Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Min SVS sub er jo sindssyg !! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Hej ! Her den anden dag havde jeg hytten for mig selv - så selvfølgelig skulle det lige udnyttes

Der blev fyret op under "Pearl Habor" og "War of the worlds" og jeg nød den ene store rystelse efter den anden (er jeg bas-o-man ?). Jeg har en SVS PB12-NSD - altså én af deres billig udgaver.

Næste dag rendte jeg på genbo'en (som bor overfor) - hun spurgte om jeg hørte surround dagen før - for de (hun og kæresten) havde undret sig over at det lød som om at det tordnede uden for. Når de lukkede døren ind til deres soveværelse så blev lyden mindre (deres soveværelse vender ud mod mit hus). Ok, vi snakker om ud af mit hus - igennem ruder og mursten - forbi 25 m have incl. hæk - forbi 5-6 m offentlig vej - så videre ind på deres grund - ind igennem deres rude og mursten..... hva' sker der ?!! Det er sgu da for sindssygt !! (så højt spillede jeg altså heller ikke)

Jeg er super glad for min sub - konen kan ikke li' den (jeg er ligeglad), men nu kommer de cylinder subs også til europa - gad vide hvordan sådan én vil lyde sammen med min pb12-nsd ?

Muligt at der er andre subs som matcher SVS subs - men dem jeg har prøvet stinker langt væk - kan klart anbefales. Mærkeligt - selvom jeg nu er i stand til at genere så langt væk - så kunne jeg stadig godt tænke mig lidt mere - er jeg mon syg ?

Hilsen

Thomas

Til top Vis Thomasdk1405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomasdk1405

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun sige en ting. Velkommen i klubben

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

havde samme prob med min gamle paradigm PS1200, da jeg boede hjemme, der kunne naboen også se sine ting flytte sig på hylderne. Men der var afstanden kun ca 20m mellem husene og subben kunne ikke trække mere.

savner den stadig lidt en gang i mellem, men tør ikke købe en igen (brugt). Da jeg kommer fint ud af det med naboerne i mit rækkehus  og det skulle gerne forblive sådan.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hhaha fed beskrivelse, sku kanon nogen der er succes med hifi'en! og ja velkommen i SVS klubben.

Jeg bor selv i lejlighed, men er igang med at bygge hus, og havde egentlig forventet at mine nabo sorger ville være ovre i huset, men det lyder til at SVS'en kan levere så meget bass at selv i en villa er der problemer! argh! Håber de isolerer huset godt

Nej du er ikke syg, god bass er vanedannende! jeg sidder allerede og overvejer hvordan jeg kan få endnu mere bass! 2 subs er min drøm.

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK

Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Tja jeg kan så også melde mig til her. min nabo har sagt at nogle gange kan de mærke vibrationerne når de ligger i sengen. og vi snakker om en afstand på omkring den samme som du nævner, og det er murstenshuse vi begge bor i. derudover fik jeg soklen på huset til at slå en lille revne da jeg boede nede i den anden ende. hvis du vil opleve fede effekter, så prøv at sætte U-571  på og slå over på dept charged kapitlet :p 

B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208
Til top Vis Daniel18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Daniel18

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes