| Forfatter |
|
Nyholm Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 05:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er i gang med at lede efter nogle højtalere. De skal bruges til både musik og film og det skal nok være satellitter. Jeg ved ik...tror måske det er surround højtalere jeg leder efter??? Der skal også en sub til...omkring 200 w ville være nice.
Findes der noget der ligger inde for de rammer? Prisen er omkring 4000 kr. Sony har deres SA-VE835 pascal højtalere men ved ikke???
|
| Til top |
|
| |
detoch Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 232
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 05:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony's SA-VE835ED er et udmærket sted at starte, men det finder du vist ikke til 4 kg nogen steder... Har selv lige solgt mit SA-VE835ED, da jeg var rigtig træt af at man ikke kunne høre ordentlig musik på dem, men når jeg brugte dem til surround syntes jeg faktisk at de gjorde det okay. Men det er jo op til en selv og man skal ihvertfald høre systemet hjemme før man beslutter sig.
Men kender andre der har det og de er meget tilfredse med systemet. Men det er nok hvad krav man selv stiller til højttalerne..
Mv
Dennis
|
| Til top |
|
| |
Oogie Boogie Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 58
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 06:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nyholm Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ok...4k kan nok ikke gøre det...Tror det var 4600 jeg så det for i tyskerland...sorry ...Det er ihvertfald den prisklasse jeg arbejder i.
Men hvad var der galt med lyden ved afspilning af musik???
|
| Til top |
|
| |
detoch Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var også den pris jeg havde set det til, men er det igennem Shopman.dk du har set det?? For så ville jeg søge videre, det er vist ikke alle der er lige heldige når de handler der...
Jamen jeg syntes bare ikke at der var den fylde som man skulle forvente af højttalere i den prisklasse, men det er jo satelitter og det kunne være derfor at der ikke er så meget volume i dem, men prøv at låne et sæt og hør dig frem, det kunne jo være at de lige var dig... Og igen så er det også hvad krav man har til sine højttalere..
Dennis
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
køb brugt 4x dali 202 + en SC-7 burde kunne findes til en 2000 + en Dali SWA12 til 2000. ca brugtpriser, måske de koster lidt mere, men så spiller det til gengæld også
__________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Nyholm Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved squ ikke hvor meget jeg er for brugte højtalere. Vil nok gerne have dem fra nye hvis det er muligt. Ellers tak for info!
Ang. Sony højtalerne, så har jeg set dem på Shopman. Meeeen Shopman-konceptet er squ ved at løbe lidt ud i sandet, synes jeg. Har fundet dem på internettet i tyskland for omkring 4600 kr. + fragt.
Hvilke butikker har da højtalere man kan låne med hjem?? Expert, Fona, Merlin??
Vil andre satellithøjtalere end Sony's kunne give mere fylde, eller er det bare en generel svaghed ved satelliter???
Nyholm
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
peau Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 02:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ JEG HAR LIGE DET DU SKAL BRUGE 4+SATTELITTER BOSE + EN SUB BOSE SÅ SKAL DU KUN KØBE EN CENTER HØJTALER
PRIS 4000 KR
PS ER SLUTTET MED SORROUND OG ER VED AT BYGGE ET HIGH END ANLÆG OP
MVH
PETER
|
| Til top |
|
| |
detoch Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at lige meget hvilken satelit du vælger vil der altid være forskel fra gulv højttaler-stander højttaler til satelit pga de større enheder der sidder i..
Ang. de bose højttalere, så har jeg haft m5 serien og de spiller også udmærket, men det er ikke med en aktiv sub og det er at fortrække...
|
| Til top |
|
| |