| Sendt: 06 August 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg har de seneste 3 år ikke brugt en krone på hifi/relaterede produkter.
Jeg har derfor samlet en pose penge sammen, og har fået grønt lys af konen til at fyre hele l..... af på hifi/billede. Eneste krav fra hende er: det skal være flot, lyst og funktionelt, og højttalerne må ikke være for store.
Jeg har efter længere tids søgning næsten besluttet mig for følgende produkter:
Forforstærker: Nad S100. Ca. 7000 kr.
Højttalere: Piega C2 aktiv. 2-vejshøjttaler i alu med indbygget forstærker.
TV: LCD, 32 tommer. Sandsynligvis det nye der kommer fra NAD. Det skulle være rigtig fedt. Dette kan også bruges sammen med min nye stuecomputer. DVI-tilslutning, Component samt scart RGB og VGA.
Her på falderebet er jeg meget interesseret i at høre fra folk der har kendskab til nævnte produkter RIS/ROS. Gerne med forslag om konstruktive ændringer i nogenlunde samme prisklasse. Dog holder jeg rimelig fast i designet (alu, hvid, sort). Ikke noget med eksotiske træsorter.
Kan nævne, at jeg tidligere har kigget på Nautilus 805 i sort. Er det en bedre højttaler end nævnte fra Piega. Jeg er ikke interesseret i en sub til hjælp i nedre oktaver, har tidligere forsøgt med dårligt resultat.
Jeg vil få svært ved at låne alt udstyret hjem til en test, idet produkterne kommer fra minimum 2 forhandlere (hifiklubben - KT-radio), hvorfor jeg lægger meget vægt på jeres erfaringer.
Mvh. Graa.
|