Det er lidt ærgeligt at der er så mange steder, da det er ret svært at skabe et overblik.
Og mange poster det nøjagtigt samme på både recordere.dk og her med et minuts mellemrum..
Personligt abonnerer jeg på følgende:
Recodere.dk, "HTPC, Media Center & MCE"
Hifi4all.dk, "HTPC"
Mit eget support forum, men det giver lissom sig selv.
Og så følger jeg tråede, og holder generelt øje med følgende:
AVSForum.com (Her er for mange til at abonnere på Home Theater PC delen)
TheGreenButton.com (Her har jeg abonneret på 3'rd party delen, med opgav, da de ikke sender teksten med ud).
minhtpc.dk kigger jeg på sporadisk, og htpcnews.com er nok en fejl jeg ikke holder øje med det. Og så holder jeg øje med dk.teknik.htpc nyhedsgruppen.
Så er det et par udenlandske jeg jævnligt kigger på:
mce-commutity.de
xpmediacentre.com.au
I US har TheGreenButton været ret enerådig når det omhandlede MCE, men de har pga. deres stabilitet selv ødelagt det en smule, og der sker ikke så meget der som der har gjort.
Både recordere.dk og hifi4all forsvinder formentligt fra min abonnementsliste, dels fordi diskutionerne er det samme begge steder, og fordi at folk ikke bruger 1½ minut på at søge efter svar, med det resultat at det samme spørgsmål kan blive stillet flere gange i træk.....
Det er ærgeligt at vi ikke har ét rigtigt godt sted i DK for HTPC - et sted hvor der var plads til at der var en sektion for MCE, en for Medio, en for Media Portal, en Hardware del osv osv. - desværre kan vi nok ikke have lov at håbe på at de forskellige sites ville arbejde sammen om et fælles forum - eller videreføre brugerne til ét sted.
Mvh
Brian