Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: skal have nyt anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JakobSkaarup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 07 April 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hey

Spurgte herinde tidligere, og spørger nu igen.
Jeg skal som sagt have nyt anlæg, og har tænkt mig at købe.

THULE Spirit IA100 forstærker

THULE Spirit DVA100 DVD-afspiller

Det køber jeg i hifiklubben, fordi jeg bruger deres mulighed for finansering. Der køber jeg også kabler.

Af højtallere køber jeg disse, Jamo E 770. Fordi jeg har fået et tilbud jeg ikke kan sige nej til, vejl pris er omkring 6K for et sæt. Jeg skal give et pænt stykke under det halve, og de er spritnye

http://www.jamo.dk/Default.asp?ID=1631

Men kom endeligt med noget fornuftig kritik??

NB: Skal lige nævnes at af musik hører jeg alt lige fra pantera, metallica over til teitur og john mayer
Til top Vis JakobSkaarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JakobSkaarup

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 April 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

JakobSkaarup skrev:

Men kom endeligt med noget fornuftig kritik??

Tja, det lader jo til at du har lagt dig fast på hvad du skal have af udstyr. Så mit forslag er at få et lån i banken i stedet. De er som regel billigere end financeringsselskaberne. Så er du heller ikke låst til en bestemt forretning.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

JakobSkaarup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 April 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

hmm har bestem ikke bestemt mig, bare kom med forslag?? det er sådan set kun højtallerne jeg har bestemt mig for, af den grund at jeg ikke tror jeg finder noget bedre til prisen. Hifiklubbens finansering skulle være lige så god som en banks
Til top Vis JakobSkaarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JakobSkaarup

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 April 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Svend P har ret i det med banken, nap hfk's tilbud med i banken, så kan du jo se om de kan gøre det billigere for dig - penge sparet er jo bedre brugt på hifi 

Jeg har selv haft en IA60B som jeg var glad for, og i mine øre den bedste ting Thule har lavet pris/ydelse taget i betragtning. Dine højtalere har en følsomhed på 90db hvilket en 100w forstærker er rigeligt til.

Husk aligevel at høre andre højtalere, de lyder meget forskelligt og måske er det ikke det der ligner et "kup" der er det rigtige for dig.

Ud og lyt
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 07 April 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Har Tape Connection ikke noget godt financeringsgøjl? Jeg kan lige så godt indrømme at Thule ikke er min kop te, så hvad med noget Marantz, eller Atoll? Hvad er det Hifi Klubben kan tilbyde rent finansmæssigt, som de andre ikke har?   
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 April 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

det er ok med thule...med købe bare ikke B&W højttaler der til....det lyder hæsligt

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

JakobSkaarup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 April 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

altså med hifiklubbens finasering, så hvis jeg låner 10.000 kommer jeg over 36mdr til at betale godt 11.500kr tilbage. Det er sq ikke ret meget. + at hvis man ikke har nogle penge en måned, så bestemmer man bare ikke at betale der, det har de intet problem med. Men altså højtallerne bliver det sq, kan altid skifte dem ud hvis jeg ikke bliver tilfreds

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Sendt: 07 April 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Maximusoptimus skrev:

det er ok med thule...med købe bare ikke B&W højttaler der til....det lyder hæsligt

Det kan godt være du er inde på noget der..
På den anden side. Jeg fik 2 demoer i Hifi Klubben en dag. Det var: Thule og B&W Det andet var: Thule og Dali Helicon 400, og her kunne man igen høre det Thule skrammel (undsyld udtrykket)

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Sendt: 07 April 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

JakobSkaarup skrev:
altså med hifiklubbens finasering, så hvis jeg låner 10.000 kommer jeg over 36mdr til at betale godt 11.500kr tilbage. Det er sq ikke ret meget. + at hvis man ikke har nogle penge en måned, så bestemmer man bare ikke at betale der, det har de intet problem med. Men altså højtallerne bliver det sq, kan altid skifte dem ud hvis jeg ikke bliver tilfreds

Prøv lige at tjekke med Tape Connection. Mon ikke de har noget tilsvarende.

JakobSkaarup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 April 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

På den anden side. Jeg fik 2 demoer i Hifi Klubben en dag. Det var: Thule og B&W Det andet var: Thule og Dali Helicon 400, og her kunne man igen høre det Thule skrammel (undsyld udtrykket)
[/QUOTE]

uddyb venligst?? skal jeg kigge på noget denoni stedet?? syntes bare designet på thule er meget federe, og for mig har det også en del at sige

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Sendt: 07 April 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

JakobSkaarup skrev:
[/QUOTE]

[/QUOTE]

uddyb venligst?? skal jeg kigge på noget denoni stedet?? syntes bare designet på thule er meget federe, og for mig har det også en del at sige
[/QUOTE]

Jeg synes ikke Thule spiller musik. Thule gengiver lyde?? Nej, det er et meget ømtåeligt emne, og det kunne da godt være du ville glæde dig ved at eje noget Thule. Jeg synes det spiller tamt og koldt. Det Thule jeg har hørt gennem tiden, har stort set lydt ens. Det er dog knap så analytisk, som det har været. Dynamikken, luft og perspektiv, var dog ganske godt.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes