| Forfatter |
|
krillen Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 132
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Kunne godt tænke mig at vide hvad i mener hvilket ultimativt bedste
slik/chips/is og drikke, som man skal have til den aller bedste film i
ved..
Jeg starter:
Film:
Lord Of The Rings: ROTK 'EE'
Slik:
1 Pose Estralla Chicken chips
1 Pose Zulu Lakrids fra Haribo
1 Plade hvid/nød rittersport
Drikke:
2 x 70 cl. Cocio Original!
Så har man sikret sig en perfekt aften ;)
__________________ Enorme ændringer er ved at ske
|
| Til top |
|
| |
Tjampman Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov hov hov - Kan vi få lukket denne tråd....
Jeg har lige købt surround anlæg og skal til at se min filmsamling igennem (igen), og så bliver jeg jo smæk fed hvis jeg bliver inspireret her
Spøg til side.
Til en hver film kan man ikke gå galt med en bøtte ny poppede popcorn.
Og efter det lige supplere med en sodavands ispind filur e.l.
Så er stemmningen __________________ Min sparsomme dvd samling kan ses her:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Tjampman
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt tosset med chokolade isen fra Dream.. Sådan en 0,8 liters spand kan man nemt guffe i sig med en ske, og den bliver bedre jo mere den smelter Af slik ryger jeg i den lokale bland-selv bix, og fylder posen med diverse fristelser..
Så for at holde kalorieindtaget under den dødelige grænse pelser jeg en 1,5 liters Cola Light.. Bøvs..
Mine favoritter i samlingen er bl.a. Pulp Fiction, Fight Club, Matrix-trilogien, Gladiator (yes yes, jeg er en action-lover) __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er Coca-Coliker, men drikker ikke lengere Jeg forsøger at holde sukkerindtaget nede på et minimum fordi jeg ellers blir fullstendig afhængig af stoffet.
Så for mig består en optimal filmdiet af:
Granny Smith æbler
Økologiske appelsiner
Økologiske mandler
Vand
Filmen skal aller helst være en jeg ikke har set tidligere, men i mangel af andet kan jeg godt lide at se på Star Wars filmene (alle 6!), Dumb Dumber, Zoolander, jeg kunne blive ved.
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Film: Big Fish, Butterfly effect, Memento. Kiss kiss bang bang eller noget andet i den dur. Kort sagt film, som har noget at byde på for ens hjerne men på samme tid film som også kan være let underholdning såfremt man ikke gider tænke over handlingen.
Tilbehør: Kærresten, rødvin, en kande vand, en omgang starinlys og lidt slik.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
krillen skrev:
Slik: 1 Pose Estralla Chicken chips 1 Pose Zulu Lakrids fra Haribo 1 Plade hvid/nød rittersport
Drikke: 2 x 70 cl. Cocio Original!
|
|
|
Jeg læste lige i Søndagsavisen, at en person der vejede 55 kg, skulle gå i 6 timer for at forbrænde sådan en typisk biograf-menu!
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
krillen skrev:
Slik: 1 Pose Estralla Chicken chips 1 Pose Zulu Lakrids fra Haribo 1 Plade hvid/nød rittersport
|
|
|
Jeg læste lige i Søndagsavisen, at en person der vejede 55 kg, skulle gå i 6 timer for at forbrænde sådan en typisk biograf-menu!
|
|
|
Hmm, kan være at man kan lave en business ud af at sælge løbebånd til biografer....
Jeg ville ikke blive overrasket hvis det kunne fungere i USA
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg indtager gerne følgende til f.eks. en LoTR film eller en fra Star Wars sagaen: 1x 2L iskold cola light (den billige fra Føtex) 1x pose popcorn fra mikroovnen Diverse chips med diverse dips :)
Det er desværre ikke noget jeg har haft tid til længe...
|
| Til top |
|
| |
razz5000 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kims Holiday Dip.
Stort set hvilken som helst form for chip.
Så kører det ! :-)
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med risiko for at blive haglet ned, vil jeg alligevel beskrive min tilgang: Iskold Coca Cola light m. isterninger Gulerødder, peberfrugt og agurker skåret i stænger Hjemmelavet Dip hertil: Fromage frais (0,5%) fra Netto med blendede soltørrede tomater, og alskens krydderier fra krydderihylden... Evt. Tørret frugt i form af figner, abrikos og dadler. Og så skider jeg lige på janteloven og "klapper mig selv på skulderen"..., da jeg har tabt 10 kg siden 1. Januar (nytårsfortsæt)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
1-2 poser micro- popcorn En stor Jakobsen Brown Ale. Filmen er sgu lige meget For alle film er fede på mit anlæg . Matrix, LOTR. Star Wars, Indiana Jones. Alle de animerede film fra pixar
Så kører vi
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min tidligere Ulitmative filmpakke så nogenlunde sådan her ud: Coca Cola Pizza eller burger og pomfritter med masser af salatmayonaise toms 200g chokolade m. knas Blandede chips m. rigtig god, fed dip til ....indsæt Homer-rallen...aaaaahhhh....
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Og så skider jeg lige på janteloven og "klapper mig selv på skulderen"..., da jeg har tabt 10 kg siden 1. Januar (nytårsfortsæt) 
|
|
|
Godt gået knægt, klap dig selv på skulderen . Det er sgu godt gået prse. Bare det var mig
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermed en HOT opskrift
salte zapata majs chips og hjemmelavet salsa.
Salsa opskrift: I en gryde med 1 spiseske varm olivenolie svitses: - 1-2 fed hakket hvidløg - et stort finthakket løg - ½ meget finthakket habanero chili (KUN for de hardcore - og max ½)
Inden løget når at få for meget farve, tilsættes resten: - 1 dåse (400g) flåede tomater (de aflange pelati - IKKE de runde tomater) som du selv lige hakker lidt ekstra i dåsen eller 1 stor dåse tomatpúre + vand - lidt hakkede syltede jalapeño chili (en god håndfuld hvis du ikke har puttet habanero'en i) - ½ hakket pebberfrugt. - 2-3 spiseskefulde mørk rørsukker, lidt paprika, lidt pebber, og en god knivspids salt
evt. kan man putte en lille smule mørk chokolade (max 15 gram) i men det plejer jeg ikke for det bliver næsten for meget.
Der tilsættes vand efter behov, og det skal koge ind til en god fast konsistens i 20-30 minutter. Man kan spise det varmt, men det er bedst afkølet.
Det er et stort hit blandt vennerne der helt er holdt op med at købe færdigblandet salsa De relativt søde jalapeños giver 'fylden' i starten af smagen, men dør hurtigt ud, hvorefter habanero'en fyrer godt op under smagsløgene. Jeg skal advare mod ikke at røre sig i øjne, næse eller andre kropsåbninger efter at have 'handlet' habaneroen, uden at vaske hænder meget grundigt. Det svier og brænder frygteligt. Chips SKAL være majs chips, almindelige kartoffelchips går bare ikke. De må gerne være meget salte, og hvis de bare er almindeligt salte så sørg for at salsaens saltbalance er på den 'gode' side.
Dette går sammen med cola eller øl 'lige i banditten' og filmaftenen bliver perfekt. Selvfølgelig er chips og cola/øl ikke sundt, men når du mærker chilien sparke fyrbøderen i gang, er jeg sikker på at du forbrænder en hel del kilojoule bagefter. Sveden pibler i hvert fald frem.
|
| Til top |
|
| |
krillen Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 132
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
krillen skrev:
|
|
|
Jeg læste lige i Søndagsavisen, at en person der vejede 55 kg,
skulle gå i 6 timer for at forbrænde sådan en typisk biograf-menu! |
|
|
Motionen halter ikke.. Så man må godt leve lidt godt engang imellem ;)
__________________ Enorme ændringer er ved at ske
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

prse skrev:
Med risiko for at blive haglet ned, vil jeg alligevel beskrive min tilgang:
Iskold Coca Cola light m. isterninger
Gulerødder, peberfrugt og agurker skåret i stænger Hjemmelavet Dip hertil: Fromage frais (0,5%) fra Netto med blendede soltørrede tomater, og alskens krydderier fra krydderihylden...
Evt. Tørret frugt i form af figner, abrikos og dadler.
Og så skider jeg lige på janteloven og "klapper mig selv på skulderen"..., da jeg har tabt 10 kg siden 1. Januar (nytårsfortsæt) 
|
|
|
Måske du har næsten samme filosofi som mig? Jeg gidder ikke at veje mig, men når bukserne begynder at blive for trange findes der i min værden 2 valg
- Tab dig
- Køb nye bukser
Og jeg hader at købe tøj. En ting er at det er røv kedeligt, men noget helt andet er at det koster penger. Så om jeg spiser mindre sparer jeg først penger der, og når jeg så lægger til de pengene jeg sparte ved at ikke købe nye bukser, ja da bliver det alltid råd til noget nyt til hjemmebiffen!
Så får det hellre bare være huller i tøjet, hvad gør det så længe man har plasma og stor subwoofer!! 
Og gratulerer med vægttabet, at leve sundt er in for tiden, så det giver sikkert success hos pigerne  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEHE. ja og tak for det men desværre tager det hyggen af min hjemmebio hvis der dufter af grøntsager
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Måske du har næsten samme filosofi som mig? .... Hey Manic....min alt overskyggende grund til at spise sundt er faktisk uhyre simpel....og du har faktisk selv bekrevet det...det er vel det det hele kommer ud på i sidste ende....
.....det giver sikkert success hos pigerne  |
|
|
 ....en af de få ting som betyder næsten ligeså meget som Hifi/musik og film....  ...og jeg vil gerne undskylde over for OP, for denne ekstreme grad af off-topic!
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmen betyder ikke det store, men måske StarWars, Gladiator eller en eller anden Sci-fi-film.
Menuen: Nachoes, gerne med et par kolde "dunkel" til...Harboes...Genial øl!
Derefter, efter en mindre pause, en single malt fra skabet...Lagavulin 16yrs, Caol Ila 18yrs eller måske The Glenlivet Archive!!
Med sådan en i hånden, behøver man sgu ikke kæresten mere!
Og popcorn...MINE POPCORN, lavet i en original Whirley Pop...Den eneste rigtige måde at lave popcorn på!!!
http://www.popcornpopper.com/24000.html
__________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |