Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 03:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Så vildt kan en båndhybrid laves (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Det var måske sådan jeg skulle lave mine bånd.Hvad mon en diamant glasplade i den størrelse koster.

 http://www.perfect8.com/products/TheForce.htm

http://www.perfect8.com/portfolio/TheForce.htm

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
flex195
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

hmm minder da noget om dali megaline!

__________________
Mvh Brian

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

flex195 skrev:
hmm minder da noget om dali megaline!

Hmm syntes du, jeg kan kun se de er meget høje begge to 

http://www.dali.dk/Page.asp?MMID=1&MID=3&UMID=2& PID=52

 

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Det er da en pæn skulptur
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4620
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Hold da op hvor er det flot. Sindssygt godt håndværk. De må da mindst koste 500.000 kr stykket?
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
klogesen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 599
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Den minder udseendemæssigt mere om Peter "Acoustic Reality" bånd-dipol. Den har bare ingen dynamiske basser i panelet, men kun som sub. Men det er rigtigt at den deler det med båndet ved siden af et antal dynamiske basser med Megaline. Dog er der vistnok her tale om et langt bånd, hvor en "standard" Megaline jo består af tre stablede moduler, hver med et bånd og nogle basser. Derfor kan en Megaline jo også følge med op til loftshøjden selv i meget højloftede rum, da man blot bygger overnpå. Megaline er jo så dipol fra båndene og monopol fra basserne. Det er en del anderledes. Problemet med det ene sæt enheder ved siden af det andet er så at lydbilledet (normalt) ændrer sig voldsomt grundet fase-skift når man flytter sig sidelæns foran højttaleren. Intet er perfekt. Men gad godt høre dem spille.

__________________
venlig hilsen Klogesen.
Til top Vis klogesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klogesen
 
Meier
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1489
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Spændende - specielt glasset  

Gad vide hvad glasset koster, for den måling er sku imponerende!

Nogen der hørt dem? Hørt om dem? kender nogen der har hørt dem?...........

Hilsen Thomas

Til top Vis Meier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meier
 
flex195
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 26 Februar 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Ja med placering af enheder synes jeg de minder om hinanden!

__________________
Mvh Brian

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes