| Forfatter |
|
Ryberg Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Ville lige høre om der er nogen der har forstand på fjernbetjeninger. Jeg har iøjeblikket 1stk til min denon 3803 reciever, 1stk til min samsung e234 dvdafspiller og 1stk til mit panasonic tv. Ville høre om det er muligt at købe en fjernbetjening der kan styre alle 3 ting? Og hvilke priser sådan nogle koster. Sidste spørgsmål er om den får alle knapper med eller om den kun kan tage "play" "stop" osv osv... undrer mig bare lidt hvis disse fjernbetjeninger kan rumme ALLE kanpperne. Takker
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers er der også http://www.koz.dk/, hvor der er et ret stort udvalg og god tekst
tilknyttet.
- BR
|
| Til top |
|
| |
ludom Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser rigtig fin ud. Men bliver det meget rodet når man først får køret det hele ind? F.eks hvis du skal ændre subs på en dvd, eller hvis du skal skifte lydspor eller noget. Tager det lang tid at grave sig ned i menuerne og finde frem til disse forskellige ting?
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en fjernbetjening til denon 3803 reciveren og der står i manualen at man kan køre andre fjernbetjeninger ind i den. Men den knap der skal starte hele denne process duer ikke =/ Der sker ihvertfald ikke noget når jeg trykker på den :( Men de der touchscreen ser nu lækre ud :D
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke selv erfaring med Sunwaven, men som regl plejer der ikke at
skulle vanvittig mange tryk for at "finde frem" til den rigtig menu.
Øvelse gør jo som sagt også mester
- BR
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
På 3802 remoten er det off + on/source som man skal trykke på for at
komme ind til programmeringsmenuen, kunne det tænkes at det samme
gjaldt for 3803 remoten?
Hvis penge dog er ligegyldigt så kunne du tage et kig på:
Denne her!
"Den
har både et kæmpestort LCD display, trådløst Internet adgang, RF
sender, 64MB RAM og tilslutning til USB, PCMCIA osv." (koz.dk)
Den koster kun 19.000, men er til gengæld hammerfed.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Sunwave´en og har haft den i nogle måneder, og det er et af de bedste køb jeg har gjort længe (jeg fik den også til 500,-).
Der er slet ingen problemer med den, og den er meget let at programmere, og du kan sagtens få alle funktioner med (og man kan slette de knapper man ikke anvender).
Jeg synes den er super fed, og så har den et design jeg godt kan lide, især det at det er LCD touch screen med blåt lys (se evt, mere i min tråd side 5). __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også brugt den remote og den fungerede fint med mit tidligere denon anlæg, men mine cambridge remotes kan den altså ikke klare  __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige siddet og leget lidt med min denon 3803 remote. Har programmeret den med dvd og tv.... Men..... Tror sgu ikke damen kan finde ud af det =/ hun har problemer med den store remote til reciveren alene, og hvis hun skal til at sætte sig ind i alle de nye genveje osv.... Men den sunwave, er den overskuelig til folk der ikke er så meget inde i det? Når man har programmeret den, at den så er til at finde rundt i.
Selvfølgelig kan vi selv godt finde rundt i disse remotes der er programmeret, men man skal jo lige sætte sin bedre halvdel ind i det også. De vil som regel gerne have det så enkelt som overhovedet muligt og de har jo også tendens til at glemme tingene ;)
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige set en E-pilot SRC-9200 til 450kr. Ret billigt, men er ikke meget for det gule lys :(
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ryberg skrev:
|
Har lige siddet og leget lidt med min denon 3803 remote. Har programmeret den med dvd og tv.... Men..... Tror sgu ikke damen kan finde ud af det =/ hun har problemer med den store remote til reciveren alene, og hvis hun skal til at sætte sig ind i alle de nye genveje osv.... Men den sunwave, er den overskuelig til folk der ikke er så meget inde i det? Når man har programmeret den, at den så er til at finde rundt i.
Selvfølgelig kan vi selv godt finde rundt i disse remotes der er programmeret, men man skal jo lige sætte sin bedre halvdel ind i det også. De vil som regel gerne have det så enkelt som overhovedet muligt og de har jo også tendens til at glemme tingene ;)
|
|
|
Ja den er MEGET enkel at bruge og finde rundt i, og den "glemmer" ikke det indlærte.
Min far har lige fået sin, og den lærte han at bruge på ca. ½ dag.
(det er enkelt opbygget med ikoner til den enkelte del man vil betjene) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
Denne her!
"Den har både et kæmpestort LCD display, trådløst Internet adgang, RF sender, 64MB RAM og tilslutning til USB, PCMCIA osv." (koz.dk)
Den koster kun 19.000, men er til gengæld hammerfed.
|
|
|
Prisen i DK er så latterlig høj, at man faktisk vil betale told og moms med glæde, hvis man henter iPronto'en hjem fra US... Tror faktisk at 10-11 kilo kan gøre det, når alt er betalt... Og fra UK kan den hentes hjem fra omkring 13.500,- 
__________________ Women Respond To Bass!
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|