| Forfatter |
|
grohnheit Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har netop købt en Nad c372....Desvære synes jeg ikke mine højtalere er helt store nok til den.
hva for nogle højtalere ville passe godt til den, når de ikke må være alt for dyre?
Jeg spiller mest techno, trance, og dance.
|
| Til top |
|
| |
G40driver Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Først og fremmest velkommen til og tillykke med dit køb 
Nu ved jeg ikke hvad du har af højttalere i forvejen, men jeg har selv 2 NAD C272 som er spændt for mine Cerwin Vega AL-1002e og det spiller formidabelt.
Cerwin er nok de bedste højttalere til at spille lige nøjagtigt den slags musik som du gør i. Køb dig et sæt velholdte DC-15 eller evt. bare DC-12, så kommer der fest i gaden  __________________ Lasse K.
Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis du synes CV er for stort (tænker specielt på bredden pga de store enheder) så er Dali 909 et ret godt alternativ. De har godt nok ikke så meget punch som CV, men tæt på. fordelen er så at de har en lidt bedre diskant + mellemtone gengivelse, de lyder ikke helt så skingre som CV. Men det er helt sikkert en smags ting, og du går ikke helt galt i byen med CV eller DALI.
se også efter JBL større modeller, de skulle også kunne sparke igennem. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
grohnheit Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige nu har jeg et par CV v-12, og et par eltax concept 400, men eltax er jo nok ikk lige det mærke som sparker mest røv, og slet ikke sammen med en NAD....
Så det ville da være herligt at få nogle nye, fx CV, men jeg tror oss godt jeg vil ku lige dali.
Hvad ville være bedst? når der skal go bass på og det skal kunne holde til mange Watt....
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
god bass og skulle kunne holde til en masse tæv, så er CV vist svaret. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
grohnheit Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det vil jeg også mene, og så vil det jo oss se godt ud med hele 4 CV højtalere
Men hvilket mærke til en så kræftig forstærker, og nyt eller brugt....Det må helst ikke koste over 3000 kr.
|
| Til top |
|
| |
webcow Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil foreslå dali... måske blue serie, af ældre årgang ? prøv at tjek markedet, på markedspladsen her på sitet
|
| Til top |
|
| |