| Forfatter |
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville gå efter en brugt Sony ES-maskine istedet  . Det er store kramme bamser på henved 17 kg. der er bygget til at holde en evighed, ej men så næsten da  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay..
Tjaa jeg tog nu chance alligevel, skulle give 300 for den brugt, så det kan snart ikke gå galt er det ikke godt nok, så må det da være begrænset hvad jeg kan tabe på det..
__________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
|
okay..
Tjaa jeg tog nu chance alligevel, skulle give 300 for den brugt, så det kan snart ikke gå galt er det ikke godt nok, så må det da være begrænset hvad jeg kan tabe på det..
|
|
|
Til 300 spir går det nok ikke helt galt __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg fået den sat op, og hold da op en forbedring fra min DVD afspiller, og jeg kan kun give, de anmeldelser der er rundt omkring ret, super maskine til få penge. Og ja til 300 kan jeg kun råbe RØVERKØB!!!
Jeg har nogle cd'er som jeg ganske enkelt ikke gad høre da jeg syntes de var total dynamik døde, men det har ændret sig voldsomt nu. om det så bare er glæden over nyt, eller det er reelt, det må tiden vise, men i første omgang er jeg 100% tilfreds
men konklutionen må være: Der er en grund til at der er noget der hedder en DVD afspiller, og der er en grund til der er noget der hedder en CD afspiller __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
|
men konklutionen må være: Der er en grund til at der er noget der hedder en DVD afspiller, og der er en grund til der er noget der hedder en CD afspiller
|
|
|
Yes sir, det er nemlig rigtigt . Iøvrigt tillykke med maskinen  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo tak, dog har jeg fundet den første ulæmpe ved maskinen...
Jeg kunne ikke focusere 100% på kampen mellem FCM og AAB!!
Men hvad det gik jo som det skulle SØLV TIL HEDEN!!! __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 25 Maj 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
|
men konklutionen må være: Der er en grund til at der er noget der hedder en DVD afspiller, og der er en grund til der er noget der hedder en CD afspiller
|
|
|
sandt, men det kommer lidt an på hvad man sammenligner. Jeg prøvede en NAD c542, den fik tæv af min denon dvd 2910 __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|
|
|
|
sandt, men det kommer lidt an på hvad man sammenligner. Jeg prøvede en NAD c542, den fik tæv af min denon dvd 2910
|
|
|
Tja, nu er den NAD nok heller ikke lige den første cd jeg ville nævne hvis du spørger mig: "Nævn en god CD" . Det betyder omvendt så ikke at en 2910 er en dårlig cd-afspiller, men som udgangspunkt skal man betydeligt op i DVD'erne før de bliver hæderlige cd-afspillere - omkring 20k begynder de at blive interessante __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
brasch skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|
|
|
|
sandt, men det kommer lidt an på hvad man sammenligner. Jeg prøvede en NAD c542, den fik tæv af min denon dvd 2910
|
|
|
Tja, nu er den NAD nok heller ikke lige den første cd jeg ville nævne hvis du spørger mig: "Nævn en god CD" . Det betyder omvendt så ikke at en 2910 er en dårlig cd-afspiller, men som udgangspunkt skal man betydeligt op i DVD'erne før de bliver hæderlige cd-afspillere - omkring 20k begynder de at blive interessante
|
|
|
nej, men der er vel noget mening i at holde udstyret nogenlunde indenfor proportioner, jeg tror ikke jeg på det tidspunkt ville få noget særlig ekstra ud af en meget dyrere afspiller og så synes jeg det er tankevækkende at en dvd afspiller til samme pris er bedre __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg mener skuffen er særdeles lydløs på denne model, det kunne langt dyere modeller lære noget af. __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Acer skrev:
brasch skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Tja, nu er den NAD nok heller ikke lige den første cd jeg ville nævne hvis du spørger mig: "Nævn en god CD" . Det betyder omvendt så ikke at en 2910 er en dårlig cd-afspiller, men som udgangspunkt skal man betydeligt op i DVD'erne før de bliver hæderlige cd-afspillere - omkring 20k begynder de at blive interessante
|
|
|
nej, men der er vel noget mening i at holde udstyret nogenlunde indenfor proportioner, jeg tror ikke jeg på det tidspunkt ville få noget særlig ekstra ud af en meget dyrere afspiller og så synes jeg det er tankevækkende at en dvd afspiller til samme pris er bedre
|
|
|
Den 2910 må være uopdaget . Jeg tror nærmere at din reference, NAD'en, har været for dårlig __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
God morgen (av Herning Rocker var ond mod mit hovede igår :( )
Ja NAD er heller ikke lige min kop te, men rent cd afspiller messig kender jeg ikke den nævnte model så vil ikke lige blande mig der.
@flpdk.
Ja skuffen er meget lydløs ikke en lyd kommer der fra den, og det er sgu rart at man også kan høre musik ved lav styrke uden at skulle iretere sig over støj fra drevet, og når man skifter cd er skuffen hurtig ude, og uden at lyde som en 200 kroners afspiller!! __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
brasch skrev:
Acer skrev:
brasch skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nej, men der er vel noget mening i at holde udstyret nogenlunde indenfor proportioner, jeg tror ikke jeg på det tidspunkt ville få noget særlig ekstra ud af en meget dyrere afspiller og så synes jeg det er tankevækkende at en dvd afspiller til samme pris er bedre
|
|
|
Den 2910 må være uopdaget . Jeg tror nærmere at din reference, NAD'en, har været for dårlig
|
|
|
det tror jeg også, men jeg havde bare en eller anden forventning om at den ville være bedre, når nu at afspille cd'er var dens primære formål __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |