Forfatter |
|
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
Sendt: 13 September 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt inspireret af Sjeffe´s Depeche Mode samling, tænkte jeg det kunne være sjovt at se folks samling af deres ynglingsband. Der må da være nogle flotte samlinger derude... __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 14 September 2009 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hive hele l*rtet frem fra reolen og fotografere og uploade det? Beklager... Bortset fra, at den eneste kunstner jeg har stort set alt med, er Elvis Costello .
|
Til top |
|
|
haspalm Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
Sendt: 16 September 2009 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Garth Brooks her :)
|
Til top |
|
|
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har meget godt musik, synes jeg. Men skal jeg fremhæve dem som jeg bliver ved med at høre jævnligt og hvor jeg hver gang sidder og frydes over den feeede musik med et bredt smil på læben, så er det disse:

MMW holder for mig. Har en del med dem, her de to jeg hører allermest.

Har alle hendes studioudgivelser + DVD "lovers live" Bliver aldrig træt af den stemme og de dygtige musikere.

martha wainwright, need I say more

'98 til 07' udgivelserne er sååå fede! Hendes nyeste gider jeg ikke købe, den er ikke god. Håber på bedre udspil næste gang

Den bliver jeg ved at vende tilbage til. Godt optaget, tæskefed jazz
|
Til top |
|
|
canielsen Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 564
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidste jeg havde mine vinyler nede fra reolen - for at spænde den efter, så tog jeg disse billeder:

LPér og maxier. ( Ca 4500 stk.). Alt lige fra klassisk musik til pop og hård rock m.m.

Singler. Antallet kan jeg ikke huske, og jeg gider ikke tælle.
Ja - samlingen bærer vist præg af, at jeg har været prof. DJ i 80érne  En del af skiverme er kun udsendt til prof. DJ´s, så der er nok en del "rarieties" imellem.
Jeg må se om jeg ikke kan få taget nogle nye billeder, evt også af CDérne. Men indtil da, så må i nøjes med disse.
At udvælge en favorit gruppe eller kunstnere, kan jeg vist ikke. Der er mange kunstnere jeg er vilde med. Jeg kan lide alle genrer, hvis musikken siger mig noget.
Men jeg kan da eksempelvis nævne Magna Carta, Roger Waters, Katie Melua, Pink Flyd, TV2, Depeche Mode Phil Collins, Fleetwood Mac og Genesis.
|
Til top |
|
|
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
Sendt: 20 September 2009 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden var mere ment til at vise sin samling af et band. Tænkte at der må være nogle hi-fi folk der har nogle flotte samlinger af feks. Beatles, Stones, Miles Davis, osv. Altså samlere der bare må have det hele der findes.
Jeg selv er bl.a. glad for Pink Floyd og kunne før i tiden ikke gå forbi en plade uden at købe den. Det er dog ikke så slemt mere, da priserne er gået amok, og kvaliteten på bootlegs ofte ikke er så god. Og man kan aligevel ikke få det hele med alle de udgivelser der findes med PF. Se bare link-1. link-2. link-3. Samlingen startede nok med at jeg ville have alle studio pladerne i org. 1st. press, og i jagten på dem dukkede alle mulige op, som så røg med hjem.

__________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 20 September 2009 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en ok Bruce Springsteen samling, som konstant vokser.
Den indeholder ca 80 titler på hovedsagligt CD. Den indeholder også ca 200 bootlegs. Dertil kommer diverse bøger, film og andet skrammel 
|
Til top |
|
|
kampko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 20 September 2009 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
min samling er med queen på lp nå ja og så en del på cd også  __________________ jbl ti10k
crown studio ref 2
xindak xa3250
pc med AUDIOTRAK Prodigy HD2
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
He er lidt billeder af noget af mit Springsteen skrammel...

|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|