Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 08:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Test af McIntosh MA7000 i JP (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

McIntosh MA7000

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde... der står jo INTET i den "test"

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Det synes jeg aldrig der gør i JP's 'test's. Det eneste de gør er ret beset bare at fortælle om at der findes et produkt i den prisklasse.

Nu har jeg så kun læst artiklen online, jeg håber at den er mere fyldestgørende i selve avisen...
Til top Vis Klan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klan

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Hvad søren er der i vejen med testen. Den er ganske vist kort, men den fortæller da det mest nødvendige. Der er reference til forgængeren og en kort men præcis beskrivelse af hvad testeren oplever som forbedret.

Hele testen er her

http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=79291&kategori=&a mp;testid=3962

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Der er da intet galt med den test- den henvender sig måske nok ikke ligefrem til Hifi4alls lyttere og seere, men mere til dem, der har kassen til at købe dyret - og det er desværre nok fåtallet her på siden, der har det...
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

plafitracer skrev:
Der er da intet galt med den test- den henvender sig måske nok ikke ligefrem til Hifi4alls lyttere og seere, men mere til dem, der har kassen til at købe dyret - og det er desværre nok fåtallet her på siden, der har det...

Eller også vælger de at bruge pengene på noget andet.

Tror du iøvrigt at blot fordi man har penge i banken handler man automatisk med hovedet under armen, for det er jo det dit indlæg indikerer

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

plafitracer skrev:

Tror du iøvrigt at blot fordi man har penge i banken handler man automatisk med hovedet under armen, for det er jo det dit indlæg indikerer

Jeg tror ikke der menes det du hentyder til. Jeg tror der menes at det jo ikke giver mening at bombardere ikke kyndige folk med målinger og en masse teknisk data hvis ikke det er noget der giver mening for dem.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

generelt set er jeg nu ikke imponeret over testene i JP. De er som sådan fine, men korte. Jeg erindrer bare at jeg et par gange har været direkte uenig. Jeg mener de testede a/v receivere på et tidspunkt. Hvor denon blev nævnt som varm og fyldig (vist iøvrigt typisk dem) og onkyo havde fantastisk brugervenlighed. På lige de to punkter er jeg komplet uenig, derfor har jeg lidt svært ved en test på et produkt jeg ikke kender.

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

generelt set er jeg nu ikke imponeret over testene i JP. De er som sådan fine, men korte. Jeg erindrer bare at jeg et par gange har været direkte uenig. Jeg mener de testede a/v receivere på et tidspunkt. Hvor denon blev nævnt som varm og fyldig (vist iøvrigt typisk dem) og onkyo havde fantastisk brugervenlighed. På lige de to punkter er jeg komplet uenig, derfor har jeg lidt svært ved en test på et produkt jeg ikke kender.

Sådan vil det vel ofte være. Jeg kan ikke tælle alle de gange jeg har været lodret uenig med en anmelder. Og lige netop derfor mener jeg også at alle anmeldelser bør tages med et gran salt.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

Det tror jeg såmænd ikke - tværtimod, men, der er mange, der ikke er interesserede i bits og bytes eller hvilke eksotiske komponenter, der er inde i et apparat. De er interesserede i noget rigtig god lyd. Det er mange gange de samme mennesker, der kører fx BMW, Mercedes udelukkende fordi det er noget af det bedste man kan købe for penge i transportbranchen. Det samme gør sig gældende inden for hifi. Derfor er Jyllands Postens anmeldelser ganske udmærkede for det kunde segment de henvender sig til.

PS. Jeg er på ingen måde JP-fan - nærmest tværtimod.

Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

plafitracer skrev:
Derfor er Jyllands Postens anmeldelser ganske udmærkede for det kunde segment de henvender sig til.

PS. Jeg er på ingen måde JP-fan - nærmest tværtimod.

Kan vi ikke for god ordens skyld blive enige om, at det er det norske Lyd og Billede, der laver og skriver testen? Jyllands Posten forkorter dem blot.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes