| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg står og skal bruge en god men billig sub.
jeg ved ikke helt om jeg skal bygge selv eller købe noget færdigbygget.
den skal spille sammen med nogle vp5 fra frequence, og jeg har kigget på en tilsvarende sub men syntes det er lidt for dyrt for min bankkonto.
hvad kan anbefales?
jeg tænkte på noget cerwin vega fra thansen, men hvor dyrt bliver det at bygge og hvad skal bruges.
det skal spille i et rum på ca 15m2
|