| Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig - eller er hifi4all bare nede hele tiden?
Især de sidste par dage har den været nede flere gange...
Man får jo helt abstinenser!!! 
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja...jeg sad også flere gange og checkede min forbindelse i dag.....tænk at man i de timer det varede følte sig helt isoleret fra omverden....skrækkeligt!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
det sker jo...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Abstinenser, isolation - tror i ikke i mangler lidt indhold i livet, sådan i tilfælde af at siden skulle vise sig at være nede?  
Der er desværre af og til problemer med serveren, men ellers hænder det desværre også at siden midlertidigt er nede fordi admin er ved at lave nogle ting som kræver at siden tages ned, og så må i væbne jer med tålmodighed og foretage jer nogle af de ting man normalt kan lave når man ikke sidder bag tasterne! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hjælp min kone med at vaske op...som jeg siger.....SKRÆKKELIGT!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Ronin skrev:
|
Abstinenser, isolation - tror i ikke i mangler lidt indhold i livet, sådan i tilfælde af at siden skulle vise sig at være nede?  Her skuffer du lidt - dig af alle herinde 
Ronin: Det er jeg da ked af at høre - hvordan det? 
Der er desværre af og til problemer med serveren, men ellers hænder det desværre også at siden midlertidigt er nede fordi admin er ved at lave nogle ting som kræver at siden tages ned, og så må i væbne jer med tålmodighed og foretage jer nogle af de ting man normalt kan lave når man ikke sidder bag tasterne! Aha, altså det skal være skidt før det bliver godt 
|
|
|
|
|
|
Nemlig, og opvasken slipper man sgu ikke for - jeg har prøvet alle undskyldninger! 
Nej, spøg til side - der er ikke andet at gøre end at vente. Desværre vil det sommetider gerne foregå mens Admin er på arbejde eller lign og så er det desværre ikke altid at det bliver opdaget med det samme __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
pokkers.. så skal jeg til at bruge tid på mine studier.... møg
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine kone sagde i dag til mig....Nu må lige droppe det dersens "hifi-dating" og komme hjælpe mig i køkkenet. Hun tror seriøst at vi sidder 10-20 stykker herinde og diskuterer "elektronik-bagateller"....er kvinder ikke bare fantastiske?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
lad hende blive i troen  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
| Mine kone sagde i dag til mig....Nu må lige droppe det dersens "hifi-dating" og komme hjælpe mig i køkkenet. Hun tror seriøst at vi sidder 10-20 stykker herinde og diskuterer "elektronik-bagateller"....er kvinder ikke bare fantastiske? |
|
|
Når ikke der er noget der indikerer noget andet, kan jeg egentlig godt forstå hende - min kæreste er på samme måde. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja...tænk hvis hun blev klar over at en tråd let kan udvikle sig til et ny-køb til mange tusinde kroner 
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Der er desværre af og til problemer med serveren |
|
|
Problemer er til for at blive løst. Jeg kunne, under ingen omstændigheder, leve med at min egen server var så ustabil. Det problem havde jeg fået løst forlængst.
Jeg håber I får løst problemet snarest, både for brugernes, men også for jeres egen skyld. Det er nemlig en skam, at det bedste hifi-websted på nettet(!), skal plages af den slags problemer. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
Ronin skrev:
Der er desværre af og til problemer med serveren |
|
|
Problemer er til for at blive løst. Jeg kunne, under ingen omstændigheder, leve med at min egen server var så ustabil. Det problem havde jeg fået løst forlængst.
Jeg håber I får løst problemet snarest, både for brugernes, men også for jeres egen skyld. Det er nemlig en skam, at det bedste hifi-websted på nettet(!), skal plages af den slags problemer. |
|
|
Enig, men jeg gør hvad jeg kan... Desværre kan hverken udbyder eller jeg finde fejlen p.t! :O(
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Nemlig, og opvasken slipper man sgu ikke for - jeg har prøvet alle undskyldninger! 
Nej, spøg til side - der er ikke andet at gøre end at vente. Desværre vil det sommetider gerne foregå mens Admin er på arbejde eller lign og så er det desværre ikke altid at det bliver opdaget med det samme |
|
|
|
| Til top |
|
| |