Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 25 November 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
hej jeg har sådan en svend stående men den vil ikke æde mine kopispærret CDer, er der andre der har sådan en hvor den vil?? eller kender et trick så man kan få den til det.
mvh
Tony som nu skal til at brænde sine CDer hvis han vil lytte til dem , eller endnu værre benytte sin "back-up" dvd (samsung D611) til det
Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
Sendt: 25 November 2004 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
Egentlig trist med de nye kopispærringer på cd'er. En ansat nede i HFK fortalte mig, at det tilmed skader laseren på din afspiller, da kopisikringen består af små fejl på skiven, så virker destruktive
Er dette korrekt?
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 26 November 2004 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
Jesper Juul skrev:
Glem det, en af mine venner har også sådan en, og den er mildt sagt meget kræsen overfor hvad man smider i den.
hmm den æder ellers alt andet, brændte CD & VCD o.lign. men jeg vel bare kopiere og afspille. Bare trist for nu gider jeg da slet ikke købe nogle CDer, når jeg alligevel skal rippe dem og derefter brænde dem.
Rizzo
aner det virkelig ikke, men håber da han tager fejl
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum