| Forfatter |
|
Jespertheil Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min har software 2.01 Skal jeg få den opdateret og hvorfor?
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en manuel over fjernbetjeningen? Det står intet om den i den manuel jeg har og kan finde få nettet...
|
| Til top |
|
| |
musifix Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 310
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kramer71 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1712
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Din software er den du skal bruge, med mindre du ser japansk satelit tv :)
Mht. manualen, så lyt dig evt. frem i stedet :)
Vær opmærksom på, at ved at køre eq off, giver det efter min vurdering den bedste lyd, selvom du ikke laver ændringer i eq delen.
Rigtig fin sag til film, og lysår bedre end det reciewer - surround l**t der ellers kan købes. Til stereo foretrækker jeg noget decideret beregnet til formålet.
/Søren Kramer
|
| Til top |
|
| |
Jespertheil Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okidoki..
Det vil jeg prøve at læse. Kan sgu ikke få fjernbetjeningen sat op til at kunne betjene min E9000ES, kan ikke finde dens navn under setup på betjeningen. Min DVP-S7700 dvd afspiller kan jeg godt finde derinde....
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
->Bond
...og så har Espen Braathen den frækhed at skrive at han er gået over til Denon AVC-A1SR! Fnys! 
På trods af at jeg har villet trampe på fjernbetjeningen mange gange, har jeg ikke kunnet finde noget der passende kunne afløse 9000'eren endnu.
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ Svend P !
Uha...ja den fjernbetjening , men den fungere da ! - om ikke andet som "imponator" ........og nej , jeg har også haft svært med at skille mig af med
E 9000éren ,MEN den er efterhånden bedaget ...og ER overgået .
(har iøvrigt stadig sluttrinét - TA-N9000es- som levere strøm(brokoblet) til min
center)
Denon ??.....er dette ikke en hi-fi side ? 
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
Jespertheil Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den har jeg lige kigget lidt på idag, men jeg kunne ikke finde noget omkring indstilling af fjernbetjeningen. Det står heller ikke i den manuel jeg har fået med. Det er den man også kan downloade derinde.. Er det mig der er blind på det ene øje og ikke kan se på det andet??
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ Jespertheil !
Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dig ? ......men fjernbetjeningen kan ikke programeres ! - der følger ,ganske rigtigt , en manual med (meget tyk !)KUN til fjernbetjeningen ...... men den giver da sig selv("remoten") ? - om ikke andet kan du , ved henvendelse til Sony, få et eksemplar af manualen.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
Jespertheil Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bond skrev:
|
HEJ Jespertheil !
Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dig ? ......men fjernbetjeningen kan ikke programeres ! - der følger ,ganske rigtigt , en manual med (meget tyk !)KUN til fjernbetjeningen ...... men den giver da sig selv("remoten") ? - om ikke andet kan du , ved henvendelse til Sony, få et eksemplar af manualen.
Med venlig hilsen
|
|
|
Nemlig, det er den jeg ikke har. Det er fordi når jeg kigger på remoten, så har jeg ikke på skærmen en enhed jeg kan markere som hedder E9000es f.eks. Jeg har en enhed som hedder dvd hvor jeg så kan styre min dvp-s7700 hvis den f.eks er valgt som afspiller under dvd. Jeg har en enhed der hedder tuner og når jeg trykker på den på remoten så tænder e9000es men jeg kan ikke styre en hat da den tror den skal snakke med en tuner. Det jeg mangler på remoten er et lille billed hvor der står e9000es eller lign. så jeg kan styre lyden os så fra den...
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du trykker på teksterne i venstre side af remoten (Sound Field, List m.m), kommer der da alle mulige undermenuer frem, hvorfra du kan styre forstærkeren. Bemærk at med de sidste opgraderinger, kan nogle af funktionerne ikke programmeres fra fjernbetjeningen.
|
| Til top |
|
| |