| Sendt: 14 November 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali 7 har det med at mørne i ophænget til basserne med tiden, så det burde være muligt at finde et brugt sæt, hvor mellemtonerne til gengæld er ok. Det tror jeg er meget billigere end at få en ny enhed fra Hifi Klubben. Og man kunne også godt forestille sig at en ny og en gammel enhed vil spille forskelligt. Så mit bedste bud er at holde øje med dba.dk eller markedet herinde efter et defekt sæt.
|