|
Jeg har selv en computer, med Soundblaster Live 5.1, ATI Radeon 8500 med TV-out, og DVI udgang. Og et DVD-rom og en DVD brænder. Kan den ikke lige så godt bruges som HTPC??
Det kan du tro!
eller er der noget specilt ved sådan en HTPC ud over kabinettet??
Man kan gøre den speciel ved montering af infrarød port så man kan styre den over fjernbetjeningen - kun fantasien sætter grænsen.
Ved godt at TV-out ikke er vildt godt, med mindre du ser film, men DVI udgangen direkte til Projektoren, må da give et rimelig godt billede eller hvad??
DVI vil give et langt bedre billede end din påtænkte NAT 533, fordi det holdes digitalt hele vejen.
Jeg overvejer nemlig at købe en NAT 533 DVD afspiller, men vil ikke købe den hvis jeg kan få beder kvalitet ved at sætte filmen i computeren og køre den via DVI udgangen eller ligende.
Efter at der er kommet DVD afspillere med DVI out til billige penge (Yamakawa eks.), så er ideen med HTPC'en fået kamp til stregen hvad angår billedekvalitet. Jeg vil derfor opfordre til at købe en sådan DVD afspiller istedet, desto mindre man holder af at rode med computere og har en stor portion tålmodighed. |