Forfatter |
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
McIntosh MA7000Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde... der står jo INTET i den "test"
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det synes jeg aldrig der gør i JP's 'test's. Det eneste de gør er ret beset bare at fortælle om at der findes et produkt i den prisklasse.
Nu har jeg så kun læst artiklen online, jeg håber at den er mere fyldestgørende i selve avisen...
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da intet galt med den test- den henvender sig måske nok ikke ligefrem til Hifi4alls lyttere og seere, men mere til dem, der har kassen til at købe dyret - og det er desværre nok fåtallet her på siden, der har det...
|
Til top |
|
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Der er da intet galt med den test- den henvender sig måske nok ikke ligefrem til Hifi4alls lyttere og seere, men mere til dem, der har kassen til at købe dyret - og det er desværre nok fåtallet her på siden, der har det... |
|
|
Eller også vælger de at bruge pengene på noget andet.
Tror du iøvrigt at blot fordi man har penge i banken handler man automatisk med hovedet under armen, for det er jo det dit indlæg indikerer
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
plafitracer skrev:
Der er da intet galt med den test- den henvender sig måske nok ikke ligefrem til Hifi4alls lyttere og seere, men mere til dem, der har kassen til at købe dyret - og det er desværre nok fåtallet her på siden, der har det... |
|
|
Tror du iøvrigt at blot fordi man har penge i banken handler man automatisk med hovedet under armen, for det er jo det dit indlæg indikerer
|
|
|
Jeg tror ikke der menes det du hentyder til. Jeg tror der menes at det jo ikke giver mening at bombardere ikke kyndige folk med målinger og en masse teknisk data hvis ikke det er noget der giver mening for dem.
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 24 Juni 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
generelt set er jeg nu ikke imponeret over testene i JP. De er som sådan fine, men korte. Jeg erindrer bare at jeg et par gange har været direkte uenig. Jeg mener de testede a/v receivere på et tidspunkt. Hvor denon blev nævnt som varm og fyldig (vist iøvrigt typisk dem) og onkyo havde fantastisk brugervenlighed. På lige de to punkter er jeg komplet uenig, derfor har jeg lidt svært ved en test på et produkt jeg ikke kender. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
generelt set er jeg nu ikke imponeret over testene i JP. De er som sådan fine, men korte. Jeg erindrer bare at jeg et par gange har været direkte uenig. Jeg mener de testede a/v receivere på et tidspunkt. Hvor denon blev nævnt som varm og fyldig (vist iøvrigt typisk dem) og onkyo havde fantastisk brugervenlighed. På lige de to punkter er jeg komplet uenig, derfor har jeg lidt svært ved en test på et produkt jeg ikke kender.
|
|
|
Sådan vil det vel ofte være. Jeg kan ikke tælle alle de gange jeg har været lodret uenig med en anmelder. Og lige netop derfor mener jeg også at alle anmeldelser bør tages med et gran salt.
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
|
|
|
Det tror jeg såmænd ikke - tværtimod, men, der er mange, der ikke er interesserede i bits og bytes eller hvilke eksotiske komponenter, der er inde i et apparat. De er interesserede i noget rigtig god lyd. Det er mange gange de samme mennesker, der kører fx BMW, Mercedes udelukkende fordi det er noget af det bedste man kan købe for penge i transportbranchen. Det samme gør sig gældende inden for hifi. Derfor er Jyllands Postens anmeldelser ganske udmærkede for det kunde segment de henvender sig til.
PS. Jeg er på ingen måde JP-fan - nærmest tværtimod.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Derfor er Jyllands Postens anmeldelser ganske udmærkede for det kunde segment de henvender sig til.
PS. Jeg er på ingen måde JP-fan - nærmest tværtimod.
|
|
|
Kan vi ikke for god ordens skyld blive enige om, at det er det norske Lyd og Billede, der laver og skriver testen? Jyllands Posten forkorter dem blot.
|
Til top |
|
|