Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 18:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: God informativ anmeldelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 August 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Læste lige den sidste nye anmeldese af dvs cd maskiner

Har selv hørt de fleste af maskinerne og har selv cd-1eren  

Med fare for at starte en intergalaktisk krig med anmelderhade pøblen

Så rammer mikkel sku lige plet  med hans beskrivelse  l

virkelig god anmeldelse  basta

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 24 August 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Ja-ja...Mikkel G. har gjort det igen!

Flosklerne har allerede (sidste gang) gjort deres indtog - nu er vi så ved selve paraden. Nu mangler vi bare en pæn sortie, og så er festlighederne forhåbentlig slut... 

Hilsen

Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 August 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Jeg synes nu det var en ganske udemærket anmeldelse.
Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 24 August 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
harmonic skrev:

Flosklerne har allerede (sidste gang) gjort deres indtog - nu er vi så ved selve paraden. Nu mangler vi bare en pæn sortie, og så er festlighederne forhåbentlig slut... 

Hilsen

Niels

Puha hvor er du sgu da uhyggeligt negativ konstant - kom dog videre i teksten hvis anmeldelserne (anmelderen) irriterer dig så meget!!

Iiiiiiihhh.......

adamt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 August 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Jeg synes næsten det er pinligt at læse at det ene produkt efter det andet er lutter lagkage, og mere åbent, mere direkte, bedre perspektiv og
jeg skal komme efter Jer.

Desuden finder jeg det kritisabelt at anmelderen ser indmaden før han lytter - sådan virker det i hvertfald. Ved at kigge inden i bliver man
forudindtaget mht kvaliteten af teknikken, og så begynder hjernen jo at spille puds..
Til top Vis adamt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af adamt

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 August 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Det samme kunne man sige om, at han ser prisen på de forskellige afspillere før han tester dem. Det kunne jo også spille hjernen et puds.

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Sendt: 24 August 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig i at det var en rigtig velskrevet og gennemført gruppetest. "To the point" og man får en god fornemmelse for de forskellige apparater uden at blive fodret med for meget unødig tekst. "Credit where credit is due"

Det mindede mig faktisk om hvad jeg godt kunne lide ved "Hifi & Elektronik" anmeldelserne i "gamle dage". Skal vi ikke lægge kontroverserne bag os og lade denne tråd omhandle de apparater der er blevet testet?

Så vil jeg (ligesom anmelderen) studse over at den Musical Fidelity maskine skal koste 12.000? Det er vel egentligt lidt morsomt. Men OK, den spiller rigtigt godt og det er jo det vigtigste.

Da den ikke kan være superdyr at producere kan det undre at de ikke sælger den til en lavere pris og derved kan tilbyde et superhit til prisen? Men det er måske ikke målgruppen? Man må håbe at de glade købere ikke finder på at lette på låget! Så ville jeg sgu føle mig en smule snydt - god lyd eller ej.

Rotel leverer snusfornuftigt velovervejet kram som altid (til pengene). Det er godt at se.

Hvis jeg ikke skulle skele til prisen tror jeg faktisk at jeg (ud fra beskrivelserne) ville blive mest tilfreds med Onkyo'en i det lange løb. Men ingen tvivl om at Lyngdorf er teknisk overlegen.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 August 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:

Så vil jeg (ligesom anmelderen) studse over at den Musical Fidelity maskine skal koste 12.000? Det er vel egentligt lidt morsomt. Men OK, den spiller rigtigt godt og det er jo det vigtigste.

Da den ikke kan være superdyr at producere kan det undre at de ikke sælger den til en lavere pris og derved kan tilbyde et superhit til prisen? Men det er måske ikke målgruppen? Man må håbe at de glade købere ikke finder på at lette på låget! Så ville jeg sgu føle mig en smule snydt - god lyd eller ej.

Er det mig der har misforstået noget, eller går hifi ikke ud på at få god lyd? Jeg er fuldstændigt enig i beskrivelsen af lyden (bortset fra at jeg nok ville bruge lidt mere afdæmpede betegnelser, for at efterlade lidt luft til beskrivelserne af den langt bedre A5 CD...), men jeg forstår ikke hvorfor man så ikke kan glæde sig over at den netop KUN koster 12.000,-, fordi pengene tydeligvis er brugt de rigtige steder? Bliver jeg ikke NETOP snydt hvis jeg køber en CD-afspiller der _ser ud_ til at være et kvalitetsprodukt fordi kabinettet er fyldt til bristepunktet - men som rent faktisk lyder ringere? En producent der formår at få et produkt der er billigt at producere til at lyde godt, skal da om noget have ros for netop dén bedrift. Hvis han så tjener en skilling mere end de andre, fordi han åbenbart er dét dygtigere, så kan jeg altså ikke få ondt i bagdelen over dét.

Sådan helt generelt: Hvis man synes MF'en bruger den forkerte konstruktion med de forkerte komponenter, men alligevel lyder fremragende - så må det nødvendigvis være éns holdning til hvad der er den rigtige konstruktion og de rigtige komponenter, som det er galt med!

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Sendt: 25 August 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke i tvivl om at den spiller rigtigt godt.

Jeg er ikke i tvivl om at den er konkurrencedygtig i prisklassen.

Jeg er ikke i tvivl om at jeg ville blive rigtigt glad for den (hvis jeg havde råd).

Jeg er ikke i tvivl om at Musical Fidelity er dygtige konstruktører (på et eller andet plan).

MEN stadig:

Hvorfor koster den 12.000? Det er nok bare mig der er naiv. Et produkt bliver selvfølgelig solgt til den pris producenten regner med at et produkt kan trække (og ikke mindre). Men vi kan vel blive enige om at der ikke er hardware indeni der peger mod den endelige prislap? Spørgsmålet er selvfølgelig om de ville sælge betydeligt flere eksemplarer eller ej hvis prisen var lavere? Nok til at det ville kunne betale sig?

Jeg ved bare at uanfægtet hvor godt den spiller så ville jeg som køber blive en lille smule paf hvis jeg en dag af uvane skulle komme til at fjerne låget. Også selv om den spiller brandgodt. Det er måske bare mig der er galt afmarcheret men jeg ville studse lidt over hvor de 12K forsvandt hen.

Hvad ville den koste hvis Musical Fidelity benyttede samme prispolitik som Rotel? Ville maskinen til den pris kunne "lave en Apollo" og sælge som varmt brød (med de rette anmeldelser i ryggen)? Hvis den spiller så forrygende (hvilket jeg som sagt ikke bestrider) til en så forholdsvis lav (antaget) produktionspris burde det da være muligt? Markedet er måske lidt mere kompliceret en som så...

Jeg har ikke noget imod MF. Jeg har tit haft lyst til at eje deres klassiske A1 forstærker.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 25 August 2006 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Nilau skrev:
harmonic skrev:

Hilsen

Niels

Puha hvor er du sgu da uhyggeligt negativ konstant - kom dog videre i teksten hvis anmeldelserne (anmelderen) irriterer dig så meget!!

Iiiiiiihhh.......

Hej Ronin...

Tro det eller ej...jeg er faktisk et forholdsvis positivt menneske!  Men alt med måde, naturligvis...

Helt kort sagt, irriterer det mig at den overdrevne brug af "hifianmelderfloskler" tager livet af selve budskabet. Og som det tidligere er nævnt ville det nok være klogt at undlade at adskille apparaterne inden lytning, da det selvfølgelig har indflydelse på det 'resultat' anmelderen kommer frem til. Især i dette tilfælde, hvor det tydeligvis ikke er en særlig 'rutineret' anmelder der er tale om. Jeg troede, i min naïvitet, at det først og fremmest gjaldt om at formidle de indtryk som selve lyden fra de enkelte apparater gav? Men koblingen mellem teknik/antallet af komponenter er alt for stærk, efter min mening. Desuden er det i længden trættende at læse en tekst der hele tiden skal ha' "fuld knald på" på superlativerne. Jeg skal undlade at komme med eksempler...

Men der er dog enkelte pudsige bemærkninger, som er/kan være ganske underholdende:

"Testens suverænt tungeste maskine, fyldt til bristepunktet". [..]

[..] masser af god elektronik [..]

"Den glider langsomt, og lukker med en overbevisende tung lyd som døren på en S-klasse Mercedes."

"Men forklar mig lige engang, hvorfor Denon har lagt et sort lakrids-signalkabel ved. Det er da blasfemi. De synes måske ikke deres egen afspiller er et bedre kabel værd?"

"Lyden fra denne afspiller er i topklasse, men bassen og diskanten er hævet lidt i forhold til mellemtonen, hvilket lyder fantastisk fra starten, men hurtigt opdager du effekten af dette. For det går altså ud over mellemtonen. Stemmer mangler fylde, og kan være svære at adskille fra hinanden."/"Denon’en er en rigtig, rigtig lækker maskine som jeg selv ville være forfalden til, hvis det ikke lige var for den hævede bas og diskant."

"Maskinen er ud-ført i det lækreste aluminium, som kan opdrives på denne klode."

"En dejlig stor Holmgren ringkernetrafo, et netstøjsfilter, og et hovedprint med noget af det bedste og lækreste elektronik, som kan opdrives."

"Lyden fra denne spille er fænomenal. Den spiller det der er på skiven, hverken mere eller mindre."/ "Jeg savner dog en lille smule mere niveau og pondus i bassen, men det er virkelig i småtingsafdelingen, man hører tydeligt alle anslag."

"Jeg nægter simpelthen at betale 12 K for knap 15 liter luft, så er det sagt. Men lyden... den er mindst 12 K værd i sig selv! Det er godt nok lidt af et dilemma."

Dén tager vi lige igen:

"Jeg nægter simpelthen at betale 12 K for knap 15 liter luft, så er det sagt. Men lyden... den er mindst 12 K værd i sig selv! Det er godt nok lidt af et dilemma."

"Det kan godt være at Onkyo er japansk, men det mærker du absolut intet til på hverken lyd, konstrukti-on eller udseende. Den er gennemført til mindste detalje."

"Lyden fra Onkyo’en hælder lidt mod det tilbagelænede og præges af lidt fylde på bassen, og en svag af-runding i diskanten. Det betyder at du ikke får helt samme detaljering i de øvre frekvenser, som på nogle af de dyrere maskiner i testen."/"Endnu et pletskud fra Onkyo!"

[...]den kirurgiske præcision[..].

"Mums, siger jeg bare!"

Glade hilsner

fra

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 25 August 2006 kl. 02:57 | IP-adresse registreret  

Fin anmeldelse. Den er som som den slags bør være.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 25 August 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:

Fin anmeldelse. Den er som som den slags bør være.

Enig

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Men vi kan vel blive enige om at der ikke er hardware indeni der peger mod den endelige prislap?  [/QUOTE]

Uden at jeg ved ret meget om cd-afspiller-teknik, så er det vel ikke nødvendigvis kendetegnende for god elektronik, at det fylder meget?!?

Kan man se på størrelsen af en printplade, om den lyder godt?
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Raincoat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2005
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Jo større printplade jo bedre lyd, ja det er da helt logisk.

Nej det faktisk meget skægt. Det var engang en der fortalte mig, da jeg spurgte til noget kabel. At det var helt normal praksis, at prisen på hifi blev sat ud fra ydelse og ikke produktions omkostninger. Såleddes at hvis man skruer et apparat sammen til 500 kr og det lyder som et til 20000, så vil det typisk koste 20000. Det er en herlig ting, Hifi altså

Til top Vis Raincoat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raincoat Besøg Raincoat's Websted

kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:

Men vi kan vel blive enige om at der ikke er hardware indeni der peger mod den endelige prislap? 

Uden at jeg ved ret meget om cd-afspiller-teknik, så er det vel ikke nødvendigvis kendetegnende for god elektronik, at det fylder meget?!?

Kan man se på størrelsen af en printplade, om den lyder godt?
[/QUOTE]

Det er nok lige at sætte den på spidsen, og er næppe de rigtige spørgsmål at stille. Vi har et konstateret dilemma her, den ligner intet og koster trods alt en del penge. Og vi har - muligvis en gammeldags - opfattelse af at der skal være noget under "hjelmen". Vi ser da osse med forundring på højttalerenheder lavet af bøjet plade og delefiltre indstøbt i plastic o.s.v. Lissom at købe en sej bil at se på og under motorhjelmen ligger der en lille forkølet 1.1 med 50 hk. Det hænger lissom ikke sammen, selvom "den kører rigtig godt". Agree?

Jeg har altid hørt fagfolk sige, at kvalitet fylder. Diskrete opbygninger/konfigurationer er bedre end opamps, tunge metal/aludrev er bedre end PC-plasticdrev, og derud ad.

Udvikling og opfindelser gør ofte det ved ting at de bliver mindre og smartere, men ikke nødvendigvis bedre. Jeg er dog ikke sikker på det er af hensyn til slutbrugeren det gøres, det kunne være af produktionstekniske hensyn til producenten. Og andre ting; det er billigere at fragte 10.000 CD maskiner fra Kina hvis de vejer 3,2kg fremfor 11,8 kilo.

Til syvende og sidst har det osse noget med en almenmenneskelig "gutfeeling". Er den tung, lyder skuffen ordentligt, knirker kabinettet når du trykker på det, etc. Der bliver solgt mange biler på at dørene lukker ordentligt og det er jo ikke sådan at det så er det eneste der virker på den pågældende bil. Næ, bilfabrikkerne tager hensyn til hvilke egenskaber køberne sætter pris på ved valg af bil og så bygger de dem derefter.

Gad vide hvilken brugerundersøgelse der ligger bag lanceringen af lette CD maskiner?
Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er en udmerket anmeldelse da den både er informativ og underholdende at læse.

At testeren er mere subjektiv end det der er normalt kan man enten lide eller så kan man bare la være med at læse testen. Så lenge konklusionene er fornuftige må det da være det samme om de bliver formidlet på en underholdende måde?

Jeg ser frem til at læse flere tester fra denne manden!

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 August 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Synes folk bare skulle tage og holde op med deres piveri.

Hvis den her anmeldelsen er standard for fremtidens anmeldelser så har vi ikke meget at frygte.

Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 25 August 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Ronin skrev:
Nilau skrev:
harmonic skrev:

Hilsen

Niels

Iiiiiiihhh.......

Hej Ronin...

Tro det eller ej...jeg er faktisk et forholdsvis positivt menneske!  Men alt med måde, naturligvis...

Helt kort sagt, irriterer det mig at den overdrevne brug af "hifianmelderfloskler" tager livet af selve budskabet. Og som det tidligere er nævnt ville det nok være klogt at undlade at adskille apparaterne inden lytning, da det selvfølgelig har indflydelse på det 'resultat' anmelderen kommer frem til. Især i dette tilfælde, hvor det tydeligvis ikke er en særlig 'rutineret' anmelder der er tale om. Jeg troede, i min naïvitet, at det først og fremmest gjaldt om at formidle de indtryk som selve lyden fra de enkelte apparater gav? Men koblingen mellem teknik/antallet af komponenter er alt for stærk, efter min mening. Desuden er det i længden trættende at læse en tekst der hele tiden skal ha' "fuld knald på" på superlativerne. Jeg skal undlade at komme med eksempler...

Men der er dog enkelte pudsige bemærkninger, som er/kan være ganske underholdende:

"Testens suverænt tungeste maskine, fyldt til bristepunktet". [..]

[..] masser af god elektronik [..]

"Den glider langsomt, og lukker med en overbevisende tung lyd som døren på en S-klasse Mercedes."

"Men forklar mig lige engang, hvorfor Denon har lagt et sort lakrids-signalkabel ved. Det er da blasfemi. De synes måske ikke deres egen afspiller er et bedre kabel værd?"

"Lyden fra denne afspiller er i topklasse, men bassen og diskanten er hævet lidt i forhold til mellemtonen, hvilket lyder fantastisk fra starten, men hurtigt opdager du effekten af dette. For det går altså ud over mellemtonen. Stemmer mangler fylde, og kan være svære at adskille fra hinanden."/"Denon’en er en rigtig, rigtig lækker maskine som jeg selv ville være forfalden til, hvis det ikke lige var for den hævede bas og diskant."

"Maskinen er ud-ført i det lækreste aluminium, som kan opdrives på denne klode."

"En dejlig stor Holmgren ringkernetrafo, et netstøjsfilter, og et hovedprint med noget af det bedste og lækreste elektronik, som kan opdrives."

"Lyden fra denne spille er fænomenal. Den spiller det der er på skiven, hverken mere eller mindre."/ "Jeg savner dog en lille smule mere niveau og pondus i bassen, men det er virkelig i småtingsafdelingen, man hører tydeligt alle anslag."

Dén tager vi lige igen:

"Det kan godt være at Onkyo er japansk, men det mærker du absolut intet til på hverken lyd, konstrukti-on eller udseende. Den er gennemført til mindste detalje."

"Lyden fra Onkyo’en hælder lidt mod det tilbagelænede og præges af lidt fylde på bassen, og en svag af-runding i diskanten. Det betyder at du ikke får helt samme detaljering i de øvre frekvenser, som på nogle af de dyrere maskiner i testen."/"Endnu et pletskud fra Onkyo!"

[...]den kirurgiske præcision[..].

"Mums, siger jeg bare!"

Glade hilsner

fra

Niels L.

Niels, det er såmænd bare et farverigt sprog - og sammen med billederne illustrerer det fint hvad han mener.

Det er ikke sikkert jeg er enig med anmelderen - anmeldelser kan ikke være objektive - og her er en anmelder der skriver hvad han mener i et farverigt sprog. I alle anmeldelser kan der forekomme faktuelle fejl - og jeg har gennem tiden ikke læst nogle blade eller sites hvor man ikke rykker ud med en korrigerende info når det sker. Jeg ved ikke om du mener der er fakta fejl her ? Er det tilfældet så syntes jeg du skal beskrive dem og begrunde dem i stedet for at fremhæve en masse citater og slutte af med "mums siger jeg bare" - det er ikke ligefrem noget vi andre kan bruge til noget, vel? 

Med andre ord, så forstår jeg ikke hvad du er så vred over  

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 25 August 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:
Det er nok lige at sætte den på spidsen, og er næppe de rigtige spørgsmål at stille. Vi har et konstateret dilemma her, den ligner intet og koster trods alt en del penge. Og vi har - muligvis en gammeldags - opfattelse af at der skal være noget under "hjelmen". Vi ser da osse med forundring på højttalerenheder lavet af bøjet plade og delefiltre indstøbt i plastic o.s.v. Lissom at købe en sej bil at se på og under motorhjelmen ligger der en lille forkølet 1.1 med 50 hk. Det hænger lissom ikke sammen, selvom "den kører rigtig godt". Agree?

I sandhed et dilemma. Gammeldags er det vel, man er jo meget opmærksom på hvad man får for sine penge rent kvantitetsmæssigt, men det er måske noget vi bør bevæge os væk fra...

I MF'ens tilfælde er det nok et spørgsmål om at konstruktøren har brugt noget tid på at udvikle apparatet - jeg vil tro at det er den største omkostning i udviklingen. Og som andre tråde tidligere har været inde på er der administration, transport, godkendelser, reklamer osv. der også skal medregnes i prisen.

Komponenterne tror jeg ikke betyder så meget rent omkostningsmæssigt når vi snakker CD-afspillere, det er vist mere store køleprofiler m.m. til forstærkere der kan ødelægge et budget. Problemet er at konstruktøren ikke må spille alle sine kort (såsom super-komponenter) i mellemklassen, for så kan han ikke forsvare den højere pris på hans bedste maskiner.

Rent vægtmæssigt har mange jo også undret sig over at ICE-teknologien skal koste så mange penge, for her skal der jo ikke nødvendigvis meget mere end et standard-modul til som ikke koster særlig meget i indkøbspris. Hertil kommer dog også alle de andre faktorer, igen må selve materialeprisen nøjes med at være den lille del af produktets samlede pris.

Og til sidst, og bestemt ikke mindst væsentligt, er der naturligvis spørgsmålet om hvilken pris markedet kan bære ift. ydelsen  Producenten ville være rigtig dum hvis ikke han vil tjene mest muligt, så han retter sig vel efter markedet for at se hvilken pris hans produkt kan bære, og hvis han har gjort det godt kan han tjene mere på det end andre der bare sætter en masse gode komponenter lidt tilfældigt sammen.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 25 August 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Øhm, bortset fra det, så synes jeg også at testen er ganske velskrevet. Min "klage" over kabeltesten gik på at der var for meget hu-hej op og ned, CD-testen er mere afbalanceret.
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes