Forfatter |
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min næsten evige søgen efter en (rigtig) god rør-forstærker til mine hovedtelefoner, er jeg faldet over en model fra firmaet "Rudistor". Igen kan jeg konstatere at et produkt til head-fi-folket stammer fra USA. Jeg har ikke kunnet finde distributører / forhandlere i Europa, til trods for at det på Rudistors hjemmeside meddeles, at produktet er "Made in EU" (firma-adressen er dog amerikansk ?!).
Er der nogle som kender til dette mærke, og en eventuel forhandling i EU, så man slipper for told/moms problematikken ? __________________
|
Til top |
|
|
bennoman75 Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 136
|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, kan se at sælgeren kun sender til USA og Canada __________________
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan købe direkte hos Rudistor, fragten er inkl. i prisen - så det er bare at klø på. Rudistor er ejet af en italiener der hedder Rudolfo, og jeg mener at de samles i England og Schweiz. Den der 5.1 har fået super anmeldelser, så den kunne jeg godt tænke mig at høre engang ... så den køber du da lige ik?
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Zorglub.
Det var den amerikanske adresse som gjorde mig lidt nervøs for al det der moms og told. (det bruger vi helst ikke der hvor jeg kommer fra )
Hvis man bestiller varen på hjemmesiden, bliver den så sendt fra et EU-land eller fra USA ? Det fremgår ikke tydeligt af hjemmesiden (der står faktisk intet om det). Man kunne selvfølgelig maile til "Rudolfo". Hvorfor har jeg ikke tænkt på det.... 
PS: Det er nu ikke en model "5.1" jeg har kig på, men det vender vi tilbage til senere....... __________________
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Årh, jeg har jo gennemtrævlet head-fi.org for det da jeg var på udkig, men jeg er næsten helt sikker på at de sender fra EU. Priser i euro osv. Men ja skriv til ham. PS: Lyder spændende
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Z
Nu har jeg mailet til "Rudolfo" 
Så må vi se hvad der svares. Det kunne nu godt tyde på, at varerne sendes fra et europæisk land, men det faktum at Schweitz nævnes, huer mig ikke lige. De er vist ikke medlem af det store unions-cirkus ?!
Svaret afsløres senere........kan næsten ikke selv vente 
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 31 Maj 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ham der "Rudolfo" er en hurtig mand. Han har allerede svaret: I confirm the amp will be shipped from EU. ( from Italy ) Price include shipment and no other costs or fees will be requested for EU.
Så er det jo bare om at få lagt i kurv
|