Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 20:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Design-Hifi-anlæg. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Graa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 06 August 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg har de seneste 3 år ikke brugt en krone på hifi/relaterede produkter.

Jeg har derfor samlet en pose penge sammen, og har fået grønt lys af konen til at fyre hele l..... af på hifi/billede. Eneste krav fra hende er: det skal være flot, lyst og funktionelt, og højttalerne må ikke være for store.

Jeg har efter længere tids søgning næsten besluttet mig for følgende produkter:

Forforstærker: Nad S100. Ca. 7000 kr.

Højttalere: Piega C2 aktiv. 2-vejshøjttaler i alu med indbygget forstærker.

TV: LCD, 32 tommer. Sandsynligvis det nye der kommer fra NAD. Det skulle være rigtig fedt. Dette kan også bruges sammen med min nye stuecomputer. DVI-tilslutning, Component samt scart RGB og VGA.

Her på falderebet er jeg meget interesseret i at høre fra folk der har kendskab til nævnte produkter RIS/ROS. Gerne med forslag om konstruktive ændringer i nogenlunde samme prisklasse. Dog holder jeg rimelig fast i designet (alu, hvid, sort). Ikke noget med eksotiske træsorter.

Kan nævne, at jeg tidligere har kigget på Nautilus 805 i sort. Er det en bedre højttaler end nævnte fra Piega. Jeg er ikke interesseret i en sub til hjælp i nedre oktaver, har tidligere forsøgt med dårligt resultat.

Jeg vil få svært ved at låne alt udstyret hjem til en test, idet produkterne kommer fra minimum 2 forhandlere (hifiklubben - KT-radio), hvorfor jeg lægger meget vægt på jeres erfaringer.

Mvh. Graa. 

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 August 2004 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

prøv evt at se lidt på noget brugt H/K Signature, det har en utrolig flot front, sort børstet stål, med blåt display og et blåt oplyst signature skilt

http://www.cinenow.com/pdf/harman-kardon_signature20_bro1_us .pdf

det her er surround pre-ampen, men den fås også i en stereo (mener den hedder 1.0)

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 August 2004 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

jeg har hørt den nævnte piega, er ret vild med den påersonligt, men lad være med at købe den medfølgende stander, jeg snakkede med en repræsentant fra piega til en messe, der sagde at det var spild af penge, og at man kun skulle købe den hvis man absoulut ville have design og skult kabelføring. mener de har dem på tilbud i kt radio (odense).... men er ikke sikker.

jeg kender kun 2 100 af renome, og den er der vist ikke så meget at udsætte på.

edit; dem i odense er ikke aktive... 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes