| Sendt: 26 Januar 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt den op i mod Apollo, jeg var faktisk skuffet. Jeg synes den lød anderledes, men bedre, det ved jeg ikke, kan ikke blive enig med mig selv. Kæresten var med på lytte session, og hun synes direkte den var dårligere end Apollo (Hun kender ikke priserne) Ekspedientetn prøvede på at forklare mig at den skulle eftersigende være bedre, altså bedre komponenter og software. Men han mente ikke selv den var mer prisen værd. En anden ekspidein i en anden butik, mente dog at den var super duper bla. bla. Så man kan roligt sige der er delte meninger. Jeg har ikke hørt ret mange CD-afspillere, eftersom jeg bedst kan lide vinyl. Men jeg må indrømme at Apollo er en af de mskiner der kommer tættest på Analog lyd til de ca. 6500kr. Men jeg ville aldrig selv ofre det mere på Saturn. Så hellere købe en bedre plov, og så "nøjes" med Apollo. Men der er jo også den side af det, at hvis man har et anlæg til magnge penge, og det Saturn er bedre, er det sidste der mangler i lyden, så er den vel pengene værd.
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|