| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
SONY...og til prisen...KØB. Nej, den har ikke pro-logic II...OG ??????...den har DTS, og det er DET du skal bruge.
JA, jeg har faktisk præcis en Sony 830, som vist iøvrigt kostede kr. 4/5.000 fra ny, og før jeg købte den havde jeg en Rotel, en Pioneer og en Denon hjemme på prøve ( lad være med at spørge hvad deres respektive model navne var, for jeg kan ikke huske det - men de var alle i sammme prisklasse ), og Sony'en lød klart bedst. At den samtidig også var bedst til at drive mine JBL'er, som jo godt vil ha' godt m. strøm, er en anden sag. I den forbindelse kan jeg huske at Pioneer'en var helt håbløs til at drive mine JBL...havde simpelt ingen strøm.afgivelse...
En anden fin ting som Sony'en har er pre-out til ALLE kanalerne, så du kan opgradere m. effektforstærkere - en ting som jeg har gjort ( H/K signature ), og den spiller faktisk ganske fint som en ren for-forstærker.
Har også lyttet til den "nye" 780'er - kan ikke høre nogen forskel overhovedet...og den har IKKE pre-out, så du er "låst" hvis du vil opgradere...køb 830'eren.
mvh.
Jesper/oldhifinut
|