Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
ville lige spørge jer inden jeg tager det sidste spring ud i det her køb hehe..
jeg har et par concept 10 højtalere i meget flot stand med papire og alt til.. jeg har så rendt rundt med tanken om at sælge, og satte dem så på markedet inde på hifigalleri.. derefter fik jeg et tilbud fra som lød.. 4 stk Jamo D590 med papire og alt.. i en rigtig god stand ingen fejl eller ligende.. vedkomne ville så bytte sine jamo med mine concept 10 mod en merpris på 3000 kr og det er så med fragt fra fyn af og jeg bor på sj odde som er i den nordligste del af sjælland..
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
ok det er jeg rigtig glad for at høre hehe... hvorfor jeg vil skifte er pga jeg har skiftet smag og nu skal det være hifilyd ikke en eller anden power højtaler der skriger hehe..
ikke fordi concept 10 er en dårlig højtaler slet ikke damn den spiller fedt.. men har bare ændret smag :D
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
Ahania skrev:
Har du hørt den Jamo model? Og hvorfor har du oprettet tråden under film & musik?
nej har ikke hørt den model men en af mine venner som har nærmest den samme smag som mig i anlæg har sagt at de vil passe perfekt til mig.. desuden trænger jeg til at få mig en overraskelse så glæder mig meget hehe...ang emnet så er det sku en fejl hehe det må i undskylde kan man ændre det ???
Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
pigolo skrev:
Ahania skrev:
Har du hørt den Jamo model? Og hvorfor har du oprettet tråden under film & musik?
nej har ikke hørt den model men en af mine venner som har nærmest den samme smag som mig i anlæg har sagt at de vil passe perfekt til mig.. desuden trænger jeg til at få mig en overraskelse så glæder mig meget hehe...
Så køb dem dog! Det kan ikke gå mere galt end at du kan slippe af med dem igen, og finde nogle andre... Go for it!
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
Makrelsalat skrev:
pigolo skrev:
Ahania skrev:
nej har ikke hørt den model men en af mine venner som har nærmest den samme smag som mig i anlæg har sagt at de vil passe perfekt til mig.. desuden trænger jeg til at få mig en overraskelse så glæder mig meget hehe...
Så køb dem dog! Det kan ikke gå mere galt end at du kan slippe af med dem igen, og finde nogle andre... Go for it!
ja hehe det kildder ihvertfald noget i fingrene.. men melder tilbage i morgen om handlen er i hus hehe...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum