetaling, så hvis du kan finde den et sted hvor de først trække beløbet når de sender varen, eller hvis du kan finde et sted der sender pr. efterkrav, vil jeg foreslå det.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:

Jeg har handlet med Ixpixx. Det var mod forudbetaling og ikke uden en vis ængstelse i perioden, der gik fra at beløbet blev hævet, til jeg stod med varen i hånden. Men det gik fint og jeg sparede en del i forhold til andre forhandlere.

Jeg vil dog ikke generelt anbefale forudbetaling, så hvis du kan finde den et sted hvor de først trække beløbet når de sender varen, eller hvis du kan finde et sted der sender pr. efterkrav, vil jeg foreslå det.

Netop. Hvis de i mellemtiden går konkurs, har man mistet sine penge. Det var også derfor jeg valgte at bruge 500 kr mere på en forhandler der tager imod VISA.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Nappefugl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Netop. Hvis de i mellemtiden går konkurs, har man mistet sine penge. Det var også derfor jeg valgte at bruge 500 kr mere på en forhandler der tager imod VISA.

Er man sikker på at få pengene igen hvis det går konkurs og man har betalt med VISA ?

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Nappefugl skrev:
Svend P skrev:

Er man sikker på at få pengene igen hvis det går konkurs og man har betalt med VISA ?

Ja, det er jeg ret sikker på. Du kan gå til banken og fortælle at du ikke har modtaget varen, og de tilbagefører så pengene.

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 28 Oktober 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Svend P Skrev:

Bl.a. Pixmania.com lægger dansk moms oveni

Det må da være fordi de er repræsentative i 24 forskellige lande, så ligger salgskvoten for dem jo ret højt.

Dief

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Oktober 2005 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har modtaget min Z3 i går med Post Danmark. De har stadig ikke hævet pengene på min konto, så jeg ved ikke lige helt hvor dyrt det blev. Men i euro er det 1151 incl fragt.

Så det var endnu en gang problemfrit at handle med  Technik Direct

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes