Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 00:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Indtryk fra Hi-Fi/High-End 2005/2005 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
woody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Ja så har jeg lige været forbi messen i et par timer. Først stod jeg 10 min i regn så forventningerne var store. Nå mht. TV så var der et væld af LCD og Plasma bla. Sony`s nye serie Bravia, men også Pioneers nye serie var at finde. Pioneers billede var rigtig flot, og designet var blevet en tand bedre med en 5 cm. Smallere ramme. Sony`s design er også blevet væsentlig pænere, men nu er smag og behag jo forskellige. En ting var dog tilfældes for de nye tv’er og det er at på alle standene viste de den nye tv kanal fra Canal + med (more HD) som viser i 1080i format. Flot og meget detaljeret billede. Nu må vi jo bare håbe at hr og fru Jensen ikke tror de kan se dr og tv 2 i den kvalitet når de nu kommer hjem fra messen med deres nye 50" plasma tv så bliver de skuffet. På projektor siden var der en Z4 og billedet var rigtig godt men kunne ikke rigtig se sort niveauet pga. for meget lys i lokalet så der må vi vente til Otto byder på et nyt kig.

På lydsiden var der de sædvanlige bla. Mark Levinson og JBL havde rottet sig sammen og der var seriøse messe tilbud på JBL højttalere. Det var dog meget vanskeligt at få et ordentligt indtryk af lyden da der var rigtig mange mennesker og meget lyd over alt.

Til top Vis woody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woody

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Første dag af den 2 dage lange KT Radio, Hi-Fi / High End messe er overstået, og som altid er vi interesseret i hører din tilkendegivelse.

Del dine oplevelser og indtryk med resten af forummet - ordet er dit!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Stengaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Første dag af den 2 dage lange KT Radio, Hi-Fi / High End messe er overstået, og som altid er vi interesseret i hører din tilkendegivelse.

Del dine oplevelser og indtryk med resten af forummet - ordet er dit!

Når nu du spørger så pænt:

Jeg besøgte den årlige messe i dag, og var blandt de mange mennesker, som der nu unægteligt kommer til den slags. Der blev ikke lyttet intensivt på ret mange af standene på grund af alle menneskerne, men lidt blev det til.

Den første stand jeg besøgte var Yamaha's. Her fik jeg demonstreret deres nye stolthed af en surround-højtaler-ting. I forvejen var jeg meget skeptisk, da stort set alle andre lignende konstruktioner har været mislykkedes i mine øjne.
Men overraskende nok virkede den ganske udmærket. Og endda til en yderst fordelagtig pris. Lydkvaliteten skal jeg ikke tale højt om, men effekten var helt klart overbevisende.

Ved Harman-Kardon's stand blev der set på lidt forskelligt. Lige ved indgangen til standen stod noget som ved første øjekast lignede JBL's gamle ti250'ere, men som viste sig at være en nyere "billig" model. Finishen var MEGET plastikagtig, og gav et ret godt billede af JBL's nyere udviklinger i de lavere prisklasser. Lyden var umulig at bedømme, da der blev brugt en Ipod som kilde, koblet op til et underligt system, som jeg ikke kiggede nærmere på.
Lidt længere inde stod deres "Back-to-Roots" high-end højtalere. Hvis det er deres rødder, så vil jeg nødig håbe de fortsætter den vej, for det var MESSENS DÅRLIGSTE SETUP! Da jeg kom ind i rummet første gang blev der spillet "Supertramp - Some Things Never Change", og jeg var overbevist om at der var noget galt. Bassen var mudret som den værste CV'er men uden niveau overhovedet og detaljerne var ikke tilstedeværende. Jeg håber for JBL, at det var HK-forstærkeren den var gal med, for ellers har jeg mistet al respekt for dem som lydformidlere. Endda til en pris på 40k! Tror ikke jeg ville bruge dem, om jeg så fik dem foræret.
Heldigvis for mine ører var K2 serien med igen i år. Meget kan man sige om dem, men jeg kender ikke mange der, i den grad, laver "live" rocklyd som dem. Desværre for JBL var rummet voldsomt underdimensioneret, men sammen med ML grejet kom rocken virkelig ud på en fantastisk fysisk måde. Jeg fik sat min medbragte Rage Against The Machine cd på, og skruet godt op for "Fistful Of Steel". Det trommesæt har jeg aldrig hørt reproduceret så fedt. Det var livelyd hele vejen. Der var ikke rigtig detaljer og normale HiFi-preferencer, men til gengæld blev der rocket igennem.

