| Sendt: 18 December 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter flytning til ny lejlighed, har jeg fået overbevist fruen om at vi skal have lidt ordentlig musik i stuen - men stadigvæk helst med et sæt ikke alt for store højttalere. Rummet er ca. 30 m2, og jeg har kig på 2 ting;
Chario Constellation Lynx, som er en supersmuk italiensk højttaler til kr. 3.500,. pr. stk (prisen er lige i overkanten synes jeg)
eller
Avance Magnum 12, som jeg kan få til kr. 2.700,- pr. stk.
Jeg overvejer at købe brugt, fordi en højttaler jo ikke slides på samme måde som de øvrige komponenter i et anlæg, men er s'gu i tvivl om hvad jeg skal. Er der nogen der har gode erfaringer med ovenstående 2 valg, eller andre ting, der kunne være interessante? Min musiksmag er varieret indenfor det rytmiske - fra Eva Cassidy til AC/DC, så der skal både være en god opløsning og en fornuftig basdybde i løsningen. Udgangspunktet var egentlig at jeg max. ville ofre kr. 5.000,- på sagen. Nogen ideer? ;-)
Mange hilsner
Anders
|