Yo racer-folkens,
Hvis du er en af de mange mænd i tyverne, jeg så den 9.marts, stå foran el-giganten, ebgames eller lign. og lod som om du var gået forkert, men i virkeligheden sled dig igennem de sidste minutters venten, inden butikkerne åbnede, for endelig at hive dit GT4-fix ud af ekspedientens hænder, præcis som jeg selv gjorde, ja så er dette DIY-projekt måske lidt som et par extra flag i kagen til gran turismo psykosen, som i disse dage hærger det ganske europæiske fastland.
Eller hvis du enten er interesseret i motorsport, eller playstation, så læs videre.
Og hvis ikke, ja så skal du nok bare vende fjæset mod tv-avisen eller noget andet "analogt".
Her kommer så historien om de sidste måneders nørden med værktøj, MDF, skruer, bolte, aluminium og ting.
Jeg havde besluttet, at min granu turismo kører-brønd selvfølgelig skulle stå færdig d. 9 marts, hvor GT4 udkom, og ja, jeg havde allerede inviteret venner en måned før, som selvfølgelig tænkte: fu** så starter idioten igen op med de her vilde fantasier, som aaldrig når henover tegnebrættet, før de bliver nådesløst nedslagtet af glemsomhed, manglende initiativ, penge eller resourcer.
Om jeg overhovedet fik startet på det dødsprojekt eller ej, var jo aligevel blevet lidt spændende.
Nåmen så afslører jeg jo så, som en hvilkensomhelst anden idiot, slutningen på historien, allerede nu (for provokationens skyld
) og skriver hermed, at monstret står i min stue og bedst af alt: Kæresten har accepteret det lige fra starten.
Ja det ka sgu lade sig gøre! Jeg er nok den lykkeligeste mand på jorden ligenu.
Og derfor har jeg så lidt over 38 billeder jeg kan putte i denne føljeton (eller hvodden man nu staver det)Meeeeen der skal selvfølgelig knyttes et par bevingede ord til billederne!
Tror i måske det er et slideshow det her hva? Nææ nu får i sgu noget med fibre i der.
Mad til hjernen siger jeg dig!.
Specs på brønden:
Solid lægteramme på jul
Ægte racersæde - fuldt justerbart - sparker røv!
Driving Force Pro rat - ditto
modificeret Driving Force Pro pedalsæt, som giver stejlere hældning - aluminiums racerpedaler
Ægte lotus-køler-emblem fra em ægte lotus super seven racerbil.
fake benzin dæksel
aluminiumsplader monteret indvendig
Sort gulvtæppe
aluminiums-kølerhjelm
"bodyshaker" installeret bagpå rygstykket af racersædet

Nåårhvad så er den vist solgt!!!
Jeg indlægger billeder løbende, så "stay tuned" "or not"!
Updates:
Update 1: 2 fotos
Update 2: 1 foto
Update 3: 3 fotos
Update 4: 4 fotos
Update 5: 2 Blueprints
Update 1: 2 fotos
Racersædet købt!
Og så er der fanm* ingen vej tilbage! Ta den venner...
Superfedt sæde, med glideskinner, til justering af position, samt ryg-justering.
MDF... Jeg ka allerede se det for mig..
Ja... altså næsten se det for mig....
Meget fedt materiale det der MDF... men hold da kæ** det sviner, når man bruger en stiksav! - og specielt når man saver i MDF'en.. ehh.
Update 2: 1 foto
Så er Driving Force Pro rattet købt. Damn, dagen efter så jeg det 300,- billigere på nettet. Typisk!
Well, vil man være med hvor det sner eller hvad? hvad?
Der skal liige moddes lidt på det rat på et tidspunkt. Rygtet går, at for tunge fodbalder på pedalerne KAN medføre at gummi-stopperne bliver for lave med tiden og så smasker man potmetrene.
Nåmen det har jeg jo en løsning på. Kommer til det senere.
De ku sgu lisså godt bare ha solgt det rat med spillet som bundle fra starten fra d.9/3, for damn... det spil blir bare så meget federe med det rat.
MDF-udskæringen bagved rattet, er den begyndende kadantunnel (eller hvorden man no spaver det).
see you all..
Update 3: 3 fotos
Jaa... Så begynder det jo at ligne noget
Så har basen sgu fået hjul på, så damen kan rulle mig ind i den anden stue, når hun ikke gider at høre på larmen, hæhæ. Man er vel fleksibel.
MDF-sider skruet fast på basen
Pheew.. nemt at skære siderne ud. Men for sa*** igen hvor det sviner!
Hvis du har mulighed for det, så sav det ud i din nabos stue 
Sort tæppe i bunden, og hele svinet har fået et lag med det sorteste!
Fik 4 meter tæppe for 140 kr. OK!
Hvis du ka ane det, er DFP-pedal sættet blevet "mod'det" en smule. Well, nok om det for denne gang. Er smasket. Har været til familie-fødselsdag hele dagen.
Vi snakkes ved! More photos to come.. -inkl. noter 
Update 4: 4 fotos
Closeup af DFP
Prøver at finde ud af hvor højt Instrumentbrættet skal være, ved at lægge resten af tæpperullen bagved rattet. Her kan man se, hvor meget mere lodret pedalerne står, efter modification. Passer MEGET bedre, når man sidder så langt nede i forhold til pedalerne.Ellers skal man fan*** ha en fleksibel vrist. Bare husk to ting hvis du får lyst til at modde pedalerne som her. Selve de nye pedaler skal sidde næsten lige over aksen hvor pedalerne "drejer" rundt om, når man trykker på dem. Hvis de nye pedaler er for meget "forskudt", enten tættere på een eller længere væk, som vil gøre at de ikke er lige ovenover axen, så vil det tvinge din fod til at skulle skure op eller ned af pedalerne, når du trykker dem. Den anden ting: husk at put filt dupper + skiver under plasticpedalerne, så boltene går igennem puden. På denne måde bliver plasticpedalerne ikke ødelagt når du spænder de nye pedaler på. Mere om det senere.
Hele svinet. Check det lækre "type-R" logo....YEAH!
Closeup af fake tank-dæksel
Da jeg aligevel var i den lokale bilshop, stødte jeg på dette lækre fake tank-dæksel og tænkte: hvorfor ikke knalde et fake tank-dæksel på en fake bil!? 
Closeup af DFP-pedaler
Her ka du se pedalerne modificeret. "Type-R"-logo på disse osse. FEDT!
Hvis du anstrenger dig lidt, ka du ane en af filt-puderne under plastic-bremse-pedalen. Den sikrer som sagt at plasticpedalerne ikke smasker, når du spænder l**tet fast.
Update 5: 2 Blueprints
Hvis du lyster efter mål på brønden, så kommer de her:
Blueprint ex.mål
Blueprint inkl. mål
Materialer: Basepladen skal være tyk. 2cm MDF. Når du skruer basepladen fast på rammen, så husk at forsænke skruerne. Så er det nemmere at putte tæppe på senere.
Rammen er lavet af en lægte på 3,5*5,5 cm.
Sider: 0,9cm MDF.
hjul: Købt i IKEA. hehe. Rart med "stoppere" på hjulene, så man ikke fedter så meget rundt, når man vil ind eller ud af brønden.Saml rammen først, og skru så basepladen på. Dernæst skærer du siderne ud med din kanin-diller og så skruer du dem på siderne af rammen.
Jeg har lavet ekstra huller i siderne, så jeg kan skrue fire bolte løs og flytte hele instrumentbrættet op og ned.
Læg mærke til at jeg har skruet to ekstra tvær-lægter i rammen og monteret hjul under disse. Det er fordi at vægten er i den ende med sædet. Husk at disse to hjul ikke skal ha "stoppere".
Ded var ded.... fortsættelse følger..... bla.: aluminum-CHOCK CHOck chock
C.u. later, Jesper