| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&W har vel indset at det er et lukrativt område ud fra B&O's succes med selvsamme __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og Dynaudios samme  __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var engang ude at køre i en Jeep. med standard Infinity anlæg. UFfff det var godt.
Mener også Cerwin Vega! lavede et system til Chrysler for længe siden. Ville jeg gerne have hørt! 
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
For saddan da, det er lækkert. Havde jeg bare vidst det inden vi købte Yaris'en....
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu står det sådan til at jeg har en svaghed for B&W, og endnu mere for landsmanden Jaguar (Engelsk ingeniørkunst i det hele taget).. Dén her kombination er simpelthen intet mindre end pivfræk!  EDIT: Jeg håber ikke de laver samme trick med DB9 Vantage.. For det vil betyde at jeg uden tøven vil pantsætte alt fra hi-fi til organer! __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Obel Kadett og Blaupunkt Immer-gail-auto-technik!!!!!!!!!
__________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Predator skrev:
Jeg håber ikke de laver samme trick med DB9 Vantage.. For det vil betyde at jeg uden tøven vil pantsætte alt fra hi-fi til organer! |
|
|
Smukt sagt __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Var engang ude at køre i en Jeep. med standard Infinity anlæg. UFfff det var godt.
Mener også Cerwin Vega! lavede et system til Chrysler for længe siden. Ville jeg gerne have hørt! 
|
|
|
grunden til de ikke gør det længere, er at bassen ryster delene fra hinanden
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Predator skrev:
Nu står det sådan til at jeg har en svaghed for B&W, og endnu mere for landsmanden Jaguar (Engelsk ingeniørkunst i det hele taget).. Dén her kombination er simpelthen intet mindre end pivfræk! 
EDIT: Jeg håber ikke de laver samme trick med DB9 Vantage.. For det vil betyde at jeg uden tøven vil pantsætte alt fra hi-fi til organer!
|
|
|
bare lidt ærgerlig, når det første afdrag er lungerne
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Predator skrev:
Nu står det sådan til at jeg har en svaghed for B&W, og endnu mere for landsmanden Jaguar (Engelsk ingeniørkunst i det hele taget).. Dén her kombination er simpelthen intet mindre end pivfræk! 
EDIT: Jeg håber ikke de laver samme trick med DB9 Vantage.. For det vil betyde at jeg uden tøven vil pantsætte alt fra hi-fi til organer!
|
|
|
DB9 Vantage..? Er det en ny model..? Mener du DB9 eller V8 Vantage..? Der sidder Vifa XT + Alpine i V8 Vantage og noget Linn halløj i DB9... Endnu en grund til at V8 Vantage er at fortrække... 
Er jo ellers helt skudt i V8 Vantage, og så er de så stride at lave den i en Roadster udgave... Hvad skal man så vælge..? Og så kommer DBS... Alle i Imperial klappede da den blev vist i Casion Royale... Hvis den bliver så meget federe i produktions versionen, som V8 Vantage gjorde efter Die Another Day, så kan det sq godt være der kommer en ny favorit...
Men men men... Så bor vi jo i DK hvor man betaler for 3 - 4 biler når man køber en... Sååå.. det kunne da godt være man skulle købe et skur på den anden side af sundet... Der koster en brugt V8 Vantage ca. det samme som en ny Skoda i DK...
Hvor jeg dog hader de latterlige registrerings afgifter...
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Predator skrev:
|
|
|
DB9 Vantage..? Er det en ny model..? Mener du DB9 eller V8 Vantage..? Der sidder Vifa XT + Alpine i V8 Vantage og noget Linn halløj i DB9... Endnu en grund til at V8 Vantage er at fortrække... 
Er jo ellers helt skudt i V8 Vantage, og så er de så stride at lave den i en Roadster udgave... Hvad skal man så vælge..? Og så kommer DBS... Alle i Imperial klappede da den blev vist i Casion Royale... Hvis den bliver så meget federe i produktions versionen, som V8 Vantage gjorde efter Die Another Day, så kan det sq godt være der kommer en ny favorit...
Men men men... Så bor vi jo i DK hvor man betaler for 3 - 4 biler når man køber en... Sååå.. det kunne da godt være man skulle købe et skur på den anden side af sundet... Der koster en brugt V8 Vantage ca. det samme som en ny Skoda i DK...
Hvor jeg dog hader de latterlige registrerings afgifter... |
|
|
Jeg mener faktisk begge to! Mellemrummet var en typo, og skulle selvfølgelig have været en /  Sådan kan det gå når man har for travlt med tasterne hehe. Vanquish er jo bestemt heller ikke nogen dum bil, men til gengæld også en mere urealistisk bil for os almindelige dødelige. DB9 er, og har alle dage været min favorit bil. Efter min mening noget nær den perfekte GT bil som er et kompromis mellem race og komfort. DBS ser også rigtig spændende ud, men der kommer man nok til gengæld også til at grave noget dybere i lommen!  __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |