| Forfatter |
|
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 11 September 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Som i ved hitter rumænske O-zone med "Dragostea din tei" her i Danmark og resten af Europa. Den ligger nr 1. bla. i Østrig, Schweiz og Holland.
Den blir spillet meget på radiostasionerne og på diskoteterne. Der er, nu også blevet lavet en dansk udgave af hittet med Nik & Zone "En dragosdag tilbage" hvor de laver satire med "Dragostea din tei" Og Nik & Jay's "En dag tilbage" Til dem der ikke allerede ved det, kan man gå på http://www.dr.dk/p3/ og høre den
Jeg synes godt om hittet, men jeg ved at der mange ikke synes om den. Bla. en af mine venner, mens at hans kæreste er vild med den. Synes han, at den er det værste gang . Jeg vil så høre jeres mening om "Dragostea din tei"
Mvh. Thomas
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 11 September 2004 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boogie var på forleden og jeg hørte noget af den. Jo, hvis ung og varme fødder. Ok hook. Der er det der er meget værre.
Haddaway rulez
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 11 September 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
halv fem tæskestiv og på stylter (eller hvad det nu kan være) er den såmænd ok.. men i ædru tilstand er den yderst irriterende.. bliver jo spillet konstant.. har ik meget med musik at gøre.. og hvad  synger de egentlig ?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 11 September 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
der mangler en mulighed for at stemme:
skyd dem og enhver dj der spiller den slags 
må give din ven ret, det er den værste gang (indsæt selv et groft og meget krænkende skældsord) i mands minde.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er rent faktisk fra Moldova og ja det lyder ikke særlig godt, det virker meget uproffesionelt lavet. De bruger bla. noget computer halløj ind over stemmerne og det virker som om de bruger dette bare for at bruge det og ikke fordi det giver musikken et løft.
__________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, sommeren 2004's landeplage 
Var i Holland, Frankrig og selvfølgelig i Danmark i sommerferien, alle tre steder hørte man den konstant og altid når man gik i byen. Gør man sådan set også stadig  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dj Rotterdam ( DJ fra Østrig) er rent faktisk blevet så træt af at spille det nummer at han er blevet sindsyg.... se selv
prøv selv at se 
gå ind på:
http://www.djrotterdam.info/videos.htm
Og hent Rotti_vs_Haiducii
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
det fede af dem og den første af versionerne var lavet af Haiducii vs Gabry Ponte og kom ca ½år før O-zones version __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
*SLETTET*
Kedde var på pletten før mig. 
__________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
BoomBoy Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonyax skrev:
| det fede af dem og den første af versionerne var lavet af Haiducii vs Gabry Ponte og kom ca ½år før O-zones version |
|
|
HEHE det ville jeg havde skrevet... 1-0 til dig
Nå men gabry ponte er ikke specielt kendt fordi han ikke laver mainstream musik på samme måde som som engangsh*ttere...
Det er NØJAGTIG den samme sang som gabry ponte har lavet, men den er ikke blevet promoveret på samme måde, derfor tror jeg ikke den sang hittede for et ½ år siden........... Nå ja, Gabrys version er sød musik i mine øre  __________________ Når lydtryk og detaljer forenes i en højere enhed, kan jeg kun beskrive det som en del af min mentale tilfredsstillelse.
|
| Til top |
|
| |