Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 17:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: reol/væg - hvad skal jeg købe (max 5k)? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AndersK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 18 December 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Efter flytning til ny lejlighed, har jeg fået overbevist fruen om at vi skal have lidt ordentlig musik i stuen - men stadigvæk helst med et sæt ikke alt for store højttalere. Rummet er ca. 30 m2, og jeg har kig på 2 ting;

Chario Constellation Lynx, som er en supersmuk italiensk højttaler til kr. 3.500,. pr. stk (prisen er lige i overkanten synes jeg)

eller

Avance Magnum 12, som jeg kan få til kr. 2.700,- pr. stk.

Jeg overvejer at købe brugt, fordi en højttaler jo ikke slides på samme måde som de øvrige komponenter i et anlæg, men er s'gu i tvivl om hvad jeg skal. Er der nogen der har gode erfaringer med ovenstående 2 valg, eller andre ting, der kunne være interessante? Min musiksmag er varieret indenfor det rytmiske - fra Eva Cassidy til AC/DC, så der skal både være en god opløsning og en fornuftig basdybde i løsningen. Udgangspunktet var egentlig at jeg max. ville ofre kr. 5.000,- på sagen. Nogen ideer? ;-)

Mange hilsner

Anders

Til top Vis AndersK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndersK
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 19 December 2004 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

 

"Dine" Avance Magnum 12 er omtalt i denne tråd på denne side:

http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2866&PN=1&a mp;a mp;a mp;TPN=4

Kan være at du kan lokke witzel til at udtale sig om lyden

 



__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 19 December 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

hvad med Dali Grand Coupe de koster omkring 5K brugt

__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes