| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ! Her den anden dag havde jeg hytten for mig selv - så selvfølgelig skulle det lige udnyttes 
Der blev fyret op under "Pearl Habor" og "War of the worlds" og jeg nød den ene store rystelse efter den anden (er jeg bas-o-man ?). Jeg har en SVS PB12-NSD - altså én af deres billig udgaver.
Næste dag rendte jeg på genbo'en (som bor overfor) - hun spurgte om jeg hørte surround dagen før - for de (hun og kæresten) havde undret sig over at det lød som om at det tordnede uden for. Når de lukkede døren ind til deres soveværelse så blev lyden mindre (deres soveværelse vender ud mod mit hus). Ok, vi snakker om ud af mit hus - igennem ruder og mursten - forbi 25 m have incl. hæk - forbi 5-6 m offentlig vej - så videre ind på deres grund - ind igennem deres rude og mursten..... hva' sker der ?!! Det er sgu da for sindssygt !! (så højt spillede jeg altså heller ikke)
Jeg er super glad for min sub - konen kan ikke li' den (jeg er ligeglad), men nu kommer de cylinder subs også til europa - gad vide hvordan sådan én vil lyde sammen med min pb12-nsd ?
Muligt at der er andre subs som matcher SVS subs - men dem jeg har prøvet stinker langt væk - kan klart anbefales. Mærkeligt - selvom jeg nu er i stand til at genere så langt væk - så kunne jeg stadig godt tænke mig lidt mere - er jeg mon syg ? 
Hilsen
Thomas
|