Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 18:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: B&O lancerer mediacenter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 November 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Det får dog ikke mange rosende ord med på vejen:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=24468

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 29 November 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

LOL!

Det må nok være det ringeste bud nogensinde på en HTPC. Man kan kun undre sig over hvad fanden de tænkte da den var på tegnebordet. Måske var det noget i retning af:

"Ok drenge, kravet er at vi skal lave en almindelig udseende pc med håbløst forældede specifikationer som forbrugeren ikke har mulighed for at opgradere og så kræver vi altså lige tyve gange produktionsprisen for l**tet"

Jeg var nødt til at tjekke min kalender for at se om det var den 1. april da jeg læste det link:-P

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 November 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg kan også kun ryste på hovedet af B&O's HTPC-udspil. Umiddelbart må segmentet for et sådan produkt jo være lottovindere, der aldrig har set andre HTPC'ere og ikke har mere end et par CD'er og DVD'er (160GB).
Jeg synes Zitech's Media Center er et dårligt køb, men i forhold til B&O's er det jo et fund.

Noget andet er hvordan deres GUI fungerer. Jeg har det fra en bekendt, ansat ved B&O, at det ikke er MCE.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Sendt: 30 November 2005 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

Der har været en tråd oppe om denne før. Men du har jo ikke brug for mere en 160gb, for bare rolig du kan ikke spille dvd'er på den, kun "små videoklip", desuden er bedste udgang svhs, hurra B&O

Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg

dk2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Sendt: 30 November 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Lidt "off topic":

zerocool skrev:

Jeg synes Zitech's Media Center er et dårligt køb, men i forhold til B&O's er det jo et fund.

Efter at have søgt en del efter en HTPC til mig selv, og læst om div. strorproducenters udspil - er jeg faktisk kommet til en lidt anden konklusion - zitech's maskine er faktisk et ok køb, specielt hvis man tager den indbyggede forstærker med.

Alle de andre maskiner fra eksempelvis shuttle og philips koster jo stort set det samme men er lavet med et kabinet i bøjet blik og med et antal støjende blæsere. Så ind til at der kommer et alternativ i sub 10k kr klassen er zitech's maskine i mine øjne faktisk det bedste køb - globalt set !

(acers aspire L200 som kan fås til ca. 6k-7k i tyskland kunne være ok hvis man kan leve med en blæser, den har dog ikke DVI og et lidt skrabet grafikkort) 

Jeg kunne dog godt tænke mig følgende i zitech maskinen: dvb-t mulighed (kommer nok), at de sætter en god deinterlacing løsning op som standard (har de måske, men det lader til at det er her folk har de store problemer og man derfor har mulighed for at differentiere produktet på billed kvalitet - philips har forsøgt dette ved at inkludere trimension software i deres nye htpc).

Til top Vis dk2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dk2000

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes