|
Ironisk nok, overvejer jeg faktisk at invistere i en rogue audio cronus, omend dybt fasineret af kina bølgen der skyller over verden, er jeg også blevet helt rundtosset, af alle de forskellige muligheder.
Shengya, cayin, xindak, jungson, dussun, mingda, music angel, classic, og listen af de spændende mærker fortsætter, og bare fortsætter, og det er vel og mærket forstærker mærkerne.
Derudover er der, rør eller transistor, højtaler mærkerne , cd afspiller mærkerne, kabel mærkerne.
Og de er alle kompetente, og på højde med de fleste vestelige mærker til farvorable priser.
Det svare til mindst 40 forstærkere der er værd at se på, samt lige så mange højtalere, cd afspillere, og kabler, og ganget sammen giver det lidt for mange kombinationer at vælge imellem, som relativt nybegyner inden for hi-fi.
Så mit unværende udgangs punkt bliver en cronus, som jeg håber på, vil svinge godt sammen med et par aurum cantus v3m.
Nogen der har nogle kommentare vedrørende denne sammensætning?
Vh.
jeg ved Now-In-Stereo i Kolding har Xindak på lager, så hvis du tager toget til kolding vil du kunne høre dem, iøvrigt har han også Mc Intosh udstyr på lager , så kan du lytte op mod noget af det bedste udstyr der laves idag
|