| Sendt: 15 Januar 2011 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
God aften  Jeg har brug for lidt input til valg af forstærker. 3 stk har jeg kig på: - Primare A30.1
- Musical Fidelity A3.5
- Cambridge Azur A840 v2
Det øvrige udstyr består af Squeezebox Touch (musik gemt som flac, og Touch'en outputter 24 bit/96 kHz), DAC'en er en Cambridge DacMagic, og slutteligt fremkommer lyden på et sæt B&W DM602 S2. Det er ikke utænkeligt at højtalerne bliver udskiftet til noget bedre, men for nu så regn med det er dem. Stuen der spilles i er ca 45 kvm. Til orientering; på min gamle Arcam A85 savnede jeg ikke bas fra B&W'erne. Jeg har hørt alle forstærkerne, men det har været på messe og udstillinger, men det har været på noget helt andet udstyr, så det er svært for mig at udlede deres klang-karakteristik m.m. Primare og Cambridge har balanceret indgange. Er det noget jeg skal satse på? Og hvad med maskinerne driftsstabilitet og hvos ofte de går i stykker? Nogen er jo mere fejlbehæftet end andre... I øvrigt; sælger af Primare'n oplyser den er 4 år, men jeg husker svagt at den udgik af programmet for mere end 4 år siden. Har det noget på sig? Alle råd er velkomne.  /Bellini __________________ Work in progress...
|