Plasma/LCD-standene gik jeg i en stor bue omkring. Med HD-materiale på samtlige skærme, er sammenligningsgrundlaget næsten ikke eksisterende, i mine øjne.

Højdepunktet for mig i år, var at høre den lille Raidho Emilie i Nordost-rummet. Der blev spillet på Onkyo udstyr og, da jeg var i rummet, kablet med Valhalla. Her kom manden som styrede standen, med en kommentar, som, for at bruge et godt engelsk ord, var "priceless". Da han introducerede anlægget sagde han:
Vi spiller her på Raidho-højtalere til omkring 10k, Onkyo forstærker til omkring 10k, Onkyo cd til omkring 10k OG så lige Nordost kabler til 150k kr.! Tror ikke der var en eneste i rummet som ikke trak bare en smule på smilebåndet over den konstatering. Men jeg må sige den lille højtaler gjorde et fornemt stykke arbejde. Især var jeg vild med bånddiskanten. Lyden var meget ren og uden hidsige toppe, som jeg syntes især JM-LAN havde problemer med.

Desværre for mig var der ingen seriøse subwoofere med i år. Jeg havde håbet på måske at kunne finde nogle alternativer til SVS, men desværre er de hos andre forhandlere (Dali, B&W, Velodyne, Sunfire osv...)

Alt i alt syntes jeg det var en vellykket messe, med mange interessante emner. Dog kunne jeg godt have været foruden de to "BRIAN-biler" som desværre ødelagde lyden for så godt som alle nærliggende stande.

Til top Vis Stengaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stengaard

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Hej

De store JBL højttalere var virkelig et lyt værd , og til 85 k ( ? ) burde de også lyde godt   -  Også Gamut´s højttalere og opstilling idet hele taget var noget der tiltrak mig , han spillede bare alt for korte brudstykker musik hele tiden det var lidt fustrerende.   Densen var en fornøjelse at lytte til lige som sidste år , og var det ikke fordi jeg har købt det anlæg jeg skal have , havde Densen været et seriøst bud på et nyt anlæg.

SA - explorer hørte jeg på endnu en gang ( kørte den også i KBH ) og syntes stadigvæk det er en god højttaler, men hans snak om italiensk kontra dansk mentalitet for at forklarer højttalerens design var lidt ude i hampen.

Ja - den bulder musik fra de to biler var næsten ikke til at holde ud , ligesom de dejlige bar benet pigebørn som blik fang næsten heller ikke var til at holde ud.

Så manglede jeg Riaa´er og lidt flere plade spillere , men det er der måske nok ikke så meget salg i mere.  Men med alle de forstærkere der idag er uden Riaa, burde der ha været en Riaa eller tre udstillet.

Plade kisten havde et rimeligt udvalg igen i år og det blev da også til to CD´er.

Men ellers syntes jeg det lignede for meget sidste år , der var en del dejavu , messen var god nok, men jeg springer nok over næste år , der er alligevel et stykke vej til Odense fra Falster .

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

woody skrev:
På projektor siden var der en Z4 og billedet var rigtig godt men kunne ikke rigtig se sort niveauet pga. for meget lys i lokalet så der må vi vente til Otto byder på et nyt kig.

Det er jo aldrig forbudt at komme forbi og kigge på sagerne (evt. med forudgående aftale, hvis det skal være den helt store tur), selv om der ikke lige er inviteret til Mekka - vi betaler ikke husleje for at kunderne skal blive væk...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Jogl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvor er der messe?

KBH området...

Er den der også i morgen, søndag d. 23?

Vil gerne ud og kigge...

Der er åbenbart noget jeg er gået min næse forbi

Mvh Jesper

Til top Vis Jogl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jogl

Stengaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Jogl skrev:
Hvor er der messe?

Odense.. Fra 10-17 i morgen
Til top Vis Stengaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stengaard

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Var osse dernede i dag, og mødte da osse een af H4A's udsendte....

Jeg var mest rundt og kigge, det er svært at lytte ordentligt mange af stederne. Men må tilstå at jeg var noget overrasket over, at GamuT's L5 kunne fylde rummet sådan med vellyd. De er både MEGA-flotte, og det jeg hørte lød sgu godt......

Også er vi altså nogen, som synes det er fedt med de biler i indgangen. Der skal sgu være noget for enhver smag, og jeg synes det er fedt de viser noget lir frem.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Gumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Var på messen lørdag, og der var meget af tiden (alt for) mange mennesker 
Det lykkedes dog at få et godt indtryk af SA Explorer, som blev spillet over et seriøst Primare setup
Piega spillede over nogle alvorlige rørforstærkere, og det var faktisk også ganske udmærket, men som altid er det jo svært at danne sig et ordentligt indtryk på en messe, hvor man hverken kender hele afspilningkæden eller rummet, der spilles i.

Alle de flade skærme (plasma og LCD) dominerede standende hos Yamaha, Sony, Pioneer, Panasonic og Grundig, og dem kiggede jeg ikke så meget på.

Desværre synes jeg der var for mange stande, der ikke hørte hjemme på en Hifi og High end messe - F.eks. var jeg noget undrende over, hvad en antenneforening, Fyens stiftstidende og Radio 3 samt computerforretningen bob.dk lavede der??

Dagens bedste oplevelse var faktisk at det norske blad Fidelity havde en stand, og der var et fornuftigt messetilbud på abonnement + det seneste blag samt nogle tidligere blade - Jeg synes Fidelity er et godt blad, så det "røg i kurven"

Ellers en KT messe stort set som den plejer at være - på godt og ondt.....Men jeg står der da nok igen næste år

M.V.H.
Søren
Til top Vis Gumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gumle

Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Jeg var inde og lytte til SA exploreren også, og synes som også nævnt her over, at den spillede ganske fornuftigt. Dog synes jeg også hans forklaring af design var lidt til en side.
var også inde og høre på Rotel, men i første omgang var der alt for mange mennesker. Dog fik vi lov at høre et par numre senere, da der var ikke så mange mennesker, og det lød ganske fornuftigt.

Oppe i den ene side, stod der noget fra Canton, og selv om det var svært at bedømme når der stod der hvor der var aller mest larm, blev jeg da skrevet op til en lille lytter, når de nu får det sendt ud til kt eller expert. Det skal nok blive spændende tror jeg.

Alt i alt synes jeg det var okay, men bliver dog hurtigt træt af alle de mennesker.

/Mikael (fra et besøg lørdag eftermiddag)

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

KT har oppe sig , det er mange år siden den har været så god .

Jeg var der kun i 3½ time , men nået da at høre en del .

Og der var et par gode rum Densen og Dyn var nok det bedste bud på bedste messe lyd .

Gamut var også godt , bare synd de ikke kan finde udaf at stiller ders højtaler op , man kunne let høre hvor lyden kom fra, er ret sikker på det kunne gøres meget bedre med det setup men vi høre jo ikke ens .

Logan rummet var slemt dårligt i forhold til sverige slemt var det samme højttaler jeg hørte ? .

Øv øv trode lige jeg skulle have nyt tv , lige endtil jeg opdaget af der var blæser i det , føj føj da ikke i en stue .

Jbl kan godt forstå at nolge falder for dem .

Alt i alt næsten som i de gode gammel dage .

Hvor var ML ??? igen i år var de ikke der .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Dan Wulf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Tja – ikke den mest sindsoprivende oplevelse. Et par enkelte udbrud fra min side:  

Bedste 2-kanals lyd var efter min mening de nye højtalere fra JBL (ARRAY 1400) til 45 kg kr/side. De blev drevet af en Harman-Kardon receiver kombineret med et almindelig DVD-afspiller. Fantastisk inviterende, åben, dynamisk og naturlig lyd uden imponatoreffekt!

Fik set den nye Sanyo Z4 projektor på standen fra Lissau. Flot billede, men den blev født med en demo 720p signal via VGA fra en PC. Har ingen anelse om, hvorledes den ser ud med almindelig DVD-materiale (576i eller evt. opskaleret til 720p).

Masser af fine LCD/plasma skærme fra Sony, Philips, Grundig, JVC etc. Med få undtagelser blev de alle født med HDTV-signaler (JVC: D-VHS; Sony: Blu-ray; Grundig: Cmore fra Canal Digital etc.). Sony havde i lighed med sidste år valgt at gemme deres Blu-ray afspiller bagved kulisserne, og ingen af standene gjorde i skrift de besøgende opmærksomme på, hvilken signal der blev anvendt. Der er - som woody skriver - nok nogle kunder som får sig en alvorlig forskrækkelse, når de har slæbt skærmen hjem i stuen og tilslutter deres koax-kabelnet, satellitforbindelse eller DVD. Det besynderlige er, at der er intet som tyder på, at sælgerne/repræsentanterne konsekvent gør det klart for potentielle kunder, at flertallet IKKE vil kunne opnå samme billedkvalitet derhjemme, før DR/TV2 begynder at sende 720p/1080i eller BD fra Sony lanceres i DK. I de samtaler, som jeg overhørte mellem repræsentanter og kunder, blev dette i hvert fald ikke understreget. Da jeg nævnte dette overfor en repræsentant fra JVC, udtalte vedkommende, at man bestræber sig på at ville vise, hvad skærmene optimalt kan præstere. Hvis kunder har problemer med billedkvaliteten derhjemme, bør de kontakte den forretning, hvor produktet er købt og i fællesskab, bør man så forsøge at løse problemet. Dette var ordene – frit citeret efter hukommelsen. Jeg spurgte herefter repræsentanten, hvorledes han selv ville have det med at købe et produkt på baggrund af en oplevelse i forretning/showroom, og at produktets ydelse så var en helt anden, når han kom hjem. Dette svarede han ikke på. Tja…..

Noget af de mest interessante som jeg så, var en bærbar DAB radio på størrelse med en lille mobiltelefon som også inkluderede en FM-radio og mp3-afspiller. Desværre var den – i lighed med HDTV-kilderne – ikke annonceret, men lå bagved en masse store DAB-radioer uden noget skilt med annoncering af, at dette rent faktisk var en bærbar DAB. De fleste har nok troet, at der var tale om en almindelig mp3-afspiller. Da jeg spurgte, fik jeg oplyst at prisen var 3000 kr.    

Til top Vis Dan Wulf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dan Wulf

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Steensen havde valgt at tilbringe weekenden i Malmö.

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

BjarkeNR skrev:

jensen skrev:

Steensen havde valgt at tilbringe weekenden i Malmö.

- BR

Ja var der , det var der sgu ikke meget ML i .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Var faktisk osse lidt vild med de nye JBL Array 1400, vil nok altid have en lille svaghed for det mærke, og den dejlige og store 14"....

Men koster de virkelig 45 K pr. stk???

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Gik på udstillingen og funderede på hvorfor næsten alt lyder kedeligt og ens, og til tider helt forkert.

Pegede en finger på mig selv – jeg hører jo musik som man lavede det engang og ikke som man laver i dag.

Jeg forstår ikke lyden til samuraier der fælder bambus, og klasker grise i røven – altså de lyde der kommer fra voldsfilm, nedslagtninger og tæsk. Det er klart at højttalere og forstærkere der skal reproducere sådan noget ikke kan gengive lyden at et ubalanceret Bösendorfer og Duke Ellington. It’s impossible.

Har en drøm – tænk hvis der var nogle konstruktører – der elskede musik, forstod musik, forstod musikkens energi. Så slap vi for alle disse ”hørt med musikkens ører” fejlkonstruktioner.

På tide at tingene bliver skilt ad.

Systemer til gengive klask på griserøve.

Systemer til at reproducere rigtig musik - produceret af "Lovers" istedet for marketingchefer

Nå fik da lidt skiver med hjem og købte min første DVD (Pioneer) spille – der kostede ca det samme.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Det var jo en KT-messe som de plejer at være, omend lidt bedre end sidste år men der blev spillet for lidt musik. I flere af rummene havde man for travlt med at snakke istedet for at spille musik , dog var der hele tiden lyd på hos Densen, Dynaudio og GamuT. Det mest imponerende syn var dog det enorme line-up af de lækre McIntosh - det er altså mums   

Nå, til lyden.....de kæmpe store JBL kasser, K2 et eller andet, kan altså ikke spille musik , jeg forstår virkeligt ikke hvad folk er så imponeret af ved dem . Der er ingen detaljer, lydbilledet virker sammenpresset (en direkte modpol til VA ?) og i det hele taget lyder det meget klemt og komprimeret, ingen dybbas, nej nej....det er slet ikke tilnærmelsesvis godt nok . GamuT L5 syntes jeg ikke sønderligt godt om, de lød af og til lidt kasset i det....især ved kraftige udladninger på klassiske numre hvor orkestret gav den hele armen virkede det som om der manglede et par afstivninger hist og her i kabinettet . Lyden som helhed er ellers ganske god, men kassefornemmelsen hang bare ved den speaker . Dynaudio lader til at være kommet ud af sin uldne periode, nu kan man næsten ligefrem nyde musikken - det lød ihvertfald godt på den store McIntosh amp . I Rotel-rummet havde de godt nok god tid.....hold da k**t hvor de snakkede uafbrudt så jeg fik slet ikke hørt noget derinde . Hos Densen var der som altid fodtramp og vi fik lokket ham den flinke unge gut til at sætte noget Ramstein på, noget de ellers kun gør på opfordring idet det skræmmer gæsterne væk   . Nummeret lød godt, og den meget komprimerede og komplekse musik () blev skilt pænt ad med rolig hånd og overblik - ganske godt gået . Densen er altid et lyt værd, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om ikke man i længden bliver en smule småtræt af den evigt glade spillestil disse produkter har . Iøvrigt har jeg lige bemærket at det kun er Densen der formår at sætte skub i de lidt halvkedelige JM Lab speakers, når de sættes foran andet end det lyder de.....tja, livløse .

SA Explorer......jeg fik ikke mulighed for at høre så meget på denne speaker, men det lyder som om der endelig er ved at være vægt og fylde nok til at den kalde sig en rigtig mande højttaler . Absolut en speaker man skylder sig selv at nærlytte på i mere rolige omgivelser.

Og hvor blev Harman-pigerne af i år ?  De var skiftet ud med et par småtøser i JBL-shirts . De der Brian-biler i forhallen var mere dæmpede i år end sidste år, og jeg syntes faktisk ikke de generede i år - men hver sin lyst .

I alt en rimelig KT-messe, men jeg springer nok over næste år.....hmm, det sagde jeg vist også sidste år     

Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det var en fed messe, selvom der godt nok var rigtig mange mennesker! Jeg lyttede også til SA-Explorer/Primare setuppet, og det synes jeg var noget af det bedste lyd på messen, som jeg hørte. Jeg hørte også lidt JBL (Den med et lodret horn til diskanten -navn??) men den var ALT for kedelig at høre på, meget lukket og død, synes jeg. Jeg så også noget af den film med bambus, men det var svært at danne sig et indtryk, da der hele tiden blev spillet popmusik lige ved siden af, popmusik med høj  bas! Projektoren der blev brugt lavede godt nok mange små regnbuer i korte sekunder - om det var fordi der ikke var særlig mørkt ved jeg ikke! Men meget irreterende!
Ang. de 2 Brian-biler, synes jeg det var et sjovt indfald. De kunne godt have stået et andet sted hvor de ikke havde forstyrret andre, men det var da sjovt at sætte sig ind i bilen og mærke bassen pumpe i hele kroppen! En helt fantastisk lydoplevelse var det ikke, men det var meget sjovt!

Så alt i alt en rigtig god messe.
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Jeg missede desværre prøvekørslen af Jamo´s nye med blottede enheder men så at den var tweaket på bagsiden mellem mellemtone og bøjle var der lagt en rawplugs ind, men kun i den ene side ?  Er der en der kan skrive om dem ??

Martin Logan skuffede, måske et dårligt rum ?

Gamut , jeg mener den hedder T5 var et frik pust , den lød meget åben og stram. Meget høj waf

JBL skal efter min mening spille højt, men gjorde det desværre ikke på messen , der var derfor ingen fysisk fornemmelse

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

hvidbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Så er jeg lige kommet hjem fra messen i odense.

Jeg synes at messen lignede den fra sidste år til forveksling på godt og ondt. Så jeg tror også at jeg springer over næste år.

Efter min mening var Dynadio & SA noget af det bedste. Sonus Faber ogstillingen måtte jeg opgive at lytte til, pga. at Onkyo skulle demonstrere deres bulder system.

Dagens største skuffelse var dog at jeg ikke kunne finde Sennheiser på messen til trods for at de var annonceret på KT radios hjemmeside.

Til gengæld smager Glentevejens antennelaug's bolcher som sædvanlig bedst

Og nu vil jeg bare læne mig tilbage og vente på at gavekortet på de 5k kommer ind af døren.

Hvidbjerg

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes