| Forfatter |
|
Madhouse Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 20 Marts 2004 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 20 Marts 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
INFINITY! Den har Rabos, og det virker!
|
| Til top |
|
| |
D.B.M. Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 20 Marts 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv lige skiftet min B&W ASW650 ud med en ASW675. Jeg har kun haft den siden i tirsdags, men er allerede nu overbevist om, at det er et godt valg jeg har truffet. Den lille 10" basenhed er langt mere præcis end den 12" der sidder i ASW650'eren. Den fylder desuden stort set ingenting i forhold til den "gamle", men den vejer alligevel stort set det samme! Har ikke helt fået justeret den ordenligt, men den lyder indtil videre rigtig godt til både film og især til musik. Nu er den jo også lige faldet i pris til kun 8.000 kr. og den er efter min mening alle pengene værd.
Kort og godt - den er hurtig, præcis og kraftig på trods af størrelsen (500 Watt digital forstærker!).
Har selv et sæt DM603S3 som fronter, en LCR600S3 center og et par DS6S3 baghøjttalere. Hertil passer den bare perfekt!
Infinity'en har jeg ikke lyttet til, så jeg kan ikke rigtig sammenligne dem for dig, men kun fortælle om mine erfaringer med min ASW675 og de har indtil videre kun været positive. Lige bortset fra at den var fandens tung at slæbe op på 2. sal 
|
| Til top |
|
| |
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 20 Marts 2004 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig! Jeg har haft min 675'er siden August, og jeg er stadig vildt glad for den!
Mht. WAF, så er den omkring 8/10 eller 9/10 pga. den kompakte opbygning.
|
| Til top |
|
| |
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 22 Marts 2004 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag lige og kig på en SVS PB2-ISD!!!!  Du vil IKKE fortryde det!! Selv én af de første, mindste og "dårligste" subwoofere fra SVS har slagtet Intermezzo'en i en test (jeg ser lige om jeg ikke kan finde linket!! PB2'en kan KUN bestilles fra USA over internettet, men SVS' kundeservice er den BEDSTE jeg N-O-G-E-N-S-I-N-D-E har set fra noget firma!!!  (De kan ovenikøbet finde på at anbefale andre mærker end lige deres, hvis de føler at ens krav til sub'en, samt det respektive budget man har, ville være opfyldt med et andet mærke- det er sgu da service
http://www.svsubwoofers.com/ (Kig under "subwoofers"!!!)
P.s. Jeg er selv igang med at bestille PB2-ISD'ens storebror- PB2-Plus'en (Med fragt og HELE pivtøjet kommer den til at koste lige godt 12.500!)
P.p.s. PB2-ISD koster lige 10.000 med ALT- moms, toldafgift og fragt (...den vejer 55-60 kg!!!  ) __________________ Police + Cops = PoliceCops
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 22 Marts 2004 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, SVS er helt klart "The One" - dog ville jeg gå efter rør modellerne....
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
Madhouse Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 22 Marts 2004 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det blev en Intermezzo 1.2S. Får den hjem onsdag eller torsdag, kan næsten ikke vente!!!!
Skal nok skrive om mine oplevelser med denne når den engang er opsat og indstillet.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 22 Marts 2004 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med valget!
Jeg har selv haft en Infinity Modulus sub, som er den bedste sub jeg nogensinde har haft. Desværre kunne den ikke spille EKSTREMT højt, så den måtte desværre ud. Men efter at have oplevet Rabos på messen i Århus, er jeg sikker på at du bliver meget glad for din Intermezzo.
|
| Til top |
|
| |
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sikker på du vil blive RIGTIG glad for din nye sub- én af mine venner har også én Intermezzo, og den kan virkelig "sparke"!!! ...men nu fandt jeg endelig "listen", så "brug den" eller lad være, men jeg havde jo lovet, at jeg lige ville poste den!
Det er jo selvfølgelig kun en meget lille brøkdel af ALLE subs, der er herpå, men det er nu alligevel en meget god indikator for hvilke lydtryk, vi snakker om!
...I skal "indsnævre" mellemrummet mellem "Da" og "ta" i slutningen af adressen (jeg har prøvet på selv at gøre det og rette indlægget, men af én eller anden latterlig årsag, så vil "den" ikke!!!  )
http://members.cox.net/frankcarter/Tom%20Nousaine%20Sub%20Da ta.htm __________________ Police + Cops = PoliceCops
|
| Til top |
|
| |
Jan Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|