Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 06:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Denon auto-cdafspillere, hvor??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DanielV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Ja, kort sagt: hvor kan jeg købe Denon cdafspillere til min bil???

Daniel...

Til top Vis DanielV's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielV

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Hej Daniel

Jeg har for små 6-8 år siden gjort en del i auto-hifi, der havde jeg blandt andet et par Denon head-units, og tro mig dem vil du IKKE røre med en ILD-TANG.

Denon laver udmærkert hjemme-HIFI, men CAR-FI det magter/magtede de simpelthen ikke, Jeg har haft 3 forskellige modeller alle monteret efter kunstens regler, i 2 af dem var drevene simpelthen for følsomme den hostede hakkede og spruttede hele tiden  en rigtig l**te afspiller.

Den sidste jeg havde var der en eller anden chip der var brændt så lydkvalitet blev svagt forringet, havde resten af anlægget været af middelmådig kvalitet havde jeg sikkert aldrig opdaget fejlen, men som sagt så opdagede jeg fejlen og fik den repareret på garantien, kort efter brændte den af igen...... så var det sq slut med denon CAR-FI for mig.

Mit råd:    Køb Pioneer, JVC eller Clarion de har mange års erfaring med CAR-FI som denon tydeligvis ikke har.

Go fornøjelse med projektet.

DanielV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Kedde skrev:

Hej Daniel

Jeg har for små 6-8 år siden gjort en del i auto-hifi, der havde jeg blandt andet et par Denon head-units, og tro mig dem vil du IKKE røre med en ILD-TANG.

Denon laver udmærkert hjemme-HIFI, men CAR-FI det magter/magtede de simpelthen ikke, Jeg har haft 3 forskellige modeller alle monteret efter kunstens regler, i 2 af dem var drevene simpelthen for følsomme den hostede hakkede og spruttede hele tiden  en rigtig l**te afspiller.

Den sidste jeg havde var der en eller anden chip der var brændt så lydkvalitet blev svagt forringet, havde resten af anlægget været af middelmådig kvalitet havde jeg sikkert aldrig opdaget fejlen, men som sagt så opdagede jeg fejlen og fik den repareret på garantien, kort efter brændte den af igen...... så var det sq slut med denon CAR-FI for mig.

Mit råd:    Køb Pioneer, JVC eller Clarion de har mange års erfaring med CAR-FI som denon tydeligvis ikke har.

Go fornøjelse med projektet.

Pioneer og JVC kunne jeg aldrig finde på at købe (jo, Pioneer hvis der var tale om hjemme hi-fi, men ALDRIG JVC!!!)!!!

Clarion er jeg yderst interesseret i, men har kun set det til nogle meget dyre priser og jeg vil ikke ud og give en bondegård for en radio til min bil, så...
Har du, eller andre for den sags skyld, ikke et godt site på nettet hvor jeg kan tjekke de forskellige modeler ud???

Daniel...

Til top Vis DanielV's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielV

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Næææ, den gang handlede jeg kun i "guds egen" butik (HFK) de sælger ikke CAR-FI mere så vidt jeg ved, og jeg har fået åbnet mine øjne i mellemtiden.

Electronic city, har et bredt udvalg og gode priser, imodsætning til de mange billist-butikker som tager overpriser for de lidt bedre modeller. Så der skulle være gode muligheder for at finde en i electronic city, eller hvad den nu hedder...(den store "el-biks" på fisketorvet)

Men jeg følger slet ikke med i CAR-FI på det niveau jeg har gjort tidligere, så jeg kan desværre ikke henvise til noget site.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Så køb SONY. Det virker, er billigt og holder!
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Sååå, Sony kan absolut ikke finde ud af at lave holdbart Car-fi, du kan spørge i stort set hvilken som helst debat forum på nettet der omhandler ICE. Gå efter Clarion, det har noget af den bedste holdbarhed.

Twellmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Sendt: 24 Maj 2004 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

www.bilstereoforum.dk

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 Maj 2004 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

hmm jeg havde en Sony CDW-m630 (blackpanel) og dette er den ubetinget bedste headunit jeg haft. El-giganten har ofte "lokke" tilbud på deres dyre til en 2500 (normalt en 4500). Har haft en VDO3300 og 3100 magen til l**te Radio... Linieudgangende gjorde at mine forstærkere ikke spillede ordentligt og de kunne ikke spille kopispærrede cd'er og hoppede konstant og havde probs med radio stationerne. Og så har jeg haft en Kenwood 3070er som også bare spillede. dog forsvandt en af linie udg. pludselig, men blev lavet på garantien og funkede perfect efter.

så jeg vil anbefale en Sony Blackpanel, skal dog siges at jeg intet kender til Sonys billige, som jeg synes er grimme, men deres Blackpanel holder.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes