Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg så at Peter har set lyset
Der kommer en HTPC fra AR og jeg har tilladt mig at sakse følgende fra en salgsannonce i tilbudsavisen:
Lanceres også den nye eYe Master Seven. Det er hjernen i et rigtigt state-of-the-art multimedia center, som bl.a. kan alt hvad din PC kan, dvs. med adgang til alt på internettet, den har også HDMI - og naturligvis i samme compakte design som eAR 202.
eYe Master Seven er lynhurtig, bl.a er den komplet lydløs, den bruger næsten ingen energi, og den er med AGP plus nvidia codec, som er en af årsagerne til billedkvaliteten overgår de allerbedste hardware DVD-afspillere på markedet.
Når man senere har råd, så kan man udbygge sit system med en eAR Master One og forbinde den til eYe Master Seven, eller man kan starte med en eAR Master One og bruge sin PC.
Ring evt. på 96109016 og få en hyggelig snak med Stephen, Rita eller Peter. Vi tilbyder den bedste kvalitet til de bedste priser, som du ikke kan finde andre steder.
Til sidst: Køber du hos os, så tilbyder vi rentefri finansiering uden udbetaling.
Det bliver spændende at se hvad det er, og om det er lykkedes at samle pc-stumper der banker traditionelt A/V-udstyr op mod væggen
Velkommen til Peter i HTPC'ens univers

Man har jo et standpunkt til man har taget et nyt ikke?