Forfatter |
|
Kappa12 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kender http://www.hoejttalerbutikken.dk/ deres gulvhøjtaler der inde er det noget der kan anbefales de sælger mange af mærket Living Tone.
Jeg selv køre med dali consept 6 højtaler her hjemme og jeg Ønsker en 3-vejs højtaler istedet for 2-vejs.
Men jeg ønsker samtidig den samme renlighed i lyden som mine consept giver mig.
Kan det lade sig gøre for højest 2000 kr? (og det må gerne være brugt) Nogen der kan anbefale noget? __________________ Martin
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kender desværre ikke noget til Living Tone. Men hvorfor vil du have en 3vejs i stedet for din 2vejs concept? Kan du ikke beskrive lidt mere hvad du vil have fra din højttaler, især det som concepten tilsyneladende ikke formår. Samt eventuelt hvad de skal spille sammen med. er budgettet for 2 højttalere, og er det plus hvad du eventuelt kan sælge concepterne for? mvh Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Kappa12 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en nad c320bee forstærker og en nad c 521 cd afspiller. Det som jeg ikke føler mine dali højtaler giver mig er dybden som fra en 3-vejs højtaler. Og så syntes jeg også de giver meget skænger lyd i høje toner i vis musik og især tale i film.
Ja budgettet for 2 højtaler var evt hvad jeg kunne få for mine to dali højtaler (de er knap 5 mdr gammel) __________________ Martin
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil mene at du stadig sagtens kan finde en 2vejs som kan det du efterspørger. Jeg har desværre hverken haft fornøjelsen af din nad eller concepterne. Så er ikke helt med på hvor kraftig nad'en er. Men umiddelbart så har jeg selv tidligere haft et sæt Wharfedale valdus 500. http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=34563 som ikke er nogen ringe højttaler til prisen. Men hvilken slags musik skal det spille? mvh Mikael
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Kappa12 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
altså 2000kr og evt bytte med mine dali
__________________ Martin
|
Til top |
|
|
Kappa12 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en meget brede musiksmag men lytter helst til instrumintal musik. jeg vil gerne have at der skal være en god overgang mellem tonerne. __________________ Martin
|
Til top |
|
|
Kappa12 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt et par Kef 104/2 på forstærkeren og det er lyden jeg søger __________________ Martin
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay. Jeg vil som det første anbefale dig at komme ud og lytte til lidt forskelligt :-) Men det er jo nemt sagt. Jeg ville personligt lytte til Avance, også de mindre modeller, da de umiddelbart levere et pænt lydtryk, samtidig med de lyder godt. Jeg ville også kigge efter QLN højttalere. da jeg også synes de kan det du efterspørger. Hvor stort er rummet de skal spille i?
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kappa12 skrev:
Jeg har h�rt et par Kef 104/2 p� forst�rkeren og det er lyden jeg s�ger |
|
|
Så ville jeg da se om jeg ikke kunne finde et sæt Kef 104/2 så. http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=35859 mvh Mikael __________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Kappa12 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rummet er ca 35 m2.
Jeg har set anonccen men bor i jylland såå. Men der dukker nok en op lidt tætter på et tidspunkt __________________ Martin
|
Til top |
|
|